Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 10:53, 12 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Bestya napisał: | apr napisał: | 1200 turbo. jak ktoś mi to zrobi to oprócz oczywistej zapłaty duża beczka piwa ode mnie  |
a na poczatek moze byc na mechanicznym kompresorze ?  |
Kiedy zaczynasz?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
bestya
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kosmos
|
Wysłany: Pią 18:06, 12 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Qcyk napisał: |
Kiedy zaczynasz?  | kwestia tygodni
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 18:10, 12 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Bestya napisał: | Qcyk napisał: |
Kiedy zaczynasz?  | kwestia tygodni |
jesteś mistrz
Zdradzisz coś więcej? czy niespodzianka na sezon?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bestya
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kosmos
|
Wysłany: Sob 12:04, 13 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Qcyk napisał: | Bestya napisał: | Qcyk napisał: |
Kiedy zaczynasz?  | kwestia tygodni |
jesteś mistrz
Zdradzisz coś więcej? czy niespodzianka na sezon? |
taaa, niespodzianka, jak silnik Mata, gdzie za kilka kilo zł, udalo sie moc skutecznie Zredukowac
zobaczymy co wyjdzie, i poki co nic nieobiecuje.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jaqo
Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 19:27, 26 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Łysy napisał: | jak za wydajny to nie problem, zmniejszasz przełożenie imniej zabiera powieru. +jest taki ze montarz mniej skomplikowany niz turbo |
nie do konca - kazdy kompresor ma swoja mape poza ktora jest niewydajny wiec taka regulacja przelozeniem dziala tylko w pewnym zakresie - i tak trzeba liczyc
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|