Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

full flow

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 16:57, 27 Sty 2010    Temat postu: full flow

co sądzicie o takim rozwiązaniu?





Powrót do góry
Zobacz profil autora
bestya




Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kosmos

PostWysłany: Śro 17:17, 27 Sty 2010    Temat postu:

a rozumiesz na jakiej zasadzie dziala regulator ciśnienia, w miejsce ktorego to jest montowane ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 17:33, 27 Sty 2010    Temat postu:

no rozumiem, dlatego zastanawiam się czy takie rozwiązanie jest dobre?

no dla kogoś oni to produkują, więc ciekawi mnie w takim razie w czym można to stosować.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bestya




Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kosmos

PostWysłany: Śro 18:43, 27 Sty 2010    Temat postu:

majki napisał:
no rozumiem, dlatego zastanawiam się czy takie rozwiązanie jest dobre?

no dla kogoś oni to produkują, więc ciekawi mnie w takim razie w czym można to stosować.

moze dla kogoś kdo montuje jakas lepsza chlodnice oleju, ma lepsze uszczelnienia itp ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 19:29, 27 Sty 2010    Temat postu:

Bestya napisał:
majki napisał:
no rozumiem, dlatego zastanawiam się czy takie rozwiązanie jest dobre?

no dla kogoś oni to produkują, więc ciekawi mnie w takim razie w czym można to stosować.

moze dla kogoś kdo montuje jakas lepsza chlodnice oleju, ma lepsze uszczelnienia itp ?


pewnie tak. ale zawsze warto wiedzieć, że taka możliwość istnieje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 21:11, 27 Sty 2010    Temat postu:

fajny patent, jak widać cały czas da się ulepszać to i owo. Jak dla mnie lepsze jest to niż to co ja mam - nie trzeba dłubać przy oblachowaniu Smile Ciekawe jak kwestia techniczna?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bujo




Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 22:19, 27 Sty 2010    Temat postu:

Qcyk napisał:
fajny patent, jak widać cały czas da się ulepszać to i owo. Jak dla mnie lepsze jest to niż to co ja mam - nie trzeba dłubać przy oblachowaniu Smile Ciekawe jak kwestia techniczna?


lepsze pod warunkiem, ze zdemontuje sie chlodnice oleju, albo miszka w kraju gdzie temperatura jest zawsze powyzej 15 st.C i uzywa sie oleju syntetycznego Smile

uzycie tego krocca zmusza do rezygnacji z zaworu przelewowego, ktory , sterujac przeplywem zimnego, gestego oleju poza obiegiem chlodzenia, chroni chlodnice oleju przed uszkodzeniem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 10:28, 28 Sty 2010    Temat postu:

jakoś nie mam przekonania do tego systemu :/
Tak jak Bujo pisze.
dobra sprawa przy zabawkach wyscigowych i dla tych którzy mają olej tpu 300V Competition Motula (15 W50) i nie odpalają auta w typowe dla polski warunki Very Happy.

ja jednak wole typowy sprawdzony sposób wyprowadzenia oleju z dekla pompy i wejście zamiast w to to w galerię. a kilkanaście minut z łoteczkami blacharskimi i po problemie Very Happy


Ostatnio zmieniony przez TYKA dnia Czw 10:29, 28 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 11:05, 28 Sty 2010    Temat postu:

Ja pisałem, że lepsze , ale pod względem łatwego dostępu a w kwestii technicznej to dzięki za wyjaśnienie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin