Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Heble Prosiowe
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Zawieszenie/Suspension
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wiecman




Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 15:35, 20 Lis 2010    Temat postu:

marjas napisał:
No to kendy akurat sprzedaje seryjne tarcze z zaciskami do kolumny na 3 śruby.


seryjne to ja aktualnie posiadam ... chodzilo mi cos ze stajni porscheeee ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kendy




Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 19:28, 20 Lis 2010    Temat postu:

Jezeli chcesz wymienic zwrotnice na takie jak porsche to musisz miec zawiesznie przednie tzw. stalowe a nie kute czyli na 2 sruby. Mozesz wtedy wsadzic kompletne zwrotnice od 924 przednie. Problem tylko z katem nachylenia bo kola wygladaja jak w kamazie Smile Trzeba tam po prostu zakombinowac z katem mocowania zwrotnicy. Ale to nie jest jakas filozofia. Pomierzyc, narysowac, wyciac woda lub plazma w stali jakiejs najzwyklejszej, zamienic z oryginalnymi i po sprawie.

I wtedy nie ma kombinacji bo przykrecasz do tej zwrotnicy jakies zaciski od 924 lub 944 i wszystko pasi. Ja poszedlem troche inna droga, ale sie uparlem, ze zostawie kute wahacze Wink

Martwi mnie teraz tylko to czy pompa faktycznie da rade Smile Ale to pewnie potestuje dopiero w przyszly weekend bo w ten nie dam rady zalac i odpowietrzyc ukladu Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiecman




Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 20:22, 20 Lis 2010    Temat postu:

ze zwrotnica wiem ze potrzebuje na 2-sroby ... ale wlasnie chce pozostac ... tak jak Ty z 3-srobami ... tylko wlasnie chodzi mi o zaciski ... jakie podchodza na zwrotnice na 3-sroby .... czy trzeba jakis adapter zastosowac ...

ps ... ladnie wyglada to "czerwone" ... tylko jakos poziom zawieszenie przod gryzie sie z tylem ... no ale moze to tylko na zdjeciu ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kendy




Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 17:20, 21 Lis 2010    Temat postu:

No to trzeba ciac zwrotnice, planowac i robic do niej adapter o odpowiedniej grubosci zeby sie zacisk od 924/944 osiowal ze srodkiem tarczy hamulcowej.
Piaste od p924 tez trzeba przerobic. Ja zrobilem pod lozyska garbowe zeby sie nie pieprzyc ze jedno lozysko takie, drugie smakie.

A auto z tylu jeszcze nie siadlo bo wogole nie bylo jezdzone i jak go sposcilem z lewarka tak zostal z zadarta dupa. Ale po paru kilometrach sie ulozy.

[EDIT]

Odpowietrzylem tyl - powiem szczerze ze takiego odpowietrzania nie mialem nigdy Smile Odkrecilem odpowietrzniki a zaciski zrobili to same Wink Po minucie zakrecilem i nie ma powietrza Wink

Jak z przodem pojdzie tak samo sprawnie to moze jutro potestuje czy to wszystko wogole chce wspolpracowac ze soba Wink


Ostatnio zmieniony przez kendy dnia Czw 0:51, 25 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kendy




Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 14:23, 27 Lis 2010    Temat postu:

Odpowietrzone, przejechane Smile Zahamowane Wink
Pedal znacznie inny niz przy garbowych hamulcach, ale jest ok. Pewnie trzeba bedzie jeszcze torche odpowietrzyc, ale zapowiada sie dosc ciekawie Smile

No i 'rekaw' dziala Wink


Ostatnio zmieniony przez kendy dnia Sob 14:24, 27 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kendy




Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 23:33, 02 Gru 2010    Temat postu:

Niestety przez ET55 na przedzie konieczne bylo zamontowanie falnsz 40mm Sad
Ale teraz sie skreca przynajmniej Smile Choc na tym lodzie to w zasadzie i na sztywnych kolach mozna swobodnie nawracac Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bujo




Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 1:01, 03 Gru 2010    Temat postu:

kendy napisał:
Niestety przez ET55 na przedzie konieczne bylo zamontowanie falnsz 40mm Sad
Ale teraz sie skreca przynajmniej Smile Choc na tym lodzie to w zasadzie i na sztywnych kolach mozna swobodnie nawracac Smile


zrobiles juz, frezowane?
ostateczna konstrukcja, czy tylko na probe?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kendy




Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 9:42, 03 Gru 2010    Temat postu:

Znalazlem gotowce w jednej firmie w dobrej cenie. Toczone od razu z osadzonymi szpilkami.
Chcialem teraz wywazyc dynamicznie calosc (piasta+dystans) ale chyba we Wroclawiu tego sie nie da zrobic i bede musial slac na Krasnobrodzka.
Wazy to troche w calosci i dla spokojnosci chce miec wywazone Smile

Nie wiesz czy we Wro ktos sie tym zajmuje?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kendy




Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 19:27, 19 Gru 2010    Temat postu:

Na allegro pojawily sie 2 zaciski - moze ktos bedzie zainteresowany

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
luki95




Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa VW typ1 1303s 72'

PostWysłany: Wto 17:30, 06 Mar 2012    Temat postu:

Poszukuje pomocy.. Większość rzeczy prawie skompletowana. Mam na oku zwrotnice w bardzo fajnej cenie... tylko jest jedno ale.... mianowicie w Porsche zmieniał się sposób napędu licznika z linkowego na elektroniczny a wtedy zanikała dziurka na linkę. Myślicie że dało by rade taką dziurkę nawiercić ? W garbie jak i w wczesnych modelach Porsche mocowana jest ona za dekielek który "okrywa" łożyska. Raczej nie spodziewam się jednoznacznej odpowiedzi ale może utworzy się jakaś dyskusja na temat sposobu nawiercenia owej dziurki.

Ostatnio zmieniony przez luki95 dnia Wto 17:30, 06 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kendy




Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 13:54, 11 Maj 2012    Temat postu:

pare setek kilometrow zrobione na moich przerobionych hamulcach i jestem naprawde zadowolony - moge potwierdzic, ze standardowa pompa dobrze wspolpracuje z 4 zaciskami 4tloczkowymi
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dabtuner
SSVWF-Team



Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: sulejówek

PostWysłany: Pią 22:41, 11 Maj 2012    Temat postu:

sluchaj a nie masz problemu z mocniejszym hamowaniem przodu ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kendy




Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 10:21, 12 Maj 2012    Temat postu:

nie, wszystko jest malinowe Smile Nie staje deba, nie sciaga, sily hamowania sprawdzone na stacji diagnostycznej - wszystko jest w normie. Pedal jest naprawde przyjemny i dopiero przy okolo 70-80% skoku blokuje kola.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Zawieszenie/Suspension Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin