Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Dellorto DRLA
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Wto 13:51, 28 Wrz 2010    Temat postu:

OCZYWISTA sprawa ze im wieksza srednica przelotu, tym mniejsze cisnienie. co nie zmienia faktu ze na podcisnieniu DA SIE JEŹDZIC NA DWÓCH GAXNIKACH, a nawet na osmiu. Aczkolwiek odsrodkowym w normalnej sytuacjie BĘDZIE LEPIEJ. zakonczmy ta dyskusje, bo to o czym mówimy nie ma NIC WPÓLNEGO z tym o co było pytanie

Tomek, prosze nie piutol z ta "wiedza teoretyczna vs praktyczną" Cool Cool . Nie zamiezam nic mierzyć i porównywać trzech układów, . Moze jeszcze mam skołowac wyscigowy silnik pautera i tez cos tam sprawdzić? Zejdz na ziemie Wink .

Ja gdybym najpierw nie zdobył o danej rzeczy wiedzy teoretycznej to bym pewno po pół roku ekspoloatacji garba skonczył ta zabawe.


Ostatnio zmieniony przez Łysy dnia Wto 13:53, 28 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 14:38, 28 Wrz 2010    Temat postu:

czemu piszesz o silniku Pautera Smile on nie ma tu nic do rzeczy Very Happy

a test jest prosty... masz Cudak ktory ma 2 gaźniki i masz swoj na 1 solexie Smile sprawdź to raptem hmm 10 minut jak się ma wakuometr Smile

chodzi mi o to ze nam z Soplem wyszly zupełnie inne wartości prowadzące do zupełnie innych wniosków niż te o których piszesz Ty Smile

tak jak pisałem w pierwszy posie ever tutaj... JAKOŚ bedzie jeździć Smile a to JAKOŚ zalezy wałsnie od tego o czym pisałem poźniej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Wto 14:52, 28 Wrz 2010    Temat postu:

TYKA napisał:
czemu piszesz o silniku Pautera Smile on nie ma tu nic do rzeczy Very Happy

a test jest prosty... masz Cudak ktory ma 2 gaźniki i masz swoj na 1 solexie Smile sprawdź to raptem hmm 10 minut jak się ma wakuometr Smile


widzisz, prosiłem zebyś zszedł na ziemie Cool Very Happy Cudak ma jednego solexa (30), który jest mniejszy niz mój solex (31), pozatym ma mniejszy silnik (1200) i narazie jeszcze nie za bardzo odpala Embarassed Embarassed . jak złozy silnik to pewnie bedzie miał 1600 na podwójnych delkach i pomyslimy o pomiarach Laughing Very Happy

pomijam ze porównywanie gaźnika o przepustnicy Fi30 i Fi 36 jest niezasadne

TYKA napisał:
chodzi mi o to ze nam z Soplem wyszly zupełnie inne wartości prowadzące do zupełnie innych wniosków niż te o których piszesz Ty Smile


ok, byc moze masz racje. pogadamy jak sie spotkamy. Bo w ten sposób, nie ma najniejszego sensu


Ostatnio zmieniony przez Łysy dnia Wto 14:55, 28 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
b1605




Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bielsko - Biała

PostWysłany: Wto 18:50, 28 Wrz 2010    Temat postu:

rebel napisał:
Witamy na cal-look.pl! Smile

No cóż. Nie pozostaje mi chyba nic do dodania Smile
Jeśli chodzi o linkage, to moim zdaniem RedLine nie należy do najlepszych.
Z czystym sumieniem mogę polecić taki, jak spora część klubu już ma, czyli linkage typu 'twist' wykonany przez BCS. Jakość wykonania bardzo dobra, łatwiejszy w regulacji i cena przystępna.

Może miałbyś ochotę opisać swoje auto w dziale 'Garbusy Gości'?

Czy oprócz gaźników i osprzętu masz jakieś jeszcze jakieś plany silnikowe?
Radziłbym użycie również jakiegoś sensownego układu wydechowego, gdyż skoro odblokowuje się układ dolotowy, to warto odblokować też i wydechowy. Do seryjnego (oprócz powyższych) silnika wystarczy wydech niezbyt drogi, a na pewno zrobi robotę.


Również witam Smile Co do BCS to z tego co w googlach znalazłem to jedynie poprzez forum można go nabyć ? Zdjęcie mojego garbka zamieszczę jak tylko się ogarnę ze szkołą i innymi rzeczami. Jeśli chodzi o wydech to masz jakiś konkretny na myśli ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 19:15, 28 Wrz 2010    Temat postu:

jaki to ma być silnik jesli typowe 1600 plus gaźniki kup najprostrzy system 4 w 1 i tłumik z dosć szerokiej gamy, przy takim silniku dobór tłumika dedykowanego do kolektora 4 w 1 moze być dowolny i mozesz kierować sie bardzie wygladem, dźwiekiem itp.
jesli zamierzasz wycisnąć ile się da z 1600, dac poprawione głowice (większe zawory porting itp) oraz wałek rozrządu ostrzejszy, itp tid mozesz zacząc inweestować w kolektor typu merged i tłumików dedykowanych do tego typu kolektorów.
jesli chcesz kolektor i tłumik na lata mogę zaproponowac ci nasze kolektory i tłumiki ze sali nierdzewnej: [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
suhy




Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bukowiec

PostWysłany: Czw 19:47, 03 Lut 2011    Temat postu:

Nawiazujac do tematu mam pytanie a raczej kilka:
- ktore gazniki sa 'lepsze' - Dellorto, Weber i co mysliscie o tych produkowanych przez EMPI, duzo slyszalem zlych opinii o tych ostatnich?
- czy Dellorto maja taki sam typ mocowania z kolektorem jak Weber?
- ktory typ bylby lepszy do motoru 2L 36 czy 40, jakie dysze/ustawienia w powyzszych gaznikach tak aby gazniki nadawaly sie do pojemnosci 2L?
- ostatnie juz Smile jak ze spalaniem przy takim zestawie/ustawieniu- znow 2L?
Dziekuje
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 13:25, 04 Lut 2011    Temat postu:

suhy napisał:
Nawiazujac do tematu mam pytanie a raczej kilka:
- ktore gazniki sa 'lepsze' - Dellorto, Weber i co mysliscie o tych produkowanych przez EMPI, duzo slyszalem zlych opinii o tych ostatnich?
- czy Dellorto maja taki sam typ mocowania z kolektorem jak Weber?
- ktory typ bylby lepszy do motoru 2L 36 czy 40, jakie dysze/ustawienia w powyzszych gaznikach tak aby gazniki nadawaly sie do pojemnosci 2L?
- ostatnie juz Smile jak ze spalaniem przy takim zestawie/ustawieniu- znow 2L?
Dziekuje


1) Ja mam Dellorto od 5 lat chyba i nie narzekam, czy lepsze od Weberów?...tańsze na pewno - poza tym inna kwestia czy mówimy o nowych, czy używanych gaźnikach dellorto użuwane może być lepsze niż nowy Weber...ale nie zawsze Wink Empi nie widziałem na oczy, więc się nie wypowiem

2) tak

3) A jaka specyfikacja tego silnika 2l? jaki to motor, od czego? składany od podstaw? jaki wałek, głowice, sprężanie itd? przy takich samych dyszach i gardzielach w gaźniku nie będzie różnicy miedzy 36 a 40

poczytaj więcej na blogu Rebela :
Gaźniki :
[link widoczny dla zalogowanych]
Dysze: [link widoczny dla zalogowanych]

4) Spalanie? heh lubię to pytanie - patrz 3 powyższe punkty Wink zbyt dużo zależy od tego jaką masz konfigurację silnika, żeby zgadywać i od tego jak jest wyregulowany Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
suhy




Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bukowiec

PostWysłany: Pią 15:39, 04 Lut 2011    Temat postu:

Dzieki to duzo wyjasnia. Pytam bo zamierzam zbudowac zestaw megasquirta do swojej przekladki z subaru ale jest rowniez mozliwosc zamontowania gaznikow na tym silniku. Cena obydwu zestawow jest podobna ale musze przyznac ze ten z gaznikami swietnie wyglada i rowniez bardzo fajnie pracuje. Gosc buduje swoje zestawy na Weberach ale Dellorto sa troche tansze i bardziej osiagalne. On w swoim garbie ma 2.2 od Legacy na Weberach 40 do mojego silnika poleca 36tki ale jest jeszcze kwestia dysz i ustawien.
Tak wyglada i zachowuje sie taki zestaw juz zamontowany:
http://www.youtube.com/watch?v=LyW71RGKcpA

a tutaj na drodze:
http://www.youtube.com/user/55superbeetle#p/a/u/2/AU7M1Qq1jZw

Z drugiej strony montujac zestaw na wtryskach otrzymuje sie max osiagi i spalanie.

Qcyk dzieki za linki z przyjemnoscia poczytam i bede musial to dokladnie przemyslec. W razie niejasnosci napewno bede znow pytal.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Pią 15:45, 04 Lut 2011    Temat postu:

w typ1 kazdy by powiedział ze 40 to minimum przy tej pojemnosci. i
Powrót do góry
Zobacz profil autora
suhy




Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bukowiec

PostWysłany: Pią 17:57, 04 Lut 2011    Temat postu:

Tez tak myslalem ze 40ki nie mowiac o 36ach beda male ale wyglada na to ze po wkreceniu odpowienich vetnuri i dysz paliwa calkiem ladnie to smiga.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin