Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Rebel - '71 VW 1302 Cal-looker Project
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Garbusy z Klubu/Members' rides
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 22:31, 19 Wrz 2010    Temat postu:

Stan na dziś:







Powrót do góry
Zobacz profil autora
marjas




Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Luboń City

PostWysłany: Nie 22:45, 19 Wrz 2010    Temat postu:

Teraz tylko jeździć Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Pon 9:21, 20 Wrz 2010    Temat postu:

ogólnie prosimy pare słów. jak chodzi maszyna? jakie dostałeś przykazania odnosnie docierania?

i musze dodać (bez złośliwosci): NO W KOŃCU!! Smile


Ostatnio zmieniony przez Łysy dnia Pon 9:22, 20 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 10:37, 20 Wrz 2010    Temat postu:

Rebel tez się cieszył że już jeździ Smile Miło było to auto zobaczyć znów na drodze - moje wrażenia - auto chodzi równo i spokojnie. Podobno ma niezły moment obrotowy co fajnie zapowiada przyszłe jazdy po dotarciu Smile Resztę napisze pewnie Rebel w chwili wolnego Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 10:42, 20 Wrz 2010    Temat postu:

pisz pan pisz... na 2 października pewnie się spotkamy :d
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 10:45, 20 Wrz 2010    Temat postu:

TYKA napisał:
pisz pan pisz... na 2 października pewnie się spotkamy :d


Wpadaj wpadaj Smile to już za 2 tygodnie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 11:08, 20 Wrz 2010    Temat postu:

Heh, no cóż.
Z naszych ostatnich klubowych doświadczeń najważniejsze jest, że trzyma temperaturę. Rozgrzewa się szybko do jakichś 90st, potem z Wesołej do garażu (jakieś 25km) do końca nie przekraczał 100st.
Jeśli chodzi o wrażenia z jazdy, to przyznam, że tak byłem zestresowany tym wszystkim, że trudno mi się było skupić na odbiorze.
Generalnie czuć ten moment i nawet jak mu się wciśnie tylko tyle, ile pozwala skrócony skok pedału, to czuć, że idzie na każdym biegu od samego dołu. Mam obrotek w tak beznadziejnym miejscu, ze go nie widzę dobrze, więc jechałem dodatkowo asekuracyjnie i czasem zmieniałem biegi za wcześnie. Kolejna rzecz zaciemniająca obraz, to mój cudowny Hurst, do którego po roku niejeżdżenia znów trzeba się przyzwyczajać.

Pedał gazu jest tak ustawiony, że trudno coś prognozować.
Jest bardzo krótki skok, żebym nie zepsuł całej roboty Smile
Wszystkie uwagi jakie mam, są poza silnikowe, że tak powiem.
Jest za mocna sprężynka, więc pedał jest twardy jak kamień
Jest to, co jakiś czas temu - bardzo wkurzające - linka gazu się zacina i w efekcie stoję na światłach z 2000RPM na obrotomierzu Razz
Natomiast jak lekko popuszczę sprzęgło i go lekko bujnie w tył, to obroty wracają do normy, czyli ok 900RPM.

No i rzeczy spoza kwestii napędowych w ogóle: w kierownicy nie ma pierścienia sterującego kierunkowskazami i coś najwyraźniej padło, bo nie działają. Stopów też brak, ale przynajmniej wiem jak to jednym ruchem naprawić.

Tyle na szybko.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marjas




Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Luboń City

PostWysłany: Pon 11:35, 20 Wrz 2010    Temat postu:

Może zahacz inaczej sprężynę. Ja mam teraz za obejmę alternatora i śrubkę od linki gazu. Na początku też właśnie nie chciał wracać i musiał trochę pokombinować.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pabllo




Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 14:40, 20 Wrz 2010    Temat postu:

SUPER Very Happy rebel i tak dalej a jakie wytyczne, co do docierania, ile km masz przejechać abyś mógł go cisnąć?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 16:33, 20 Wrz 2010    Temat postu:

pabllo napisał:
SUPER Very Happy rebel i tak dalej a jakie wytyczne, co do docierania, ile km masz przejechać abyś mógł go cisnąć?


Po 500 pierwsza zmiana oleju, regulacje zaworów i ogólne oblukania co się dzieje. Potem chyba 1000 do następnej zmiany.
Generalnie przez 5000km muszę być grzeczny Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 22:33, 25 Wrz 2010    Temat postu:

Po 'pomasowaniu' przewodów problemy z elektryką ustąpiły.
Stop-y i kierunki działają. Uff...

Wreszcie też po latach zrobiłem porządek z tym badziewiem na taśmę:



Teraz już jest tak:



Wymaga prawdzie jeszcze malowania, ale przynajmniej już jest.

Z wydechem natomiast jest sporo gorzej niż myślałem. Aż żal pokazywać. Nawet gorzej niż z tym wielgachnym mondo.
Pośpieszyłem się i kupiłem tłumik EMPI i trzeba go będzie teraz
przerabiać...
Z linką jeszcze nie doszedłem do ładu, ale przynajmniej te duperele są już pozałatwiane.

EDIT: Ze stingerem wygląda za to kozacko Smile Dzięki, Baca!



Ostatnio zmieniony przez rebel dnia Sob 22:39, 25 Wrz 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szablowlosy




Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 22:43, 25 Wrz 2010    Temat postu:

A jednak pokaż jak wyglądał z tym EMPI :>

Ze stingerem kozak!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Pon 7:36, 27 Wrz 2010    Temat postu:

ja mam małą puszke EMPI i musze nieskromnie powiedzieć ze nigdy nie widziałem zeby u kogoś mała puszka SQP lepiej lezała niz u mnie (z gamy EMPI, bugpack etc). Wiec pokaz co było nie tak z tym empi
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 10:47, 27 Wrz 2010    Temat postu:

Łysy napisał:
ja mam małą puszke EMPI i musze nieskromnie powiedzieć ze nigdy nie widziałem zeby u kogoś mała puszka SQP lepiej lezała niz u mnie (z gamy EMPI, bugpack etc). Wiec pokaz co było nie tak z tym empi


nie chwal się - u mnie też leży dobrze, a mam bugpacka - nigdy o nic nie haczyłem - parkowanie tyłem pod krawężnik - pestka Wink

Reb - tak jak poprzednicy piszą - wrzuć fotę, ja też bym chętnie zobaczył ten wydech Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Pon 10:55, 27 Wrz 2010    Temat postu:

Qcyk napisał:

nie chwal się - u mnie też leży dobrze, a mam bugpacka - nigdy o nic nie haczyłem - parkowanie tyłem pod krawężnik - pestka Wink


no własnie tak jak jest u Ciebie zupełnie mi sie nie podoba i głównie do tego sie odnosiłem mówiac o bugpackach Cool . Masz tłumik z 10cm niżej od lini pasa tylnego/błotnika, a nie haczysz bo masz zawieszenie tak wysoko ze az koła stoja w pozytywie. Ja mam dupe duzo nizej, (bynajmniej koła sa wyrazźnie sa w negatywie) a tłumik wisi idealnie pod linia pasa/błotnika, prawie ich dotyka, i jest w sumie całkowicie schowany. Wiadomo ze to kwestia gustu i tobie ma sie to podobać to co masz, ale jesli chodzi o mnie to, mi osobiscie, sie to zupełnie nie podoba (koła w pozytywie i wiszacy 10cm pod tylnym pasem wydech)


[link widoczny dla zalogowanych]

Tylko się na mnie nei zdenerwój Very Happy Very Happy Razz Chodzi mi o pokazanie co mi sie podoba, a co raczej mniej. A Tobie moze sie podobac coś zupełnie innego. A najlepsze przykłady to to , co widziałem na zywo. Niestety lepszego zdiecia tego co jest u mnie, nie mam.


Ostatnio zmieniony przez Łysy dnia Pon 11:10, 27 Wrz 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Garbusy z Klubu/Members' rides Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 5 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin