Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

gumy, drążki, osłony -coś nie gra...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Zawieszenie/Suspension
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 22:46, 28 Maj 2010    Temat postu: gumy, drążki, osłony -coś nie gra...

Więc tak : Myślałem, że jak wymienię amortyzatory to przestanie bujać garbem, ale nie... złośliwy jest i dalej buja...do tego jeszcze skrzypi.

Pomyślałem, że najwyższy czas wymienić może drążki skrętne i cały osprzęt z tym związany. Jak ocenić czy drążki skrętne są ok? wymiana wiąże się chyba z regulacją ustawienia wysokości tyłu...a tego chciałbym uniknąć.

Garb stoi równo, nie ma przechyłów, więc może to nie drążki?

Może spróbuję najpierw wymienić popielniczki i gumy przy drążkach? Tylko jakie kupić? Na garbusy.pl są 2 rodzaje - "Guma drążka skrętnego tył, bez zębów" i "Guma drążka skrętnego tył, z zębami " skrzynie mam swinga

gumy są 4 podobno na garba

Majku, Ty to kiedyś wymieniałeś - reguluje się przy Tym drążki i kąty, czy nie?

Co jeszcze może być powodem tego, że buja tyłem?Na zakrętach koło mi się chowa dołem pod auto i robi się mega nagatyw do tego czuję jak tył buja jak na fali - jednym słowem przód jedzie sobie a tył sobie - wkurza mnie to niemiłosiernie


jakies rady? Wink


Ostatnio zmieniony przez Qcyk dnia Pią 22:46, 28 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bart speedster




Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: olsztyn

PostWysłany: Sob 10:30, 29 Maj 2010    Temat postu:

"Może spróbuję najpierw wymienić popielniczki i gumy przy drążkach? Tylko jakie kupić? Na garbusy.pl są 2 rodzaje - "Guma drążka skrętnego tył, bez zębów" i "Guma drążka skrętnego tył, z zębami " skrzynie mam swinga

gumy są 4 podobno na garba "

Na swinga są gumy z zębami.
NIe wiem tylko czy przy swingu są gumy od wewnętrznej strony wachacza/szabli. Tak daleko się nie posunelm w pracach, ale napewo będę to rozbieral.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 11:03, 29 Maj 2010    Temat postu:







te zdjęcia powinny podpowiedzieć co kupić Smile przy wymianie wewnętrznych gum trzeba uważać, żeby nie wyciągnąć drążka bo mogiła Wink w tedy juz regulacja.

Z tym podwijaniem koła, to przez szerokość kół i opon i przez to, że jest wysoko. Tak po prostu to nie zniknie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 11:25, 29 Maj 2010    Temat postu:

Właśnie wczoraj oglądałem te zdjęcia na archiwum bloga Smile Majk - gumy są 2 na stronę ale na zdjęciu 1 widać jedną - w jakiej kolejności się to zakłada? Smarowałeś coś ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 12:06, 29 Maj 2010    Temat postu:

a bo widzisz. żeby wymienić tą drugą co widać na pierwszym zdjęciu trzeba zdjąć szablę, zapomniałem o tym i to jest grubsza robota. bo jak wymieniać tylko tą od mydelniczki to w sumie łatwa robota. chyba tylko psikałem wd, ale w dużych ilościach bo od wieków to nie było u mnie ruszane.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marjas




Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Luboń City

PostWysłany: Sob 17:24, 29 Maj 2010    Temat postu:

Dokładnie - musisz wyjąć też szable. Zaznacz sobie jak były napięte może uda Ci się wyjąć tak, że drążek nie wyjedzie. Jednak wydaje mi się, że wymiana gum nie rozwiąże problemu. A jak zabujasz tyłem to jak chodzi? Mocno się buja cały?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 17:57, 29 Maj 2010    Temat postu:

buja się średnio - jak naciskam z dużą siłą na tył.
Jak bujam go na boki to buja mocniej i skrzypi - może nagram jakis filmik bo tak to trudno wytłumaczyć Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Zawieszenie/Suspension Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin