|
www.callook.fora.pl Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 8:40, 24 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
jak sie upowram z carawelą do weekendu to sie w weekend zabiore za twoje gaźniki...
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 9:04, 24 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
rebel napisał: | Czarls musi sprzedac te gaźniki, które pożyczyłem na czas zrobienia moich. Więc zostaję bez gaźników do czasu, aż Tomek mi zrobi moje. Chyba, ze da sie jakieś pożyczyć do tego czasu |
Kurde...zawsze coś :-/
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 12:27, 24 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
TYKA napisał: | jak sie upowram z carawelą do weekendu to sie w weekend zabiore za twoje gaźniki... |
Dzięki. Moze myjka nie bedzie niezbędna?
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 12:49, 24 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
może... aczkolwiek w środku jest na prawde ostra padaka... plus te ciężko chodzace przepustnice... takei gaxnmiki w środku widzalem jak rozbebeszalismi leśnego dziadka pod płockiem (garba z lasu a raczej z bagna jakis czas temu...) do uzytku zostaly tylko szyby
|
|
Powrót do góry |
|
|
grzybek
Dołączył: 04 Wrz 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 11:46, 04 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Fajny garb stary, kolorek zajebisty
Zawsze wiedziałem, że maniacy są zdolni do wielkich poświęceń, ale nie myślałem że aż do grzebania w furce o 1.30
Powinieneś mnie kojarzyć z wczorajszej nocy
Mam nadzieję, że można się kiedyś umówić i obejrzeć cudeńko dokładniej z bliska
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Pią 12:04, 04 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
o 1,30?? jak w moim robilismy bude to tylko miedzy 22 a 4 rano (i na 7,00 do pracy zarabiać na to wszystko)
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 15:08, 04 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
grzybek napisał: | Fajny garb stary, kolorek zajebisty
Zawsze wiedziałem, że maniacy są zdolni do wielkich poświęceń, ale nie myślałem że aż do grzebania w furce o 1.30
Powinieneś mnie kojarzyć z wczorajszej nocy
Mam nadzieję, że można się kiedyś umówić i obejrzeć cudeńko dokładniej z bliska |
Dzięki,
Miło było pogadać wieczorową porą Dziś ciąg dalszy...
Mam nadzieję, że jak bedziemy robić jakąś imprezę bliżej, na przykład w Wawie, to zajrzysz zobaczyć więcej samochodów z ekipy i pogadać
|
|
Powrót do góry |
|
|
grzybek
Dołączył: 04 Wrz 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 20:32, 07 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
rebel napisał: | zajrzysz zobaczyć więcej samochodów z ekipy i pogadać |
Jasne, z miłą chęcią. Może do tej pory uda się wreszcie znaleźć odpowiedniego kredensa, chyba że skuszę się w kierunku Garba
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 10:07, 08 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
[quote="grzybek chyba że skuszę się w kierunku Garba [/quote]
No, zaczynasz mówić z sensem Miejmy nadzieję
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 10:16, 08 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
UPDATE:
Na Dyno Day niestety nie dałem rady pojechać własnym garbem, gdyż hamulce nadwały się do prędkości max 40 km/h...
Spędziłem przy hamulcach piątkową noc do 2:30 z Błażejem i RaFem z veedub.pl. Regulacje, odpowietrzanie, regulacje... przejażdżka i porażka... Potem działaliśmy jeszcze w niedzielę, ale sukcesów w zakresie hamulców brak... Za to założony został shifter Hurst INDY
Działa zupełnie inaczej niż inne. Nie ma oczka/wichajstra do wrzucania wstecznego - wystarczy pociągnąc do siebie i wrzuca się wsteka
Musze jeszcze zrobić redukcję, zeby założyć 'T-handle' i zamontować obejmę mieszka do tunelu.
Dalej walczę z gaźnikami.
Aktualny setup to 2xDRLA 40/venturi 28/118gł. paliwowe/175 air/45 wolne. Emulsje F1
Najpierw walił w tłumik jak z armaty. Podergulowałem wolne na ramieniach przepustnicy i podkręciłem śrubki składu, to przestał strzelać, ale wolne obroty na poziomie 1600RPM.
Teraz znów podregulowałem i trzyma wolne na poziomie około 1000, ale nie reaguje na gwałtowne otwarcie i zamknięcie przepustnicy
jak naciskam wolniej, to sie wkręca, ale opada do około 2000, potem opada do wolnych duzo wolniej...
Ostatnio zmieniony przez rebel dnia Wto 10:19, 08 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 23:46, 18 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
UPDATE:
Od poprzedniego wpisu trochę się zadziało.
Pod koniec poprzedniego sezonu skorzystałem wreszcie z dobrych rad i pojechałem w miejsce, w którym spora cześć moich znajomych rozwiązuje swoje problemy ze starymi VW, czyli do pana Czarka z Wesołej. Tam dowiedziałem się, że wyścigi na Bemowie z silnikiem w takim stanie najprawdopodobniej skończą się wyjściem korbowodu przez blok. Poradzono mi wstrzymanie się z tym i spokojny powrót do domu. Tak się stało po uprzednim doprowadzeniu hamulców do kultury, a na Bemowo pojechałem ogórkiem. Niedługo po tym zapadła decyzja żeby przywieźć silnik do inspekcji i ewentualnej naprawy.
Po rozebraniu wyszło sporo ciekawostek, o których może innym razem.
Stanęło na tym, że bez wielkich zmian w konfiguracji doprowadzamy silnik do stanu w jakim powinien być od początku.
Szlif bloku, panewki, nowy wał, pompa olejowa shadek 26mm, chłodnica oleju typ3, wyważanie układu korbowego, ciężkie kółko pasowe, obudowa wiatraka standard, nowy wiatrak, nowe zawory, pierścienie, jeden cylinder 94mm, linkage BCS, część oblachowania i trochę drobiazgów - tyle jeśli chodzi nowe/wymienione częsci ( o ile dobrze pamiętam). Reszta odpukać nie wymagała wymiany, co najwyżej naprawy.
W połowie sierpnia silnik został odpalony, a dziś wieczorem odebrałem samochód zamontowanym silnikiem.
Ufff... Teraz trochę drobiazgów, przegląd i mozolne docieranie...
|
|
Powrót do góry |
|
|
cudak
Administrator
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Nie 8:16, 19 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
No i luks teraz tylko lakier i furacz będzie git:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
liri
SSVWF-Team
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 10:17, 19 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
rebel napisał: |
Tam dowiedziałem się, że wyścigi na Bemowie z silnikiem w takim stanie najprawdopodobniej skończą się wyjściem korbowodu przez blok.
|
aua, coś Ty mu zrobił ?
Napisz proszę o co chodziło osobie diagnozującej stan silnika
ps,
przy jakim wałku, klawiaturach zostałeś ?
i gz ogarnięcia sprawy silnikowej
Ostatnio zmieniony przez liri dnia Nie 10:17, 19 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
dabtuner
SSVWF-Team
Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: sulejówek
|
Wysłany: Nie 18:55, 19 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
rebel i jak chodzi silniczek ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 20:21, 19 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
w końcu.
a z tym wychodzeniem korby bokiem to mocna przesada ale fakt silnik był do remontu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|