Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

1776 jaki wydech i jaka kombinacja dysz

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dunde (dandi)
SSVWF-Team



Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Toruń

PostWysłany: Nie 12:40, 18 Paź 2009    Temat postu: 1776 jaki wydech i jaka kombinacja dysz

Mam takie pytanie jaki kolektor i wydech przy takiej konfiguracji longblocku i jaka kombinacja dysz w gaźnikach(drla 36) byłaby idealna. Założenie takie jak u większości ma to być nadający się do jazdy po mieście i okazjonalnego scigania się silnik.

. "LONGBLOCK" VW AS21 (2ie osiowanie)
*) wal std VW (1y szlif / wywazanie dynamiczne)
*) korbowody 311b VW (po regeneracji)
*) kolo zamachowe std VW
*) glowice '113' 35.5x32mm VW (planowanie + porting: dolot "oval" i wydech 32mm + obrobka komor spalania: Semi-Hemi 49cc)
*) geometria popychaczy
*) oslony popychaczy ocynk
*) kpl. uszczelek HQP
*) pompa oleju 26mm + Full-Flow
*) walek Engle W110 + sprezyny HD + zapinki / talerzyki Chro-Mo
*) klawiatury 1.1:1 VW z walkami HD
*) szklanki NOS VW
*) zestaw Mahle 90.5mm

Przewidywana kompresaja to 8,5-8,7:1

Gaźniki to DLRA36 w konfiguracji
venturie 26 jalowe 52 / korekcje 180 / glowne 122


Zastanawiam się czy ten wydech co obecnie posiadam by się nadał czy lepiej zainwestować w coś innego?
Z góry dzięki za podpowiedzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baca
SSVWF-Team



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 12:56, 18 Paź 2009    Temat postu:

widze ze zaczyna sie cos dziac Very Happy bardzo mnie to cieszy, bo Twojemu autu brakowalo tylko i wylacznie mocniejszego silnika Wink brawo !! !! !! zycze powodzenia


co do wydechu, niech sie wypowiedza specjalici, ale napewno jakies merged by sie przydalo Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bart speedster




Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: olsztyn

PostWysłany: Nie 15:01, 18 Paź 2009    Temat postu:

A jaki kolektor wydechowy masz?( jaka średnica)
Co do gaźników to wydaje mi się że drla 36 to zamalo. Ja bym się rozejżal za drla40/ idf 40 głównie ze względu na mozliwość zastosowania większych venturis.
Zapytaj Tyki co on ma w swoim 1776.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baca
SSVWF-Team



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 15:29, 18 Paź 2009    Temat postu:

Tomek ma delki 40 Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dunde (dandi)
SSVWF-Team



Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Toruń

PostWysłany: Nie 16:50, 18 Paź 2009    Temat postu:

Kolektor ma spagetti 1300-1600
o taki:
[link widoczny dla zalogowanych]
I do tego j-rury i SQP.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dunde (dandi)
SSVWF-Team



Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Toruń

PostWysłany: Pon 9:12, 19 Paź 2009    Temat postu:

Troche poszperałem i wymysliłem taki konfigurację dysz do gażników:
venturi 30 , główne paliwowe125,głowne powietrzne180,wolne60
Co o tym myslicie?
A co do wydechu to nadal niemam koncepcji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 10:02, 19 Paź 2009    Temat postu:

Głowice masz Tomkowe?

Tomek miał takie głowice jak Ty i bardzo podobny setup.
Na Twoim miejscu dobrałbym wydech taki jak on. Niekoniecznie z nierdzewki, jeśli budżet krótki, ale typ i średnica kolektora + podobna puszka. Jego combo jest zdecydowanie sprawdzone w boju Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gabi-car




Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Pon 13:43, 19 Paź 2009    Temat postu: Re: 1776 jaki wydech i jaka kombinacja dysz

dunde napisał:
Mam takie pytanie jaki kolektor i wydech przy takiej konfiguracji longblocku ... nadający się do jazdy po mieście i okazjonalnego scigania się silnik ...


Wszystko ponad kolektor 4in1 1&3/8" bedzie nieadekwatne do powyzej sformulowanych wymagan, w przypadku tego silnika...

Kompresja na bank nie bedzie taka... w takich granicach zawierac sie bedzie CR - stopien sprezania, a to zupelnie inne pojecia Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dunde (dandi)
SSVWF-Team



Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Toruń

PostWysłany: Pon 14:53, 19 Paź 2009    Temat postu: Re: 1776 jaki wydech i jaka kombinacja dysz

gabi-car napisał:

Kompresja na bank nie bedzie taka... w takich granicach zawierac sie bedzie CR - stopien sprezania, a to zupelnie inne pojecia Twisted Evil

Ciagle sie człowiek czegos nowego nauczy a wiedza jak płynie z forum jest niezastapiona Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gabi-car




Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Pon 17:42, 19 Paź 2009    Temat postu:

Takiej wiedzy lepiej nie zdobywac na forum Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin