Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Średnica zaworu sącego a gaźniki

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bart speedster




Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: olsztyn

PostWysłany: Czw 22:53, 18 Lut 2010    Temat postu: Średnica zaworu sącego a gaźniki

Witam.
Czy istnieje jakaś naczelna regula doboru średnicy venturis / gaźników do średnicy zaworu sącego? Pomijam czas otwarcia zaworów.
Z tego co się oriętuję to venturis są zawsze mniejsze od zaworu
Np: 35mm sący - idf 40 , vent 30 lub 28 .
Jest jakaś regula?
Druga sprawa to jaka powinna byś śednica kanalu dolotowego w stosunku do średnicy zaworu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 0:37, 19 Lut 2010    Temat postu:

taka najbardziej oglna zasada jest taka żeby średnica venturii była mniejsza od srednicy zaworu (wytworzenie odpowiedniego podcisnienia kótre najwydajniej wyssa paliwo z dysz) głownie ma to znaczenie na wolnych obrotach im mneijsa vent tym auto ładniej i płynniej pryzspiesza z dołu
taka niby zasada jest zeby vent była mniejsza minimum o około 5mm od zaworu.
a o kanałach to niech Marcin się wypowie Very Happy jako specjalista praktyk.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bart speedster




Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: olsztyn

PostWysłany: Pią 12:04, 19 Lut 2010    Temat postu:

Dzienx Tom.
Wiedzy nigdy za malo Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 12:29, 19 Lut 2010    Temat postu:

ja u siebie miałem veny od 26 po 38mm
teraz mam 30mm i jest na prawde miło. rwie od dołu przy górze nie traci więc jest ok
przy ventach 38mm i systemie poprzecznej belki rozpylającej zamiast drugiej venturii cuć było wyraźnego kopa na wysokich obrotach.
same wolne były te ok ale mogło byc dużo lepiej, najgorsze było przejscie pracy progresji w układ główny - tki wkurzający zamój jak turbo dzióra ale potem szał w trampkach :d
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin