Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

USTAWIANIE GAZNIKOW

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tedi




Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 22:27, 20 Gru 2010    Temat postu: USTAWIANIE GAZNIKOW

PANOWIE POMOCY DAJCIE JAKIES WSKAZOWKI NA POCZATEK DO USTAWIENIA DELORKoW . NA SILNIKU 1600 , ZAPLON 009 , TWARDSZE SPREZYNY , GLOWICE PORTING Sad WLASNORECZNY .

Ostatnio zmieniony przez tedi dnia Pon 22:43, 20 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 1:46, 21 Gru 2010    Temat postu:

ustawiałes kiedykolwiek juz gaźniki? masz wprawe? masz sprzęt do pomiaru AFR?

jesli nie najlepiej jak zrobisz to pierwszy raz z kimś kto wie o co chodzi, ewentualnie zapraszam do siebie Wink

bo pewnie nie dobrałeś dysz, emulsji czy venturii do silnika jaki masz?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tedi




Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 9:03, 21 Gru 2010    Temat postu:

znaczy tak; SILNIK 1600 DYSZE PRUBOWALEM DOBRAC MNIJ WIECEJ ZE WZORU KTORY JEST NA STRONIE TAK TO WYGLADA,
VENTURI 30
POWIETRZA 175 NIE MIELI 180
PALIWOWE 140
WOLNYCH 45 IMYSLE ZE ONE SA ZA MALE
OCZYWISCIE PLYWAK TEZ USTAWILEM
WALEK 110
pOJEDYNCZE TWARDSZE SPREZYNY
najlepiej by bylo podjechac do ciebie ale mam do Warszawy jakies 300 kilosów dlatego musze to jakos poustawiac zeby jako tako chodzilo .


Ostatnio zmieniony przez tedi dnia Wto 9:28, 21 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marjas




Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Luboń City

PostWysłany: Wto 13:31, 21 Gru 2010    Temat postu:

Przerabiałem ostatnio temat i jako tako udało mi się to zrobić.

Oczywiście dysze po pierwsze (moje po konsultacjach z Tyką okazały się ok). Potem robisz tak. Odłączasz linkage. Odkręcasz śruby regulacji otwarcia przepustnicy (czyli te od wolnych obrotów) żeby nie dotykały krzywki. Potem wkręcasz żeby dotknęły i potem wkręcasz jeszcze o pół obrotu. O wstępnym ustawieniu śrub mieszanki piszą różnie, 1 obrót wykręcony lub 1,5. Ja zacząłem od 2 bo inaczej nie chciał odpalić w ogóle. Odpaliłem, czekałem aż się nagrzeje. Następnie wkręcałem ustawiasz mieszankę dla każdego cylindra osobno, zaczynając od 1, potem 2, 3 i 4. Wkręcasz śrubę mieszanki aż usłyszysz że dostaje za mało paliwa, zaczyna nierówno chodzić, zwalniać itd. Potem wykręcasz śrubę do momentu w którym chodzi najbardziej równo i odkręcasz jeszcze o pół obrotu (lub więcej, max 1 obrót). Powtarzasz to do każdego cylindra. Potem trzeba mieć wakuometry. Trzeba pamiętać żeby równo odkręcić króćce bo będą oszukiwać wskazanie. Patrząc na wakuometry i obrotomierz ustawiasz obroty śrubami regulacji wolnych obrotów. Na obu gaźnikach musi być takie samo wskazanie, jak zwiększasz obroty także. Potem możesz jeszcze trochę poprawić mieszankę. Zakładając linkage zwróć uwagę żeby otwierał przepustnice na maksa. Podjedź sobie potem na stacje kontroli podłączyć analizator, najlepszy by był taki z AFR, ale na zwykłym też coś idzie odczytać.

I to chyba na tyle z moich doświadczeń, porad Tyki i artykułów znalezionych w necie. Mam nadzieję że pomoże trochę chociaż ogarnąć temat.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tedi




Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 18:22, 21 Gru 2010    Temat postu:

no spoko na poczatek mam nadzieje ze dam rade pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 19:06, 21 Gru 2010    Temat postu:

marjas Very Happy działał i wydziałał Very Happy

Tedi
to co wyżej napisane powinno Ci wystarczyć.
niestety przy dyszach wolnych obrotów 45 nie dasz rady tego wystroić... wykręcisz reugulacja na maxa i jeszcze bedzie za mało
zacznij od 55 minimum.
jesli potrzebujesz dysz i innych elementów do Dellorto chetnei służę pomocą.
PS. nie do Wawy tylko pod Płock Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tedi




Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 20:04, 21 Gru 2010    Temat postu:

JAK NAJBARDZIEJ JESTEM ZAINTERESOWANY CZY DALBYS RADE WYSLAC TE DYSZE TYLKO NIE WIEM 55, CZY 60 MOZE TE I TE A KASKE .CZY DALO BY RADE ZA POBRANIEM. A JESZCZE RESZTA DYSZ WMIARE JEST OK Mr. Green
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 21:15, 21 Gru 2010    Temat postu:

główne dysze masz za duze szczegolnie do korekcji 175, jakie masz emulsje?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tedi




Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 21:54, 21 Gru 2010    Temat postu:

wisz co nie mam pojecia, chodzi ci o rurki emulsyjne, fura stoi u kumpla wiec sprawdze najwyzej jutro, chyba ze dalbys numer na komure to jutro bysmy sie zdwonili ,dało by tak rade Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin