Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 11:16, 06 Cze 2009 Temat postu: Szybkie 1300AB |
|
|
Jak w temacie. Temat do dyskusji. Jak to zrealizować w Polsce z budżetem do 10 000 PLN?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
pabllo
Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 12:00, 06 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Podłączam się do tematu. Jak to zrealizować z tą kasą?
|
|
Powrót do góry |
|
|
baca
SSVWF-Team
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 12:04, 06 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
mimo ze wielkiego doswiadczenia nie mam. wrecz czysto teoretyczne, zaczytane gdzies, zaslyszane to mysle ze 70KM z 1.3 byloby mozliwe
*dobrze wydac kase na obrobke glowic- tu mysle nie oszczedzac
*podwojne gaziory- 36 powinny byc w pyte, na alledrogo lubia wystapic
*wydech 4w1
i juz bedzie smigal o wiele lepiej.
jako przyklad dac mozna niejakiego Pinkiego, ktory w takiej jak wyzej opisana konfiguracji (tylko ze z dwoma solexami) krecil czasy jak 1,6 ale w Suli
kolega dzida007 zalogowany tu u nas rowniez sie zamierza z takim pomyslem
choc za 10tys mozna sie pokusic o cos wiekszego, chyba ze kwestia jest pozostanie w odpowiedniej klasie wyscigowej
za chwile wypowiedza sie odpowiedniejsze osoby
Ostatnio zmieniony przez baca dnia Sob 12:07, 06 Cze 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 12:26, 06 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
z takim budżetem zbudowałbym co innego (zapewne 1776), chyba, że ktoś chce koniecznie 1300
to zostaje jeszcze do kupienia:
- zapłon 009, pertroniks, mallory
- sprzęgło kennedy 1 + lepsza tarcza
- wałek i szklanki
- może już w tedy pokusić się o full flow
- na pewno dobra obróbka głowic, zapewnić dobry flow mieszance i oczywiście polecieć z stopniem kompresji
i nie kupować wklęsłych tłoków
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 12:28, 06 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Jak Baca zauwazyl 10 000 to kwota pozwalająca na budowe znacznie większej jednostki. chyba ze ktoś buduje silnik to Formuły VEE
jest to możliwe i mysle ze i więcej jak 70 koni jest osiagalne...
Wszystko zalezy od tego do czego chce się silnik, jak ma być żywotny itp...
z uwagi na to że nie obrabiamy bloku ani głowic (pod wieksze cylindry) można zostawić seryjne zawory i pokusic ise nawet o Turbo (tak w 10 tys silnik turbo na gaźniku jest możliwy) jeśli ma być to w większości "junk yard project" czyli szukanie części używanych.
mozemy pomyśleć jak to zrobić...
|
|
Powrót do góry |
|
|
baca
SSVWF-Team
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 12:32, 06 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
TYKA napisał: | jeśli ma być to w większości "junk yard project" czyli szukanie części używanych.
mozemy pomyśleć jak to zrobić... |
sugerujesz projekt klubowy? to by dopiero byla reklama dla zalogi
*jak walek i szklanki to trzeba by tez wzmocnione (w zaleznosci od walka pojedyncze albo podwojne) sprezyny+telerzyki+zapinki i moze tez popychacze lepsze
*no i pompa oleju jak walek i full flow
*odma by sie tez pewnie przydala
to wszstko brzmi kosmicznie, ale pewnie w 10tysiach sie miesci z palcem....
kto sie pokusi o wycene?
Ostatnio zmieniony przez baca dnia Sob 12:42, 06 Cze 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 13:41, 06 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
wycenie do poniedziałku bo jade teraz do garazu
|
|
Powrót do góry |
|
|
marjas
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Luboń City
|
Wysłany: Sob 14:13, 06 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Jak budżet 10 tys to zmieniłbym chociaż cylindry na 1,6. Ja tak zrobiłem. Miałem 1300AB. Tłoki i cylindry mahle (wtedy 450 zł) no i trafiłem na allegro głowice 1,6 meksykańskie za 300 zł. Stare 1,3 sprzedałem też za 300 zł. Czyli został tylko koszt regeneracji - 400 zł (bez żadnych super rzeczy ale zawsze... chyba zawory powymieniali i szpilki niektóre nowe dali). Więc jak się ma 10 tys to lepiej się szarpnąć na 1,6 przynajmniej
|
|
Powrót do góry |
|
|
Felek
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bisztynek
|
Wysłany: Sob 15:35, 06 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ale mi sie wydaje ze warto pomyśleć teoretycznie o takim 1300 na sterydach, a nie od razu zmieniać pojemność.
|
|
Powrót do góry |
|
|
pabllo
Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 15:45, 06 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Felek napisał: | Ale mi sie wydaje ze warto pomyśleć teoretycznie o takim 1300 na sterydach, a nie od razu zmieniać pojemność. |
dokładnie tak, założenia jest takie szybkie 1300
bez podnoszenia pojemności
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Sob 20:09, 06 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
jak1300 to czemu nie 1200?? brzmi ciekawiej, bo 1300 to wiadomo od razu na 1600 sie przerabia, a 1200 nie
|
|
Powrót do góry |
|
|
baca
SSVWF-Team
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 13:00, 07 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Łysy napisał: | jak1300 to czemu nie 1200?? brzmi ciekawiej, bo 1300 to wiadomo od razu na 1600 sie przerabia, a 1200 nie |
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
baca
SSVWF-Team
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 19:19, 07 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
mowilem ze lubia sie pojawic
|
|
Powrót do góry |
|
|
pabllo
Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 19:30, 07 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
dokładnie masz racje
nic tylko kupić
|
|
Powrót do góry |
|
|
pabllo
Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 21:18, 08 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
TYKA napisał: | wycenie do poniedziałku bo jade teraz do garazu |
i jak z tą wyceną coś wiadomo???
|
|
Powrót do góry |
|
|
|