Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

zmiany w AB 1300
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 21:06, 11 Mar 2009    Temat postu:

TYKA napisał:
na początku budowy musisz zadać sobie pytanie do czego silnik ma być. Czy ma być to autko na wyscigi czy do codziennej jazdy (co przy 2276 i FK10 nie nalezało by do najbardziej komfortowych).
jesli przenaczasz na sam dół silnika 8000zł powinno wystarczyć choć na wydech już pewnie zabraknie (do 2276ccm nie wystarczy zalożyć zwykłego 4 w 1 typu po taniości...) tu musi wszystko z sobą współgrac i sporo pomiarów podczas skąłdania trzeba robić, nie tylko przy bloku i spasowaniu wału i korb.
jesli chcesz napisz maila na [link widoczny dla zalogowanych] a podesle ci mały kosztorys na zabawki które potrzebujesz.


Ale przecież on napisał, że myślał o 1914 Wink więc pomóżmy mu złożyć 1914 najlepsze jakie się da za te 8 tyś a nie sam dół 2276 Razz Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 21:48, 11 Mar 2009    Temat postu:

Qcyk napisał:
TYKA napisał:
oj duze ceny Qcku podajesz ;P chyba od konkurencji ;P

zapraszam do nas [link widoczny dla zalogowanych] Smile


Bo u Ciebie na stronie nie ma cen w złotówkach Razz


to sie wchodzi na wp szuka kursu walut i daje średni przelicznik Razz coby nakreślić mniej więcej cene Wink
jak sredni jest dajmy na to 5,32 to przewaznie w kantorach sprzedaja po 5,45 lbub 5,5 Smile a banki kasuja podobnie.
Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bart speedster




Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: olsztyn

PostWysłany: Śro 22:11, 11 Mar 2009    Temat postu:

TYKA napisał:
na początku budowy musisz zadać sobie pytanie do czego silnik ma być. Czy ma być to autko na wyscigi czy do codziennej jazdy (co przy 2276 i FK10 nie nalezało by do najbardziej komfortowych).

Silnik ma być do codziennej jazdy i dawać dużo frajdy Twisted Evil
Ale nie chciełbym sobie zamykać drogi do rozbudowy w kierunku wyścigów.
Pomysł z 1914 mi się podoba , ale powstał problem głowic-trzeba nowe.
Na czym można przyoszczędzić panowie? Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bart speedster




Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: olsztyn

PostWysłany: Śro 22:15, 11 Mar 2009    Temat postu:

Co do mechaniki to mam znajomego który robi w garbusach. Jego doświadczenie + wasze + moja praca= możliwie dobry silnik.
Liczę na waszą pomoc panowie Wink
I tak dzięki za wszystkie porady. Jeżeli się kiedyś spotkamy to macie u mnie duuuuże Bro Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 23:10, 11 Mar 2009    Temat postu:

bart speester napisał:
TYKA napisał:
na początku budowy musisz zadać sobie pytanie do czego silnik ma być. Czy ma być to autko na wyscigi czy do codziennej jazdy (co przy 2276 i FK10 nie nalezało by do najbardziej komfortowych).

Silnik ma być do codziennej jazdy i dawać dużo frajdy Twisted Evil
Ale nie chciełbym sobie zamykać drogi do rozbudowy w kierunku wyścigów.
Pomysł z 1914 mi się podoba , ale powstał problem głowic-trzeba nowe.
Na czym można przyoszczędzić panowie? Confused


nie buduj 1914 ;P kup minimum wał 76mm porządne korby (H-beamy zaoszczędzaja dużo roboty Wink i bloku).
kup nowe tłoki cylindry, wałek szklanki popychacze i klawierki.
tu masz ceny mniej wiecej przeliczone z tego co jest u nas:
wał 76mm (250Ł) około 1375 zł
korby 5,5" h-beam (245Ł) około 1350zł (lub cb unitech hd 135Ł około 750zł
wałek z serii FK 73Ł około 401zł (do tego panewki DT za jakieś 60-70zł)
szklanki big foot 31Ł około 170zł
laski popychaczy manton cut to lenght 50Ł około 275 zł
tłoki i cyllindry 94 stroaker 220Ł (około 1210zł)
głowice CB 044 z zaworkami pwiedzmy 42x37,5 520Ł około 2860zł
klawiatury 1,4:1 CB 189Ł około 1039zł

to taki hard ware do tego dolicz cene obróbki bloku (czasem niewiele taniej wyjdize zakup nowego. (szlify około 500zł rozwiert bloku w najtanszej opcji 200zł + FF 100zł i nadal masz blok stary do obróbki czyszczenie pod wał i korby co musisz zrobic sam bo w polsce ci tego nikt nie zrobi)
oczywiscie panewki pompa olejum dodatkowa miska oleju (obowiazkowo) i jeszcze troche drobnych pierduł Smile
jakby co to pytaj
wszystkie wymenione czesic mam od reki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin