Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Okrasa vs Judson

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ElViS
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 0:46, 01 Cze 2009    Temat postu: Okrasa vs Judson

No i właśnie Very Happy Ślęcząc na dziełem naukowym zacząłem się zastanawiać. Problem polega głównie na braku dostępności Okrasy i jej kosztach. Wybitnie interesująco przedstawia się na tym tle produkt Judsona.
Zanim się rozwinę dodam, że chodzi o zabawki do 1200 Very Happy
Obydwa zestawy mają podobne parametry końcowe (hasło reklamowe: 0-60 mph 12 seconds faster jest mistrz Smile ), obydwa prezentują się zacnie, choć Okrasa to jakby... porsche przy maluchu jeśli o estetykę chodzi Smile Judsona można w każdej chwili zamówić (nawet w Belgii jest gość, który temat ogarnia), a z Okrasą jak mówiłem poszukiwawcza makabra (znalazłem nawiedzonego co chciał zestaw ożenić na 8000$, drobna przeginka biorąc pod uwagę, że widziałem ogłoszenia w okolicach 1000$ - do renowacji oczywiście).
Znów jednak, gaźniki do Okrasy (32 pbic) są w śmiesznej cenie (nowy w sklepie najtaniej jak znalazłem 120$ (x2=240$ - nie przeraża), linkage można dorobić (wymiary i kąty są Very Happy ), filterki paliwa chodzą po 20$, powietrza 40$ itp. Kłopotem są głowice, na prawdę ciężko osiągalne i to one robią cenę (niemałą).
Rzecz w tym, że szukam klasycznej metody poprawy 1200, mocno z tamtej epoki (na NOSach nie pojadę, kupiłbym garba i szpeje do 1776 za to Very Happy ).
Nie chcę tu słuchać o tym, że nie ma sensu, bo to i tak nie jeździ. Stawiam na oldschool a duże serducho i tak powoli się fabrykuje Very Happy
Acha, turbo odpada, za dużo pierniczenia i awaryjność....
W ramach ciekawostek podaję ceny Judsona (przy zakupie setu rabat, ale nie widziałem takiej pozycji, napiszę maila do gościa i dam znaka):
VW Parts
VW 36 H P Air Cleaner...................................................................................... $200.00
VW 36 HP Generator Pulley Half....................................................................... $ 50.00
VW 36 HP Throttle Linkage............................................................................... $ 40.00
VW 36 HP Fuel Pump Spring............................................................................ $ 12.00
VW 36 HP Air Corrector Jet............................................................................... $ 16.00
VW 36 HP Belt Tensioner.................................................................................. $ 90.00
Bearings & Seal Sets
All models except VW & Renault..................................................................... $ 65.00
VW & Renault.................................................................................................. $ 55.00
MarveI Oilers
Rebuilt............................................................................................................. $ 150.00
Drive Pulleys
VW 36 HP Double V Crank Pulley..................................................................... $125.00
Vane Sets (4 per set)
Volkswagen, Renault Dauphine, A-H Sprite..................................................... $ 85.00

Wiem, że nie jest to tania zabawa, jednak mam nadzieję że się uda ją zmodzić. Lubię robić coś, czego jeszcze nikt nie ogarnął chyba Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 8:40, 01 Cze 2009    Temat postu:

hehe niezła opcja
jak chcesz robic judsona moge dac ci namiar na znajomgo który ma toakowego u siebie. Jak byś z nami śmigał na EBI to pogadałbyś z nim osobiście gościu jest z Belgii albo holandii nie pamietam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ElViS
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 10:36, 01 Cze 2009    Temat postu:

Niestety na EBI nie bede na 99%, podobnie jak na zadnym innym zlocie-troche daleko bym mial... Jednak kontakt do kogos kto juz ma przyjemnosc sie z Judsonem poruszac, bardzo chetnie, jesli by oczywiscie chcial wysluchac i podpowiedziec, w tym temacie jestem rookie jak by nie patrzec Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 10:41, 01 Cze 2009    Temat postu:

hehe no kawałek będziesz miał Very Happy (I know... why)

a info zdobędę na EBI

Pozdro.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jacek




Dołączył: 02 Lip 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Irlandia (nysa)

PostWysłany: Śro 22:25, 06 Cze 2012    Temat postu: jutson

witaj Elvis wiem temat jest stary ciekaw jestem czy udało ci się
złożyć to turbo jakie koszty końcowe no i efekt.
pozdrawiam Jacek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin