Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Stinger
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 21:16, 11 Maj 2009    Temat postu: Stinger

a konkretnie czarny Wink szukałem po garbowych sklepach, ale czarnego nie ma nigdzie...chyba, że ślepy jestem Rolling Eyes nie upieram się, może być też chromowany - jak ktoś znajdzie to wrzućcie mi linka - zobaczę co i jak, przydałby się mi na sezon Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 21:20, 11 Maj 2009    Temat postu:

hehe poszukam bo coś keidyś sie walało po strychu Smile
wiem ze jest stary stinger szefa ale on ma z 80cm długości i jest na wieeeeelką flansze Smile chyba ze 2"
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 21:44, 11 Maj 2009    Temat postu:

TYKA napisał:
hehe poszukam bo coś keidyś sie walało po strychu Smile
wiem ze jest stary stinger szefa ale on ma z 80cm długości i jest na wieeeeelką flansze Smile chyba ze 2"


UUU człowieku - jakbyś poszukał i mi przywiózł takie cacko to Twisted Evil

Tylko czy to by mi to pasowało? z resztą jak stinger ma swoją historię to... who cares Wink jak nie do tego silnika to do innego będzie Twisted Evil


Ostatnio zmieniony przez Qcyk dnia Pon 21:45, 11 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 21:51, 11 Maj 2009    Temat postu:

podpytam czy chce go sprzedać Smile
ale to t raczej do czegoś powyzej 200 koni NA a to Duuuuuuuże $.

poza tym do stingera trzeba wszystko na nowo stroić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 22:52, 11 Maj 2009    Temat postu:

TYKA napisał:
podpytam czy chce go sprzedać Smile
ale to t raczej do czegoś powyzej 200 koni NA a to Duuuuuuuże $.

poza tym do stingera trzeba wszystko na nowo stroić.


Jasne,że trzeba stroić, właśnie w tym cały fun - chiałbym sobie ( jak już wszystko poskładam ) zestroić silnik pod mój wydech - pojechać na hamownię - sprawdzić i tam na miejscu zestroić pod stingera - żeby zobaczyć gdzie zyskam a gdzie stracę - nauczyć się czegoś o swoim silniku Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 23:17, 11 Maj 2009    Temat postu:

no to musisz kupić stingera jakeigoś najmniejszego. bo tamten to tak jak być w ogole bez niczego sam kolektor miał Smile (przy twoim ilniku i wydechu)

poszukam kiedys był taki maly stinger gdzies
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 23:45, 11 Maj 2009    Temat postu:

Qcu przejzyj na oczy Smile

[link widoczny dla zalogowanych]

produkt na 90% empi. takiego miał Barzant, bardzo dobre wykonanie i wygląd Smile tyle że w polerce (lub ceramice) nie czarny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 9:13, 12 Maj 2009    Temat postu:

majki napisał:
Qcu przejzyj na oczy Smile

[link widoczny dla zalogowanych]

produkt na 90% empi. takiego miał Barzant, bardzo dobre wykonanie i wygląd Smile tyle że w polerce (lub ceramice) nie czarny.


No własnie pisałem, że chyba ślepy jestem Wink jak to widziałem, to myślałem, że to sama flansza Laughing

Taki jak ma Barzant jest spoko i faktycznie ładnie wygląda
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 9:46, 12 Maj 2009    Temat postu:

Też by mi się przydał.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 9:54, 12 Maj 2009    Temat postu:

po co wam stingery???
jak dla looku to dyuskusje i pytania Very Happy

jesli dla osiagów to hmmm

http://www.youtube.com/watch?v=ny1ncpe1cho&feature=channel_page

John Walklet Smile full interior/muffler prawdopodobnie najszybszy drogowy garb z pelnym wyposażeniem w UK Smile

w sumie za jakąś godzine będzie u nas na hamowni Very Happy
(silnik skryznie jak i całe auto Johny zbudował sam Very Happy) oczywiscie nasze EFI i inne zaawki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 10:01, 12 Maj 2009    Temat postu:

Tomek...
Ja to wszytko rozumiem, ale nie jestem milionerem.
Kiedyś sobie zbudije 2276cc, ale najpierw chce sie skupić na wyciśnięciu max z tego co mam...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 10:29, 12 Maj 2009    Temat postu:

na hamowni sprawdzalismy co daje stinger Smile 500 RPM wyżej Very Happy THATS IT Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 10:51, 12 Maj 2009    Temat postu:

TYKA napisał:
na hamowni sprawdzalismy co daje stinger Smile 500 RPM wyżej Very Happy THATS IT Very Happy


W moim przypadku 500 RMP więcej i się wkręce powyżej 6000 Twisted Evil i albo wtedy zajadę silnik, albo pomknę jak strzała Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 10:54, 12 Maj 2009    Temat postu:

TYKA napisał:
po co wam stingery???
jak dla looku to dyuskusje i pytania Very Happy


Przeciez dla looku to ja sobie założę co innego Wink wczesniej napisałem, że chcę sobie zhamowac garba i sprawdzić jak będzie na SQP i jak na stingerze - ponieważ tak jak wczęsniej napisałem i Rebel z resztą też - najpierw dobrze by było wycisnąć wszystko co się da z tego zo mamy Rolling Eyes a potem się zastanowić co robić dalej Wink


Ostatnio zmieniony przez Qcyk dnia Wto 10:54, 12 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 13:16, 12 Maj 2009    Temat postu:

sorry za ot Smile

pare pierwszych hamowań Johnego Smile

duży silnik (2382ccm) Duże wałek 2289 chyba wielkie głowice Smile tu chciałbym pokazać różnice (wyższość) EFI nad gaźnikami nawet najlepiej zestrojonymi:
EFI VWSS: 3 bieg 850RPM i auto samo jedzie Smile bez gazu na rolkach z obciażeniem włączonym Very Happy który silnik gaźnikowy to potrafi Very Happy

Acha Johny pryzjehcal tym garbem ze Stoke na kołach Very Happy nie na lawecie Smile

wireczorkiem wrzucimy filmik Very Happy
troche już mnie głowa "boly" Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin