Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Mój pierwszy 1776 i wybór gaźników

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nowy




Dołączył: 12 Lut 2014
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 15:45, 12 Lut 2014    Temat postu: Mój pierwszy 1776 i wybór gaźników

Jest to mój pierwszy post na forum, chciałbym więc się przywitać Smile, a więc witam!

Od jakiegoś roku szukam po internecie, dużo czytam, oglądam filmików itp i postanowiłem zbudować swoje 1776. Fabryczny blok AS41 po szlifie, fabryczny wał po szlifie, fabryczne korbowody i szklanki popychaczy. Nowy zestaw cylindrów 1776 i nowy wałek Engle W110. Do tego wszystkiego nowe panewki i zregenerowane seryjne głowice. Do całości dorwałem jakiś czas temu aparat Boscha 009, jednak temat przystanął na gaźnikach. Kilka lat wstecz mój tata, dorwał 2 komplety gaźników z kolektorami i cięgnami. Zacząłem w internecie szukać żeby je zidentyfikować co to za gaźniki i znalazłem, że jeden komplet to Weber, ale nie wiem czy IDF czy DRLA z przepustnicami 36, a drugi komplet to Weber DCNF 42. Podobno 36 wystarczy do mojego silnika, jednak mój tata ma w swoim Karmannie seryjne 1,6 i też chciałby założyć 2 gaźniki, ale wtedy te 42 to już raczej u niego będzie przesada. W związku z powyższym DCNF 42 zlądują w moim 1776, ale czy ktoś może mi doradzić coś w tej kwestii? Czy to się sprawdzi czy nie? Na polskich forach niestety nie znalazłem nikogo z takim zestawem. Czy są to gaźniki w jakiś sposób trudniejsze? Silnik mam złożony i chciałbym sam go dokończyć regulując gaźniki na miarę moich możliwości, a ewentualnie na poprawkę do kogoś podjechać w okolicach Poznania. Czy mogę liczyć na jakąś podpowiedź?


Ostatnio zmieniony przez Nowy dnia Śro 15:46, 12 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nowy




Dołączył: 12 Lut 2014
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 20:46, 14 Lut 2014    Temat postu:

Widzę, że ruch w temacie hoho Smile. Przejrzałem gaźniki i DCNF rezygnuję na ten moment, bo trudniej o części do nich, a drugie, które mam to są IDF. IDF są kompletne więc na te się decyduję, a DCNF idą narazie na półkę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 20:40, 05 Mar 2014    Temat postu:

DCNF to bardzo fajne kultowe gaźniki Webera. Na dobrą sprawę od nich zaczęło się to co dziś znamy w świecie VW. Są do nich dostepne kolektory i sterowania, niestety z racji tego, że zostały wyparte prze Webery IDF czy IDA oraz DellOrtoo DRLA, są dostepne tylko używane z lat 60/70tych i w 99% tylko w USA.

Największą popularnością i kultowością kolektorów do DCNF ciesza się modele produkowane przez Deano Dyno Soar oraz Race Trim (oczywiście Gene Berg też robił do nich kolektory).

Jeśli potrzebujesz gaźników czy innych części do modyfikacji silnika czy garba, odezwij się, na pewno coś znajdę dla Ciebie.

Pozdrawiam
Tyka
QSP
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin