Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Rebel - '71 VW 1302 Cal-looker Project
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Garbusy z Klubu/Members' rides
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 8:40, 24 Cze 2009    Temat postu:

jak sie upowram z carawelą do weekendu to sie w weekend zabiore za twoje gaźniki...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 9:04, 24 Cze 2009    Temat postu:

rebel napisał:
Czarls musi sprzedac te gaźniki, które pożyczyłem na czas zrobienia moich. Więc zostaję bez gaźników do czasu, aż Tomek mi zrobi moje. Chyba, ze da sie jakieś pożyczyć do tego czasu


Kurde...zawsze coś :-/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 12:27, 24 Cze 2009    Temat postu:

TYKA napisał:
jak sie upowram z carawelą do weekendu to sie w weekend zabiore za twoje gaźniki...


Dzięki. Moze myjka nie bedzie niezbędna?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 12:49, 24 Cze 2009    Temat postu:

może... aczkolwiek w środku jest na prawde ostra padaka... plus te ciężko chodzace przepustnice... takei gaxnmiki w środku widzalem jak rozbebeszalismi leśnego dziadka pod płockiem (garba z lasu a raczej z bagna jakis czas temu...) do uzytku zostaly tylko szyby Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzybek




Dołączył: 04 Wrz 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 11:46, 04 Wrz 2009    Temat postu:

Fajny garb stary, kolorek zajebisty Smile
Zawsze wiedziałem, że maniacy są zdolni do wielkich poświęceń, ale nie myślałem że aż do grzebania w furce o 1.30 Very Happy
Powinieneś mnie kojarzyć z wczorajszej nocy Mr. Green
Mam nadzieję, że można się kiedyś umówić i obejrzeć cudeńko dokładniej z bliska Question Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Pią 12:04, 04 Wrz 2009    Temat postu:

o 1,30?? jak w moim robilismy bude to tylko miedzy 22 a 4 rano Very Happy (i na 7,00 do pracy zarabiać na to wszystko)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 15:08, 04 Wrz 2009    Temat postu:

grzybek napisał:
Fajny garb stary, kolorek zajebisty Smile
Zawsze wiedziałem, że maniacy są zdolni do wielkich poświęceń, ale nie myślałem że aż do grzebania w furce o 1.30 Very Happy
Powinieneś mnie kojarzyć z wczorajszej nocy Mr. Green
Mam nadzieję, że można się kiedyś umówić i obejrzeć cudeńko dokładniej z bliska Question Wink


Dzięki,

Miło było pogadać wieczorową porą Smile Dziś ciąg dalszy...
Mam nadzieję, że jak bedziemy robić jakąś imprezę bliżej, na przykład w Wawie, to zajrzysz zobaczyć więcej samochodów z ekipy i pogadać Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzybek




Dołączył: 04 Wrz 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 20:32, 07 Wrz 2009    Temat postu:

rebel napisał:
zajrzysz zobaczyć więcej samochodów z ekipy i pogadać Smile

Jasne, z miłą chęcią. Może do tej pory uda się wreszcie znaleźć odpowiedniego kredensa, chyba że skuszę się w kierunku Garba Mr. Green
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 10:07, 08 Wrz 2009    Temat postu:

[quote="grzybek chyba że skuszę się w kierunku Garba Mr. Green[/quote]

No, zaczynasz mówić z sensem Very Happy Miejmy nadzieję Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 10:16, 08 Wrz 2009    Temat postu:

UPDATE:

Na Dyno Day niestety nie dałem rady pojechać własnym garbem, gdyż hamulce nadwały się do prędkości max 40 km/h...

Spędziłem przy hamulcach piątkową noc do 2:30 z Błażejem i RaFem z veedub.pl. Regulacje, odpowietrzanie, regulacje... przejażdżka i porażka... Potem działaliśmy jeszcze w niedzielę, ale sukcesów w zakresie hamulców brak... Za to założony został shifter Hurst INDY Smile
Działa zupełnie inaczej niż inne. Nie ma oczka/wichajstra do wrzucania wstecznego - wystarczy pociągnąc do siebie i wrzuca się wsteka Smile
Musze jeszcze zrobić redukcję, zeby założyć 'T-handle' i zamontować obejmę mieszka do tunelu.
Dalej walczę z gaźnikami.
Aktualny setup to 2xDRLA 40/venturi 28/118gł. paliwowe/175 air/45 wolne. Emulsje F1
Najpierw walił w tłumik jak z armaty. Podergulowałem wolne na ramieniach przepustnicy i podkręciłem śrubki składu, to przestał strzelać, ale wolne obroty na poziomie 1600RPM.
Teraz znów podregulowałem i trzyma wolne na poziomie około 1000, ale nie reaguje na gwałtowne otwarcie i zamknięcie przepustnicy Surprised
jak naciskam wolniej, to sie wkręca, ale opada do około 2000, potem opada do wolnych duzo wolniej...


Ostatnio zmieniony przez rebel dnia Wto 10:19, 08 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 23:46, 18 Wrz 2010    Temat postu:

UPDATE:

Od poprzedniego wpisu trochę się zadziało.
Pod koniec poprzedniego sezonu skorzystałem wreszcie z dobrych rad i pojechałem w miejsce, w którym spora cześć moich znajomych rozwiązuje swoje problemy ze starymi VW, czyli do pana Czarka z Wesołej. Tam dowiedziałem się, że wyścigi na Bemowie z silnikiem w takim stanie najprawdopodobniej skończą się wyjściem korbowodu przez blok. Poradzono mi wstrzymanie się z tym i spokojny powrót do domu. Tak się stało po uprzednim doprowadzeniu hamulców do kultury, a na Bemowo pojechałem ogórkiem. Niedługo po tym zapadła decyzja żeby przywieźć silnik do inspekcji i ewentualnej naprawy.
Po rozebraniu wyszło sporo ciekawostek, o których może innym razem.
Stanęło na tym, że bez wielkich zmian w konfiguracji doprowadzamy silnik do stanu w jakim powinien być od początku.
Szlif bloku, panewki, nowy wał, pompa olejowa shadek 26mm, chłodnica oleju typ3, wyważanie układu korbowego, ciężkie kółko pasowe, obudowa wiatraka standard, nowy wiatrak, nowe zawory, pierścienie, jeden cylinder 94mm, linkage BCS, część oblachowania i trochę drobiazgów - tyle jeśli chodzi nowe/wymienione częsci ( o ile dobrze pamiętam). Reszta odpukać nie wymagała wymiany, co najwyżej naprawy.
W połowie sierpnia silnik został odpalony, a dziś wieczorem odebrałem samochód zamontowanym silnikiem.
Ufff... Teraz trochę drobiazgów, przegląd i mozolne docieranie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cudak
Administrator



Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Nie 8:16, 19 Wrz 2010    Temat postu:

No i luks teraz tylko lakier i furacz będzie git:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
liri
SSVWF-Team



Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 10:17, 19 Wrz 2010    Temat postu:

rebel napisał:

Tam dowiedziałem się, że wyścigi na Bemowie z silnikiem w takim stanie najprawdopodobniej skończą się wyjściem korbowodu przez blok.


aua, coś Ty mu zrobił ? Razz
Napisz proszę o co chodziło osobie diagnozującej stan silnika

ps,
przy jakim wałku, klawiaturach zostałeś ?
i gz ogarnięcia sprawy silnikowej Wink


Ostatnio zmieniony przez liri dnia Nie 10:17, 19 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dabtuner
SSVWF-Team



Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: sulejówek

PostWysłany: Nie 18:55, 19 Wrz 2010    Temat postu:

rebel i jak chodzi silniczek ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 20:21, 19 Wrz 2010    Temat postu:

w końcu.

a z tym wychodzeniem korby bokiem to mocna przesada Very Happy ale fakt silnik był do remontu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Garbusy z Klubu/Members' rides Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 4 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin