Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
baca
SSVWF-Team
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 22:26, 17 Cze 2009 Temat postu: shell V-power Racing |
|
|
a tak z innej beczki
zalac na niedzielne sciganie ? czy zostac przy 98 ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 23:12, 17 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Nie mam pojęcia jeździłęś wczesniej już na V-power? ja nigdy takiej nie lałem i nie wiem jak się zachowuje silnik wtedy, czy nie strzela w tłumik itd więc nie pomogę
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 23:42, 17 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Zależy jakie masz CR? i na jakiej benzynie stroił cię GTO?
|
|
Powrót do góry |
|
|
baca
SSVWF-Team
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 0:46, 18 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
CR to 8,3 costam, a strojone bylo na 98 o ile sie nie myle
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 8:23, 18 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
to taka zalej.
83:1 to za mały CR żeby wykorzystać walory 100 oktanowej benzyny.
w sumie 98 leje sie głównie dla jej "czystości" niz teog że ma te 98 oktanów... (ktorych często nie ma )
zlej porządna 98 na BP na przykład. ja jeździłem na V-Power racng na modlinie ale u mnie powinno byc powyżej 9:1 CR.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|