Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Intermediate Mount
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Trakcja/Traction
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 21:07, 28 Sty 2010    Temat postu: Intermediate Mount

czy warto w to inwestować? co dokładnie daje?

czy lepiej takiego:

do spawania

koszt £121.50



czy opierającego się tylko na gumach:

koszt £38.50



Ostatnio zmieniony przez majki dnia Czw 21:08, 28 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 21:13, 28 Sty 2010    Temat postu:

tak wygląda na samochodzie:

bez spawania:



a tak spawane:





Ostatnio zmieniony przez majki dnia Czw 21:13, 28 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 21:55, 28 Sty 2010    Temat postu:

u mnie masz Intermediat mount taki jak ten za 120Ł za z tego co pamietam 75 funtów do wyboru z gumami albo na alu klockach.
IMM to baaardzo potrzeba sprawa nawt przy Solid mouncie. zdarza się wrwać mocowanie poduszki z noska skrzyni (np ja, lliri itp itd)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 23:32, 28 Sty 2010    Temat postu:

TYKA napisał:
zdarza się wrwać mocowanie poduszki z noska skrzyni (np ja, lliri itp itd)


i ja... Ja póki co założyłem tą obejmę bugpacka, ale zdaję sobie sprawę, ze to raczej półśrodek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Czw 23:33, 28 Sty 2010    Temat postu:

majki poszukaj dokładnych wymiarów łącznie z otworami do przykrecania, to zrobimy za niewielka kase partie dla wszystkich chętnych. Cool w zaleznosci od chęci moze być stal, stal malowana proszkowo lub cynkowana
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bart speedster




Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: olsztyn

PostWysłany: Czw 23:58, 28 Sty 2010    Temat postu:

Też o tym myślalem żeby zrobić sam .Najlepiej mieć jedną sztukę na wzór. Wtedy jesteśy w domu Smile Można też spróbować zdjąć szablon z skrzyni w samochodzie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 0:55, 29 Sty 2010    Temat postu:

postaram się zdjąć wymiary i pomyślimy Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
liri
SSVWF-Team



Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 7:17, 29 Sty 2010    Temat postu:

TYKA napisał:

IMM to baaardzo potrzeba sprawa nawt przy Solid mouncie. zdarza się wrwać mocowanie poduszki z noska skrzyni (np ja, lliri itp itd)


postaram się w robocie wrzucić fotki przedstawiające co może stać się ze skrzynia słabo umocowana ;P (słabo w znaczeniu standardowo/fabrycznie)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dunde (dandi)
SSVWF-Team



Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Toruń

PostWysłany: Pią 16:33, 29 Sty 2010    Temat postu:

Łysy napisał:
majki poszukaj dokładnych wymiarów łącznie z otworami do przykrecania, to zrobimy za niewielka kase partie dla wszystkich chętnych. Cool w zaleznosci od chęci moze być stal, stal malowana proszkowo lub cynkowana

O, i to jest słuszna koncepcja Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bujo




Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 20:15, 29 Sty 2010    Temat postu: Re: Intermediate Mount

majki napisał:
czy warto w to inwestować? co dokładnie daje?

czy lepiej takiego:

do spawania

koszt £121.50



czy opierającego się tylko na gumach:

koszt £38.50


wstrzymajcie sie chwile, bo moje sa juz w produkcji, za tydzien najdalej 2 oferta cenowa. Jak zwykle konkurencyjna.
Dostepne beda oba warianty w roznych wykonaniach - czarnym cynkowany, polerowany inox


Ostatnio zmieniony przez Bujo dnia Pią 20:17, 29 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 11:55, 30 Sty 2010    Temat postu: Re: Intermediate Mount

Bujo napisał:
majki napisał:
czy warto w to inwestować? co dokładnie daje?

czy lepiej takiego:

do spawania

koszt £121.50



czy opierającego się tylko na gumach:

koszt £38.50


wstrzymajcie sie chwile, bo moje sa juz w produkcji, za tydzien najdalej 2 oferta cenowa. Jak zwykle konkurencyjna.
Dostepne beda oba warianty w roznych wykonaniach - czarnym cynkowany, polerowany inox


ok ja chętnie poczekam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bart speedster




Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: olsztyn

PostWysłany: Sob 16:37, 30 Sty 2010    Temat postu:

no git Smile Ja też chętny jestem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 17:10, 30 Sty 2010    Temat postu:

a pomijając już wykonanie itp.

może ktoś napisałby, które z tych rozwiązań jest lepsze bardziej pasujące do jakich silników.

waham się pomiędzy nie spawaniem a spawaniem... wiadomo, że nie spawanie to kwestia 20 min montażu, ale jeżeli ma się nie sprawdzać tak dobrze jak wersja spawana, to jednak wolę się pomęczyć i pospawać...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mad Ant




Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Oaza nad Ciepielinką / Gorzów Wlkp

PostWysłany: Nie 0:19, 31 Sty 2010    Temat postu:

Ja też chętnie poczekam, interesują mnie 2 szt (dla mnie i do garba Bociana). W jednym i drugim przypadku mimo spięcia skrzyń na sztywno (prawie) poduchy poszły się je... po ostatniej wizycie pod Tesco...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bujo




Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 9:45, 31 Sty 2010    Temat postu:

majki napisał:
a pomijając już wykonanie itp.

może ktoś napisałby, które z tych rozwiązań jest lepsze bardziej pasujące do jakich silników.

waham się pomiędzy nie spawaniem a spawaniem... wiadomo, że nie spawanie to kwestia 20 min montażu, ale jeżeli ma się nie sprawdzać tak dobrze jak wersja spawana, to jednak wolę się pomęczyć i pospawać...


wersja, ktorej belka opiera sie na ramie, jest tylko ogranicznikiem ruchu (obrotu) ukladu napedowago, spowodowanym przekazywanym na kola momentem obrotowym. Warto zaznaczyc, ze tylko podczas gwaltownego rusznia. Dla tych, ktorzy w planach wyscigi rownolegle to minimum, zwlaszcza, ze montaz nie nastrecza problemow (no moze poza faktem, ze trzeba wymienic 4 dolne szpilki w skrzyni na dluzsze). Belka zamocowana na lacznikach metalowo-gumowych, ma mozliwosc przenoszenia sil w obu kierunkach, a wiec momentu, ktory jest zarowno wynikiem przyspieszania, jak i hamowania silnikiem. Sprawdzi sie to w przypadku jazdy torowej, czy KJS, ale takze w normalnym, dynamicznym ruchu ulicznym Smile


Ostatnio zmieniony przez Bujo dnia Nie 9:47, 31 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Trakcja/Traction Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin