Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

COMPU-FIRE

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tedi




Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 17:51, 09 Sty 2010    Temat postu: COMPU-FIRE

JAK W TEMACIE CO OTYM SADZICE WARTO W NIEGO ZAINWESTOWAC CZY RACZEJ COS INNEGO Question

Ostatnio zmieniony przez tedi dnia Sob 17:56, 09 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 1:53, 10 Sty 2010    Temat postu:

Do czego? Jaki silnik, jakie obroty, jaki samochód, jakie zastosowanie....?

Wszystko zależy od tego, na jakim poziomie się chcesz bawić. Jeśli zamierzasz kręcić wysoko, to dobry zapłon to sprawa bardzo istotna. Jeśli stawiasz na moment obrotowy i niski zakres obrotów, to nie ma co szaleć.
Ja osobiście z niego nie korzystałem. Tomek chyba hulał na tym jakiś czas, ale nie jestem pewien...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bujo




Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 2:45, 10 Sty 2010    Temat postu:

rebel napisał:
Do czego? Jaki silnik, jakie obroty, jaki samochód, jakie zastosowanie....?

Wszystko zależy od tego, na jakim poziomie się chcesz bawić. Jeśli zamierzasz kręcić wysoko, to dobry zapłon to sprawa bardzo istotna. Jeśli stawiasz na moment obrotowy i niski zakres obrotów, to nie ma co szaleć.
Ja osobiście z niego nie korzystałem. Tomek chyba hulał na tym jakiś czas, ale nie jestem pewien...


ja uzywalem dawno temu i nie narzekam. Funkcjonowalo poprawnie w aparacie Bosch 009.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 12:11, 10 Sty 2010    Temat postu:

Compu Fire (orginalne) jest w kilku opcjach do garba, od typowej "wkładki" do aparatu po cały system z zewnetrznym zespołem cewki.

ja miałem podrobkę albo jak kto woli produkt EMPI ACCU Fire. działało dlugo bez problemów, ale zmiana tylko zapłonu na caly system Pertronixa (aparat z ignitorem II, cewka flametowre I i przewody 8mm) dało niesamowite efekty... sekunda w dół na 1/4 mili a to dużo Very Happy (no moze nie cala sekunda dzieki zapłonowi ale z ACCU miałem 16,199 w 2008r na Gecko a w 2009 na Pertronixie 15,7 z paskiem i 15,201 bez paska).

Także zapłon to bardzo wazna sprawa.
chcesz kręcić powyżej 5500 RPM warto zainwestowac w bezstykowy system.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tedi




Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 15:38, 10 Sty 2010    Temat postu:

TO MA BYC PANOWIE SERYJNE 1600 NA DELLRTO 40 WALEK 110 RESZTA SERJA ITYLE I NIE WIEM CZY DO TAKIEGO SILNIKA SIE TO OPLACA CZY LEPIEJ 009 BOSHA
Powrót do góry
Zobacz profil autora
renegat




Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 18:22, 10 Sty 2010    Temat postu:

Zaraz, masz dylemat czy kupić wkładkę czy aparat zapłonowy? Wkładka compufire zastępuje mechaniczne styki w aparacie zapłonowym. Możesz ją zainstalować w seryjnym aparacie jak i w boschu 009. Chyba że masz na myśli cały system compufire - jak napisał Tyka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tedi




Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 18:26, 10 Sty 2010    Temat postu:

chodzi o caly system
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 20:34, 10 Sty 2010    Temat postu:

tedi napisał:
chodzi o caly system


Zalezy od Ciebie tylko i wyłacznie. Kup używanego orginalnego 009 albo 010 i dodaj do tego moduł. Chociaz kazdy dobry zapłon poprawia mocno i osiągi i "jeżdżalnoś" czyli wpływa na lepsze spalanie, czystrze no i elastyczność.
Ja nawet do zwykłego 1600, jak piszesz, załozyłbym nawet Pertronixa system jak najwyższy żeby tylko mieć możliwośc wykorzystania w 100% to co daje sam zapłon.

Ale jak zostaniesz przy stykach nic sie nie stanie bedzie jeździł dobrze tyle że będziesz uzaezniony od tego jak ustawisz przerwę na stykach i ich jakość, żywotność itp itd.
Wybór nalezy do Ciebie.
Jakby co mam jeszcze jesden caly zestaw Pertronixa (aparat billet ignitor I cewka flametower I i przewody zapłonowe). cena 1500zł
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tedi




Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 20:43, 10 Sty 2010    Temat postu:

ok dzieki wiem wszystko.Jak wpadnie cos grosza to sie odezwe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 20:45, 10 Sty 2010    Temat postu:

polecam się na przyszłość.
jak byś potrzebował jakiś porad czy częsci do silnika zapraszam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tedi




Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 9:48, 11 Sty 2010    Temat postu:

a powiedz mi masz takie same ceny jak w sklepie garbusy.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tedi




Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 9:53, 11 Sty 2010    Temat postu:

i jeszcze jedno masz dysze do dellorto chodzi o zwezki dobral bys mi taki zestaw do tego 1600 mojego
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tedi




Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 12:29, 11 Sty 2010    Temat postu:

ile u ciebie komplet sterowanie z kolektorami
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Pon 12:30, 11 Sty 2010    Temat postu:

nie trzeba pisac postów jeden pod drugim, mozna zedytować poprzedni. Tymbardziej ze nie odswiezasz tematu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin