Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Szybkie 1300AB
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 11:16, 06 Cze 2009    Temat postu: Szybkie 1300AB

Jak w temacie. Temat do dyskusji. Jak to zrealizować w Polsce z budżetem do 10 000 PLN?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pabllo




Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 12:00, 06 Cze 2009    Temat postu:

Podłączam się do tematu. Jak to zrealizować z tą kasą?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baca
SSVWF-Team



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 12:04, 06 Cze 2009    Temat postu:

mimo ze wielkiego doswiadczenia nie mam. wrecz czysto teoretyczne, zaczytane gdzies, zaslyszane to mysle ze 70KM z 1.3 byloby mozliwe Wink

*dobrze wydac kase na obrobke glowic- tu mysle nie oszczedzac Smile
*podwojne gaziory- 36 powinny byc w pyte, na alledrogo lubia wystapic
*wydech 4w1
i juz bedzie smigal o wiele lepiej.

jako przyklad dac mozna niejakiego Pinkiego, ktory w takiej jak wyzej opisana konfiguracji (tylko ze z dwoma solexami) krecil czasy jak 1,6 ale w Suli Wink

kolega dzida007 zalogowany tu u nas rowniez sie zamierza z takim pomyslem Wink

choc za 10tys mozna sie pokusic o cos wiekszego, chyba ze kwestia jest pozostanie w odpowiedniej klasie wyscigowej


za chwile wypowiedza sie odpowiedniejsze osoby Razz


Ostatnio zmieniony przez baca dnia Sob 12:07, 06 Cze 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 12:26, 06 Cze 2009    Temat postu:

z takim budżetem zbudowałbym co innego (zapewne 1776), chyba, że ktoś chce koniecznie 1300 Smile

to zostaje jeszcze do kupienia:

- zapłon 009, pertroniks, mallory
- sprzęgło kennedy 1 + lepsza tarcza
- wałek i szklanki
- może już w tedy pokusić się o full flow

- na pewno dobra obróbka głowic, zapewnić dobry flow mieszance Wink i oczywiście polecieć z stopniem kompresji Smile

i nie kupować wklęsłych tłoków Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 12:28, 06 Cze 2009    Temat postu:

Jak Baca zauwazyl 10 000 to kwota pozwalająca na budowe znacznie większej jednostki. chyba ze ktoś buduje silnik to Formuły VEE Smile

jest to możliwe i mysle ze i więcej jak 70 koni jest osiagalne...
Wszystko zalezy od tego do czego chce się silnik, jak ma być żywotny itp...
z uwagi na to że nie obrabiamy bloku ani głowic (pod wieksze cylindry) można zostawić seryjne zawory i pokusic ise nawet o Turbo (tak w 10 tys silnik turbo na gaźniku jest możliwy) jeśli ma być to w większości "junk yard project" czyli szukanie części używanych.
mozemy pomyśleć jak to zrobić... Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baca
SSVWF-Team



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 12:32, 06 Cze 2009    Temat postu:

TYKA napisał:
jeśli ma być to w większości "junk yard project" czyli szukanie części używanych.
mozemy pomyśleć jak to zrobić... Very Happy


sugerujesz projekt klubowy? Very Happy to by dopiero byla reklama dla zalogi


*jak walek i szklanki to trzeba by tez wzmocnione (w zaleznosci od walka pojedyncze albo podwojne) sprezyny+telerzyki+zapinki i moze tez popychacze lepsze
*no i pompa oleju jak walek i full flow Wink
*odma by sie tez pewnie przydala

to wszstko brzmi kosmicznie, ale pewnie w 10tysiach sie miesci z palcem....
kto sie pokusi o wycene? Very Happy


Ostatnio zmieniony przez baca dnia Sob 12:42, 06 Cze 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 13:41, 06 Cze 2009    Temat postu:

wycenie do poniedziałku Very Happy bo jade teraz do garazu Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marjas




Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Luboń City

PostWysłany: Sob 14:13, 06 Cze 2009    Temat postu:

Jak budżet 10 tys to zmieniłbym chociaż cylindry na 1,6. Ja tak zrobiłem. Miałem 1300AB. Tłoki i cylindry mahle (wtedy 450 zł) no i trafiłem na allegro głowice 1,6 meksykańskie za 300 zł. Stare 1,3 sprzedałem też za 300 zł. Czyli został tylko koszt regeneracji - 400 zł (bez żadnych super rzeczy ale zawsze... chyba zawory powymieniali i szpilki niektóre nowe dali). Więc jak się ma 10 tys to lepiej się szarpnąć na 1,6 przynajmniej Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Felek




Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bisztynek

PostWysłany: Sob 15:35, 06 Cze 2009    Temat postu:

Ale mi sie wydaje ze warto pomyśleć teoretycznie o takim 1300 na sterydach, a nie od razu zmieniać pojemność.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pabllo




Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 15:45, 06 Cze 2009    Temat postu:

Felek napisał:
Ale mi sie wydaje ze warto pomyśleć teoretycznie o takim 1300 na sterydach, a nie od razu zmieniać pojemność.


dokładnie tak, założenia jest takie szybkie 1300
bez podnoszenia pojemności Smile Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Sob 20:09, 06 Cze 2009    Temat postu:

jak1300 to czemu nie 1200?? Smile brzmi ciekawiej, bo 1300 to wiadomo od razu na 1600 sie przerabia, a 1200 nie Wink Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baca
SSVWF-Team



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 13:00, 07 Cze 2009    Temat postu:

Łysy napisał:
jak1300 to czemu nie 1200?? Smile brzmi ciekawiej, bo 1300 to wiadomo od razu na 1600 sie przerabia, a 1200 nie Wink Razz



[link widoczny dla zalogowanych] Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baca
SSVWF-Team



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 19:19, 07 Cze 2009    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

mowilem ze lubia sie pojawic Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pabllo




Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 19:30, 07 Cze 2009    Temat postu:

dokładnie masz racje
nic tylko kupić Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pabllo




Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 21:18, 08 Cze 2009    Temat postu:

TYKA napisał:
wycenie do poniedziałku Very Happy bo jade teraz do garazu Smile

i jak z tą wyceną coś wiadomo???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin