Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

typ 4 - istotne rzeczy do sprawdzenia przy kupnie
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Wto 9:51, 14 Wrz 2010    Temat postu:

tak, nadaje sie jak i kazdy inny typ4 Smile głowice maja najwieksze zawory sposród wszystkich typ4 (poza 914 ale te sa drogie)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 9:54, 14 Wrz 2010    Temat postu:

typ4 do VOLKSRODA chcesz dać? przecież typ4 jest ciężki Smile a VR nie ma za dużo masy na przodzie Wink mimo że przedni os powinna być wysuniętak tak z 30cm do przodu Smile
Zainwestuj w konkretny typ1. lżejszy, tąńszy w modyfikacjach i do vR wystarczy w zupełnosci
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Wto 9:58, 14 Wrz 2010    Temat postu:

Przestań, Tomek, jak kolega ma silnik i chłodzenie, to daje do tego gaźniczki, wydech i ma fajny silnik. A składanie od nowa typ1 to spory wydatek (bynajmniej dla mnie)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 10:43, 14 Wrz 2010    Temat postu:

a no chyba ze ma już typ4 Smile to inna sprawa Very Happy

ale trochę się pobawi zeby spasowac z dzwonem skrzyni Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Wto 11:48, 14 Wrz 2010    Temat postu:

dlaczego? dzwon jest taki sam akurat. Problem bedzie raczej z dopasowaniem odległowci na łożysku oporowym etc

fakt jakby miał składac od poczatku, to inna sprawa przy wyborze silnika


Ostatnio zmieniony przez Łysy dnia Wto 11:49, 14 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baca
SSVWF-Team



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 16:46, 14 Wrz 2010    Temat postu:

volsrod napisał:
a czy silniki typ4 z 411 pojemność 1.8 o oznaczeniu AP się nadają do jakiś modyfikacji ?
system chodzenia mam z CSP


ja troche z off topickiem...
jak tam prace nad volksrodem ? obserwowalem na innym forum postapy swojego czasu.

moze zaprezentuj auto w dziale gosci, bo projekt jest ciekawy Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin