Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Rurowisko/Zwrotnice/Stabilizatory
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Zawieszenie/Suspension
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dunde (dandi)
SSVWF-Team



Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Toruń

PostWysłany: Pią 19:17, 02 Paź 2009    Temat postu:

Dondiegozalabamy napisał:
Próbował ktos z was kiedys zamontowac kompletne amortyzatory z motocykla?? bo mam taki zestaw z Suzuki gs 850 katana firmy KONI i pasuja na wszystkie sruby tylko nie wiem jak to bedzie dziąłało czy nie beda za twarde maja 5-cio stopniowa regulacje twardosci..

Nie wydaje mi się aby to był najszcześliwszy pomysł. Amorki oprócz tego że mają różne mocowania są także projektowane pod wzgledem masy pojazdu do którego są dedykowane. A tak jak jak Bart speedster słusznie zauważył dopuszczalna masa całkowita garba i motocykla znaczaco się różni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bart speedster




Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: olsztyn

PostWysłany: Sob 16:51, 03 Paź 2009    Temat postu:

Przemyślałem ten pomysl z amorami z katany i ciekaw jestem efektu. Może to dzialać. W motorze amor pelni rolę amortyzacji i tlumienia.W garbie amortyzują drążki skrętne a tlumi amortyzator.Węc może nie należy tak patrzeć na tą ładownośc.Troche zwariowany pomysl ale może się udać.Napisz jak wyszlo. ( dajesz te amory na tył?)

Ostatnio zmieniony przez bart speedster dnia Sob 16:55, 03 Paź 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dondiegozalabamy




Dołączył: 12 Wrz 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Namysłów

PostWysłany: Sob 17:03, 03 Paź 2009    Temat postu:

Dzisiaj byłem w garazu zrobiłem mały przeglad i od poniedziałku zabieram sie do pracy Smile a ładuje je na przód,zobaczymy co z tego wyjdzie Garbi w przedniej czesci duzo nie wazy wiec powinno to działac z tej uwagi ze jest jeszcze obnizony.zobaczymy:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bart speedster




Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: olsztyn

PostWysłany: Pon 10:29, 05 Paź 2009    Temat postu:

Masz rurowisko starego typu? czy dajesz jakiś patent?

Ostatnio zmieniony przez bart speedster dnia Pon 10:30, 05 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bart speedster




Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: olsztyn

PostWysłany: Pon 10:30, 05 Paź 2009    Temat postu:

Rób foty i dawaj na forum Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 10:14, 11 Mar 2010    Temat postu:

Odkopuję temat.

Jako, że sezon już prawie się zaczyna muszę coś w końcu zrobić z przodem.

Mam regulatory , które od roku czekają na wspawanie Wink może się doczekają w końcu, ale... rozważam inną opcję - zwrotnice, które w garbusy.pl są po 500 PLN.

Zakładam, że kupuję zwrotnice pod tarcze wydaję 500 zł i tu zaczyna się zabawa :
potrzebuję do tego tarczy + zacisków+klocków + no właśnie - co jeszcze wchodzi w grę? Niższe amorki? nie ukrywam, że hamulce w obecnym stanie są....hm...w zasadzie to ich nie ma Wink więc taka opcja by mi pasowała jeśli nie okaże się za droga.

W starszej opcji było wspawanie regulatorów tylko + teraz kupno bębnów, cylinderków itp. - do 1600 powinno wystarczyć.

co Waszym zdaniem lepiej zrobić?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Czw 10:45, 11 Mar 2010    Temat postu:

wg mnie sprawne bębny by ci starczyły, mi przy ostrym wcisnienciu blokuja koła a jeszcze nie sa sprawne na wiecej niz 70% Smile
Z tarczami generalnie wg mnie jest eksploatacyjnie mniejszy problem (no i sa skuteczniejsze nieco jednak)
jak zastosujesz same obnizane zwrotnice to nietrzeba stosować skracanych amorów. Zwrotnice sa wg mnie lepsza opcja dla komfortu itp, ale nie masz regulacji (chyba ze zastosujesz jedno i drugie co by było najlepsze)

do tarcz co potrzeba? oprócz
Cytat:
tarczy + zacisków+klocków + no właśnie - co jeszcze wchodzi w grę
potrzebne sa te blachy co osłaniaja tarcze od srodka, łożyska etc. Majki powie bo to przerabiał
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bart speedster




Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: olsztyn

PostWysłany: Czw 12:38, 11 Mar 2010    Temat postu:

Jedno to przejście na tarcze ( nie jest tanio chyba że używane )
[link widoczny dla zalogowanych]

Drugie to obniżanie.
Zgadzam się z tym co Lysy napisal. Więcej komfortu dadzą obniżone zwrotnce.( ok. 1000 pln)
[link widoczny dla zalogowanych]

Teraz wybór czy obniżone zwrotnce pod bembny czy tarcze?
Pod bembny to musisz w zasadzie zregenerować ten uklad co masz. ( zwr - 956 pln bembny 2 szt.308 , szczęki 2 komp. 136 , 2 szt cylinderki 96 ) czyli 1496 pln + skracane amortyzatory ( 400 pln)
Pod tarcze musisz kupić : tarcze, zaciski,przewody i blachy. ( zwr - 956 pln reszta 1088 ) czyli 2044

Najtaniej wyjdzie Ci wspawanie regulatorów kupno amorów i regeneracj bembnów.
Chyba że kasa nie jest piorytetem Smile
Pozdr.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 14:01, 11 Mar 2010    Temat postu:

Bart - nie do końca mnie zrozumiałeś - nie zgodzę się z tym, że obniżanie to jedno a tarcze drugie Wink- jak sam pisałem chcę od razu obniżone zwrotnice pod tarcze Smile
teraz są w promocji na garbusy.pl za 500 zł więc bazując na tym co liczysz reszta gratów to 1088 zł czyli łącznie 1588 PLN - i mam glebę i tarcze

kasa jak zawsze jest priorytetem, więc rozważam też 2 opcję :

wywalenie rurowiska i wspawanie regulatorów - wspawanie koszt X, wyrwanie z auta rurowiska to moja praca Wink regulatory mam.

404 bębny i cylinderki ( szczęki mam) + 400 PLN amortyzatory = 804 PLN

Wspawanie pewnie trochę kosztuje, więc koszty zaczynają mi się wyrównywać Wink

hm... Smile


Ostatnio zmieniony przez Qcyk dnia Czw 14:01, 11 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cudak
Administrator



Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Czw 14:06, 11 Mar 2010    Temat postu:

Przyjedź do nas to wspawamy za dobrą flachęSmile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bart speedster




Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: olsztyn

PostWysłany: Czw 14:09, 11 Mar 2010    Temat postu:

Masz racje:) nie zauważylem
: [link widoczny dla zalogowanych]

To nic tylko brać Smile
Też bym bral ale najpierw silnik później hamulce Smile chociasz powinno być odwrotnie hehehe
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 14:11, 11 Mar 2010    Temat postu:

cudak napisał:
Przyjedź do nas to wspawamy za dobrą flachęSmile


OK. Wpadnę na jakiś weekend w kwietniu to się popracuje i wypije Smile
Dzięki za propozycje Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 10:47, 15 Mar 2010    Temat postu:

Wracając do tematu - Jako, że propozycja chłopaków mi się podoba - zostaję przy regulatorach. Teraz nowe pytanie : Rozbiorę rurowisko na części pierwsze, żeby było gotowe do spawania - więc przy składaniu przydałoby się złożyć na nowych uszczelkach itp. Co mi będzie potrzebna? Kupować zwykłe, czy uretany?Musze sobie zrobić listę :

1) Guma to montażu zawieszenia sztuk 2
2) Podkładki pod belkę do obniżonego zawieszenia
3) gumy do stabilizatora - jakie? Zwykłe starczą? ciężko zamontować stabilizator przy obniżonym rurowisku?
4) jakieś uszczelki/gumy do rurowiska? jakie?
5)amortyzatory - muszą być krótsze? Jakie wybrać
6)coś jeszcze?

Wink

edit:

7) sworznie?


Ostatnio zmieniony przez Qcyk dnia Pon 10:48, 15 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Pon 11:05, 15 Mar 2010    Temat postu:

Qcyk napisał:
6)coś jeszcze?


regulatory kątu pochylenia koła z wieksza mozliwoscia regulacji, drogie nie jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin




Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Elbląg

PostWysłany: Pon 11:38, 15 Mar 2010    Temat postu:

Qcyk napisał:

5)amortyzatory - muszą być krótsze? Jakie wybrać

jezeli chcesz zeby amortyzatory amortyzowaly to koniecznie krotsze - ja przez jakis czas jezdzilem na std. - dramat, doslownie woz drabiniasty..
a jakie - polecam czerowne Koni od opla (chyba ascona B?)


Ostatnio zmieniony przez Marcin dnia Pon 11:38, 15 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Zawieszenie/Suspension Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 3 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin