Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

gleba w 1303
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Zawieszenie/Suspension
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fura




Dołączył: 18 Sie 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: DW

PostWysłany: Czw 1:16, 10 Wrz 2009    Temat postu:

majki napisał:
http://www.cal-look.pl/technika/gleba/mcpherson1.htm

krótki artykuł z podstawowymi możliwościami obniżenia Smile


gdzie można nabyć, drogą kupna te regulowane kolumny(nie gwint) ??
jak to wygląda cenowo?? Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 1:23, 10 Wrz 2009    Temat postu:

fura napisał:
majki napisał:
http://www.cal-look.pl/technika/gleba/mcpherson1.htm

krótki artykuł z podstawowymi możliwościami obniżenia Smile


gdzie można nabyć, drogą kupna te regulowane kolumny(nie gwint) ??
jak to wygląda cenowo?? Cool


z tego co się zorientowałem, już ich chyba nie ma w ofercie polskich sklepów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 8:18, 10 Wrz 2009    Temat postu:

Miałem i sprzedałem Wiecmanowi w Rzeszowa.
Zależy co się chce osiągnąć. Jak nie zależy Ci na mega glebie, tylko na obniżeniu przede wszystkim poprawiającym prowadzenie, to z układu 3 śubowego, można przerobić na układ 2 śrubowy i wtedy jest sporo większy wybór gwintów, bo pasuje od Golfa 1 - również w zróżnicowanych cenach.

W układzie 3-śrubowym można pójść niżej. Po zamontowaniu tych kolumn regulowanych skokowo zorientowałem się, że w zasadzie można położyć samochód na glebie. Kolesie z Top Line mają teraz w ofercie Versa-Strut, który mógby Ci odpowiadać.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ceny nie powalają, tylko trzeba to sobie sprowadzić. Najlepiej mieć jakiegoś Świętego Mikołaja w USA, co prezenty wysyła...

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fura




Dołączył: 18 Sie 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: DW

PostWysłany: Czw 17:12, 10 Wrz 2009    Temat postu:

rebel napisał:

[link widoczny dla zalogowanych]


ten zestawik jest nawet fajny... ze stabilizatorem i wszystkim w sumie... a i cena niezła 350$ ~ 1100pln no i do tego wysyłka...
hmm...

generalnie ma być dość nisko, ale na tyle żeby mozna było jeździć...

a czy na takim gwincie od golfa da sie spuścić auto na mniej więcej taką wysokość??

Powrót do góry
Zobacz profil autora
kendy




Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 17:40, 10 Wrz 2009    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Taki zestaw mozna bylo kupic kiedys na garbusy.pl

Ale powiem szczerze - jakos mnie przerazaja te dolne kielichy zabezpieczone jakims pierscieniem segera ;/

Wiec moze zastosuj moj patent na zawieche 3 punktowa - efekt wiesz jaki jest Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 17:57, 10 Wrz 2009    Temat postu:

fura napisał:
rebel napisał:

[link widoczny dla zalogowanych]


ten zestawik jest nawet fajny... ze stabilizatorem i wszystkim w sumie... a i cena niezła 350$ ~ 1100pln no i do tego wysyłka...
hmm...

generalnie ma być dość nisko, ale na tyle żeby mozna było jeździć...

a czy na takim gwincie od golfa da sie spuścić auto na mniej więcej taką wysokość??



na gwincie od golfa raczej nie. z tego co słyszałem zawieszenia 2 śrubowe mają ten minus, że nie da się ich opuścić tak nisko jak 3 śrubowych.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baca
SSVWF-Team



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 18:21, 10 Wrz 2009    Temat postu:


Shot with [link widoczny dla zalogowanych] at 2009-09-10


Shot with [link widoczny dla zalogowanych] at 2009-09-10


to auto orzecha, poznaliscie go na Monte Garbo
nie da sie ? Smile kolumny nie sa nawet skrecone w polowie Wink, mozna jeszcze duuuuzo nizej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 18:35, 10 Wrz 2009    Temat postu:

baca napisał:

Shot with [link widoczny dla zalogowanych] at 2009-09-10


Shot with [link widoczny dla zalogowanych] at 2009-09-10


to auto orzecha, poznaliscie go na Monte Garbo
nie da sie ? Smile kolumny nie sa nawet skrecone w polowie Wink, mozna jeszcze duuuuzo nizej.


Baca, ja wiem że się da Wink ale nie w tym rzecz z tego co zrozumiałem.

jeśli ma się zawieszenie 3 śrubowe, a myśli nad zmianą na śrubowe z racji tego żeby kupić tanie zawieszenie od golfa, to chyba nie po to żeby kupować drogie gwinty od golfa...

to już lepiej zostać przy 3 śrubowym i kupić drogie gwinty do 3 śrubowca Wink

na to samo wyjdzie, a może taniej Wink ? a na pewno łatwiej ;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baca
SSVWF-Team



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 18:39, 10 Wrz 2009    Temat postu:

wiesz no, to zalezy. caly zestaw gwintow do golfa potrafi kosztowac ponizej 800zl Wink

Ostatnio zmieniony przez baca dnia Czw 18:53, 10 Wrz 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 19:01, 10 Wrz 2009    Temat postu:

baca napisał:
wiesz no, to zalezy. caly zestaw gwintow do golfa potrafi kosztowac ponizej 800zl Wink


ale jakiej jakości i z jakimi amorkami?... cóż pewnie i tak bedzie tańszy niż kerscher z koni Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fura




Dołączył: 18 Sie 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: DW

PostWysłany: Czw 19:15, 10 Wrz 2009    Temat postu:

Kendy ma super posadzone auto... mniej wiecej taki efekt chciałbym osiągnąć...
ale z tego co sie domyślam to masz tam te przerabiane kolumny z CRXa...

tez nad tym myslalem ale doszedłem do wniosku ze i tak by trzeba było wydać te 600pln na amory, kolumny z hondy i spawacza, wiec lepiej poczekać, dozbierać kaski i kupić coś porządniejszego...

budżet jaki mamy to np. +/- 1000pln i oryginalne zawiechoo 3 śrubowe.

druga kwestia to taka żeby też sprężyny nie były szerokie, tak żeby można było wsadzić jakieś laczki szersze..



Ostatnio zmieniony przez fura dnia Czw 19:24, 10 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 20:56, 10 Wrz 2009    Temat postu:



moje kolumny wyglądają tak. jak stoi to pokażę za tydzień bo teraz w robocie jest i zmieniłem opony.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kendy




Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 22:04, 10 Wrz 2009    Temat postu:

Moj patent jest modyfikacja standardowych kolumn z 1302 - 3punkty

W pelni zachowany jest punkt pracy amortyzatora, a co za tym idzie komfort.

Koszt przerobki - 0 pln i flaszka Smile - warunek ze masz Pana Zenka Tokarza co flaszki lubi Smile

1. bierzemy kolumne i rzniemy brzeszczotem zaraz nad odlewem zeliwnym z 3 mocowaniami.
2. oderzniete doly kolumny wytaczamy w srodku na srednice amortyzatora tak, aby wszedl on w te dolna czesc. Ja toczylem na (chyba - trzeba to sprawdzic) 3cm wglab
3. po wytoczeniu wkladamy amortyzator i mierzymy ile wystaje (pewnie z 30-40cm)
4. z wczesniej odcietej kolumny odcinamy to przewezenie u dolu, ale na taka dlugosc ile wystaje nam amor. Dobrze zeby to bylo z dokladnoscia -1-2mm. Amor moze delikatnie wystawac poza kolumne (docisnie go nakretka) ale nie odwrotnie (bo bedzie luz - ale jego tez mozna ewentualnie skasowac wkladajac jakas podkladke - ale po co) Very Happy

5. Zakladamy odcieta kolumne na amorek (najlepiej jakis stary co by go szkoda nie bylo) i obspawujemy ladnie - mozemy ponownie skorzystac z Pana Zenka Tokarza ale pod warunkiem ze w harcerstwie zdobyl sprawnosc spawacza. Niestety podwyzsza to koszty operacji do 2 flaszek Smile

Calosc mozna potem ladnie pierdolnac w proszku i jest miod malina.
O ile dobrze pamietam auto poszlo 6cm w dol.

Aha... wazne..po skreceniu i pierwszym 'polezeniu' auta sprawdzic jak sie zachowaly drazki i czy nie przytrzasnelismy przewodu hamulcowego.

Konieczne ustawianie zbieznosci - niestety kata jak z ksiazki sie nie da uzyskac Very Happy


Sprezyny mam standardowe, a na nich felga 7 cali i lak 215 - nie trze nic wiec nie ma sensu zmniejszac sprezyn. Chyba ze maja wejsc fele od Prosiaka no to trzeba bo ET jest inne i felga wchodzi glebiej.

A co do Golfa Orzecha - jak on sie kurwa tam miesci ? Smile



I kto jedzie do Garbow? Bo to zlot tylko dla hardcorow Very Happy (medlujemy sie z Zolwiem w sobote) Very Happy


Ostatnio zmieniony przez kendy dnia Czw 22:27, 10 Wrz 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 22:38, 10 Wrz 2009    Temat postu:





Powrót do góry
Zobacz profil autora
kendy




Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 22:41, 10 Wrz 2009    Temat postu:

hehe...patrzcie na podpis rysunku Smile Rodak Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Zawieszenie/Suspension Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 2 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin