Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Intermediate Mount
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Trakcja/Traction
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bart speedster




Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: olsztyn

PostWysłany: Czw 11:57, 04 Mar 2010    Temat postu:

Elektrody otulone dają gaz oslonowy. Wszystkie spawy wytrzymalościowe kiedyś spawano elektrodą. Teraz TIG. Do TIG nie mam niestety dostempu. Problemem może byś cienkość ścianki widel pod skrzynie oraz ryzyko przepalenia i odksztalceń.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Czw 12:30, 04 Mar 2010    Temat postu:

migiem spawaj,
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bart speedster




Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: olsztyn

PostWysłany: Czw 13:01, 04 Mar 2010    Temat postu:

Jeżeli migiem to jakim drutem i jakim amp.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Czw 13:14, 04 Mar 2010    Temat postu:

to zalezy od spawarki, skoro pytasz, to nie masz pojecia o spawaniu i zleć to komuś kto sie na tym zna. To nie jest jakiś tam straszny spaw i ma byc tak przyspawane, zeby było dobrze
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bart speedster




Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: olsztyn

PostWysłany: Czw 13:21, 04 Mar 2010    Temat postu:

nie znam sie na MIG. Wiadomo że amperaż dobiera się pod material i jasne jest że nie drutem 1mm Wink chcialem troche na skróty a tu odrazu że się nie znam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Pią 0:58, 05 Mar 2010    Temat postu:

a dla czego nie drutem 1?? Coraz bardziej utwierdzam sie przekonaniu ze nie masz zielonego pojecia o spawaniu Very Happy . zebyś widział jaki piekny i gruby spaw da sie położyć np. 0,8. nie ma na skróty, poasystuj chociaz raz przy spawaniu i sie zainteresuj co robi tn pan co spawa Smile (ja nie umiem spawać, ale swoje wiem o spawaniu Very Happy )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bart speedster




Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: olsztyn

PostWysłany: Pią 11:36, 05 Mar 2010    Temat postu:

Pisalem że nie znam się na MIG. Dzięki za radę Smile I jeszcze chcialem napisać że nie znm się na MIG, a także na MIG
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 18:04, 05 Mar 2010    Temat postu:

Łysy napisał:
a dla czego nie drutem 1?? Coraz bardziej utwierdzam sie przekonaniu ze nie masz zielonego pojecia o spawaniu Very Happy . zebyś widział jaki piekny i gruby spaw da sie położyć np. 0,8. nie ma na skróty, poasystuj chociaz raz przy spawaniu i sie zainteresuj co robi tn pan co spawa Smile (ja nie umiem spawać, ale swoje wiem o spawaniu Very Happy )


A co Ty taki "Pan Ważny" Wink Mr. Green Kto pyta nie błądzi - tak czy inaczej : że jeśli się wcześniej nie spawało to lepiej dać komuś kto to zrobi dobrze i mieć pewność, że spaw wytrzyma
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kendy




Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 0:49, 06 Mar 2010    Temat postu:

Generalnie prototyp zrobiony - leci produkcja 20 sztuk.
Jako ze wyjezdzam na tydzien to musze prezentacje odlozyc do okolic 15-20 marca.
Prototyp wyglada ok i poszedl do ocynku. A tuleje gumowe zaadoptowalem z istniejacego auta aby nie bylo problemow z ewentualna wymiana po jakims czasie.

Mysle ze bedziecie zadowoleni z efektu Smile Posluchalem troche rad Tyki i nieco inaczej skonstruowalem detal niz na zdjeciach. Co by sie nie wyginalo Smile
No i nie trzeba wymieniac szpilek Smile


Ostatnio zmieniony przez kendy dnia Sob 0:50, 06 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 4:00, 06 Mar 2010    Temat postu:

no i będzie git Smile
oby do bemowa 25 zdążyć Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bujo




Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 2:02, 25 Mar 2010    Temat postu:

Witam,

nadszedl czas prezentacji.
Ponizej przedstawiam dodatkowe mocowanie skrzyni biegow w 2 wersjach:

1. wymagajace spawania

--> produkt A - tozsamy z rozwiazaniem G. Berg

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

cena 310 PLN

--> produkt B - lekko uproszczona wersja rozwiazania powyzej, co powoduje redukcje kosztow wykonania, bez wplywu na funkcjonalnosc

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

cena 260 PLN

2. nie wymagajca spawania. W sklad zestawu wchodza podkladki dystansowe, ktore daja moziwosc indywidualnej regulacji punktu styku odboju gumowego z rama w zakresie 0-7 mm, co pokrywa wszelkie roznice wymiarowe zwiazane z geometria ramy oraz zuzycia przedniej poduszki.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

cena 135 PLN

Ogolnie:

1. Zestaw dostarczany jest ze wszystkimi widocznymi na zdjeciach czesciami.
2. Standardowo w pokryciu galwanicznym ZnNi z pasywacja Cr (wyglad taki jak gorne uchwyty elementow met.-gum., na zdjeciach belki sa w pokryciu ZnNi z czarna pasywacja), mozliwe lakierowanie proszkowe w kolorze czarnym mat za dodatkowa oplata 20 PLN (zalecane).

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 23:42, 25 Mar 2010    Temat postu:

nie chce uprzedzać faktów ale uzycie profilu nie wróży nic dobrego.
nie wiem jakiego materiału użyłeś ale mnie się wygiął przy 1 dniu wyscigów... rura się nie gnie - profil się gnie
takie moje 2 grosze zaobserwowane u siebie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kendy




Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 14:34, 26 Mar 2010    Temat postu:

A ja sie swoje postaram zaprezentowac po weekendzie. Mam w firmie takie zap.... ze nie ma czasu zaladowac Very Happy

U mnie udalo sie zalatwic sprawe bez koniecznosci wymiany szpilek dzieki czemu bedzie latwiej zamontowac. Ale wszystko bedzie na fotkach.

k.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Pią 16:55, 26 Mar 2010    Temat postu:

kendy napisał:
U mnie udalo sie zalatwic sprawe bez koniecznosci wymiany szpilek dzieki czemu bedzie latwiej zamontowac.


jak?? jedyna mozliwosc jaka widze to cieńsza blacha, mysle sie?? Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kendy




Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 23:50, 26 Mar 2010    Temat postu:

Musze przyznac ze sie mylisz Smile Blacha ma nadal 6mm a szpilek wykrecac nie trzeba Smile Jak skoncze to pokaze, ale mam ostatnio spory deficyt wolnego czasu Sad

Ostatnio zmieniony przez kendy dnia Pią 23:55, 26 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Trakcja/Traction Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin