Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

a 1200 turbo??
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 10:53, 12 Lut 2010    Temat postu:

Bestya napisał:
apr napisał:
1200 turbo. jak ktoś mi to zrobi to oprócz oczywistej zapłaty duża beczka piwa ode mnie Smile

a na poczatek moze byc na mechanicznym kompresorze ? Smile


Kiedy zaczynasz? Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bestya




Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kosmos

PostWysłany: Pią 18:06, 12 Lut 2010    Temat postu:

Qcyk napisał:

Kiedy zaczynasz? Smile
kwestia tygodni
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 18:10, 12 Lut 2010    Temat postu:

Bestya napisał:
Qcyk napisał:

Kiedy zaczynasz? Smile
kwestia tygodni


jesteś mistrz Smile

Zdradzisz coś więcej? czy niespodzianka na sezon?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bestya




Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kosmos

PostWysłany: Sob 12:04, 13 Lut 2010    Temat postu:

Qcyk napisał:
Bestya napisał:
Qcyk napisał:

Kiedy zaczynasz? Smile
kwestia tygodni


jesteś mistrz Smile

Zdradzisz coś więcej? czy niespodzianka na sezon?

taaa, niespodzianka, jak silnik Mata, gdzie za kilka kilo zł, udalo sie moc skutecznie Zredukowac Smile
zobaczymy co wyjdzie, i poki co nic nieobiecuje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jaqo




Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 19:27, 26 Mar 2010    Temat postu:

Łysy napisał:
jak za wydajny to nie problem, zmniejszasz przełożenie imniej zabiera powieru. +jest taki ze montarz mniej skomplikowany niz turbo

nie do konca - kazdy kompresor ma swoja mape poza ktora jest niewydajny wiec taka regulacja przelozeniem dziala tylko w pewnym zakresie - i tak trzeba liczyc
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin