Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Heble Prosiowe
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Zawieszenie/Suspension
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kendy




Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 22:07, 10 Wrz 2009    Temat postu: Heble Prosiowe

Jakby ktos byl zainteresowany to zapraszam 'po sasiedzku' Smile

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 22:34, 10 Wrz 2009    Temat postu:

Kendy Zrób tak zeby móc się zalogować i zeby juz zapamiętywał usera :d bo mi sie nie chce codziennie po kilka razy wpisywac login hasło i te cyferki :d
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kendy




Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 8:47, 11 Wrz 2009    Temat postu:

Elo - niestety musialem tak zrobic bo mi sie jakies 'boty' logowaly i chcieli zhakowac strone Sad

Wiem ze to upierdliwe, ale wole sie Wam tlumaczyc z koniecznosci niz potem kombinowac jak odzyskac serwis Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 10:08, 11 Wrz 2009    Temat postu:

w sumie też prawda
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 10:21, 11 Wrz 2009    Temat postu:

z takich ciekawostek, ja planuję jeszcze jeden zakup z 924/944. jest to tylny stabilizator, który jest bardzo podobny do tych aftermarketowych, natomiast znacznie tańszy.

tutaj jest sposób zamontowania, nie idealny, ale pokazujący jak to zrobić:

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kendy




Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 13:56, 10 Gru 2009    Temat postu:

Wzialem sie w koncu do roboty Smile
W poniedzialek jade do tokarza z przednimi piastami. Pomysl jest dosc prosty. Chce aby wytoczyl wnetrze piast od Porsche i do tego dorobil gniazka ze stali pod lozyska garbowe. W necie sa rysunki do rozwiazania zewn-Porsche, wewn.-Garb. Ale po co? Skoro i tak trzeba toczyc to lepiej zrobic to na lozyska od jednego auta. No i zwrotnica pozostaje garbowa, jedynie trzeb bylo planowac miejsce mocnowania jarzma pod zacisk 4 tloczkowy.

Wyglada to obiecujaco. Jarzma do zaciskow dorobilem na razie z tworzywa konstrukcyjnego do testow. Po niedzieli planuje tez zakup nowych tarcz zeby wszystko ladnie wycentrowac Smile

Bede prosil tokarza o rysunki (nawet odreczne) zeby byla jakas dokumentacja dla potomnych Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 0:23, 11 Gru 2009    Temat postu:

super, czekam na rezultaty Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kendy




Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 22:09, 27 Cze 2010    Temat postu:

Po dlugiej przerwie wrocilem do tematu. Rysunki porobilem, zdecysowalem sie piaste prosiowa przetoczyc i tulejowac pod lozyska garbowe zeby nie kombinowac. Rano jade do umowionego tokarza i mam nadzieje ze do konca tygodnia bede to mial na stole zrobione.

Co do tylu. Sprawa piekniejsza niz sie wydawalo. Nie trzeba nawet wymieniac wahacza. Wystarczy uchwyt zacisku odkrecic od wahaczy stalowych (bo tylko w stalowych sa wykrecane) i przykrecic do garba Smile Rozstaw ten sam. Polos i wielowpust zostaja te same. Przekladamy tylko tarcze i mechanizm recznego.
Z recznym bedzie rzezba bo trzeba dorobic 2 detale ale juz je mam rozrysowane wiec pewnikiem jak beda piasty to i tym sie zajme juz na powaznie i do konca.

Z teorii, przy zalozeniu ze na wszystkie 4 kola chce wsadzic zaciski brembo 4 tloczkowe najlepszy rozwiazaniem jest tracycyjna pompa dwusekcjowa 19mm. Powinno ladnie dzialac.

Problem bedzie tylko z doborem felg bo z tym ET roznie bywa. Ale to na szczescie kwestia spokojnego pomierzenia wszystkiego jak juz prosiowe rotory beda na aucie Smile

Jezeli przerobki piast okaza sie dobre rysunkie bede do pobrania na garbomanii.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 22:27, 27 Cze 2010    Temat postu:

super, brzmi nieźle Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kendy




Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 9:06, 28 Cze 2010    Temat postu:

Piasty u tokarza - maja byc na piatek Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kendy




Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 9:02, 09 Lip 2010    Temat postu:

Piasty gotowe - niestety dzis nie mam ich jak obfotografowac, ale zrobie to po weekendzie.
Wyszly bardzo fajnie - tak fajnie ze az poprosilem o wycene wykonania takich piast z duralu po to aby nie musiec kupowac detali od porsche ale po prostu przygotowac piasty 'custom' ktore po prostu sa 'bolt-on'. Pozostaje potem tylko kwestia przerobienia mocowania zacisku i mozna ladowac zacisk Brembo Smile

Wiecej info w poniedzielnik Wink Teraz ide sie szykowac na wyscigi do Suli Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 18:49, 09 Lip 2010    Temat postu:

Hmmm,

A do ogórka jak zaadaptować tarcze 5x130 z przodu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kendy




Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 18:57, 09 Lip 2010    Temat postu:

Nie siedze w ogorkach Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kendy




Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 9:55, 28 Sie 2010    Temat postu:

Detale w komplecie - prawie. Brakuje mi tylko zaczepu linki recznego i jarzma do mocowania zaciusku Brembo do zwrotnicy, ale jak to bywa 'szewc w dziurawych butach chodzi' i nie mam kiedy sobie tego wyfrezowac. Tuleje redukcyjne umozliwiajace zastosowanie linki recznego od garba juz gotowe. Nawet regulowane Kerschery juz leza Smile Ale zbliza sie zima i dluuuuugie wieczory Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kendy




Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 0:03, 13 Lis 2010    Temat postu:

Probeczka Smile

[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Zawieszenie/Suspension Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin