Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kendy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 17:49, 14 Paź 2009 Temat postu: Sie pochwale sie :) |
|
|
Udalo mi sie pozyczyc (a po testach i tanio zakupic) GTecha RR.
Sprzecik sluzy do pomiarow wszelkiej masci parametrow samochodu z glownym naciskiem na pomiary przyspieszenia i czasu na cwiare.
Zabawka bardzo fajna, nie powiem. Zanim kolega uzyczyl mi sprzet sporo poczytalem w necie i okazalo sie ze jest on naprawde wiarygodny.
Zasada dzialania jest dosc zagmatwana Ale ogolnie uklad elektroniczy w tym sprzecie odpowiada za pomiar parametru "G" czyli przyspieszenia (nie mylic z punktem G )
Naprawde nie wiem jak to dziala Ale podlacza sie go tylko do zapalniczki, wpisuje wage auta (trzeba pojechac na zlom na duza wage) i juz mozna mierzyc wszystkie parametry, lacznie z moca (ale on podawana jest najpewniej jako moc na kolach bo wyszlo mnie cos okolo 92KM). Aha..zeby bylo smieszniej sprzet pracuje tez jako obrotomierz!!!. Wymaga tylko kalibracji a potem juz 'wie' jakie sa obroty. O dziwo roznica miedzy moim Autometerem a Gtechem nie wynosila wiecej niz +/- 50 obrotow.
Zabawa naprawde przednia z tym sprzetem. Trzeba tylko znalezc jakies ustronne miejsce z dluga prosta no i mozna sie pobawic. Ma nawet mozliwosc startu z 'choinka' wyswietlana na ekranie (chyba 3 wersje czasowe choinki) - dzieki temu mozna uzyskac i RT i ET.
Mnie udalo sie uzyskac takie parametry:
0-100 - 8,12 s
400m - 15,60 s @ 143 km/h
moc - 92KM @ 5010 obr/min
wszystko przy wadze 1080 kg, zalozonym pasku i pizd...tym starcie z piskiem opon. Trzeba chyba zmajstrowac sobie 2 kola ze slikami.
Tak wiec, jezeli ktos bedzie mial dostep do sprzetu, lub mozliwosc zakupu to naprawde polecam.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Czw 7:12, 15 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
cięzka ta Twoja 1302 Co Ty tam masz?? Moje 1303 z wodnym silnkiem alfy, wspomaganiem, elektryką itp wazyło 900kg. Moc raczej na kołach bo trudno by było mu policzyć straty w napędzie. Ciekawe jak czasy sie maja do zeczywistości. Ale patent musi być fajny
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 8:24, 15 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Nowy G-tech jest dośc dokłady jesli chodzi o 1/4 a moc wacha się od 5-10 HP w porównaniu do hamowni rolkowej obciażeniowej i nie obciazeniowej.
92 hp na kołach to na silniki około 115 koni pownieneś mieć.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 10:05, 15 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Dobre osiągi i dobre czasy Fajny sprzęt ogółem - zwłaszcza ta opcja choinki przydatna - można ćwiczyć do woli
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 10:40, 15 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Łysy napisał: | cięzka ta Twoja 1302 Co Ty tam masz?? Moje 1303 z wodnym silnkiem alfy, wspomaganiem, elektryką itp wazyło 900kg. Moc raczej na kołach bo trudno by było mu policzyć straty w napędzie. Ciekawe jak czasy sie maja do zeczywistości. Ale patent musi być fajny |
Kendowóz to 1303
napakował świecidełek podświetleń jakś szpachla i i 200 kg doszł no chyba że wazyłeś Kendy ze sobą na pokąłdzie to juz wszystko jasne i wtedy wyjdzie to 900 kg masa samego auta
(joke;) )
|
|
Powrót do góry |
|
|
kendy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 12:45, 15 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Tyka!!! Moj Kendodupowoz to 1302 A masa podana razem z wlasicicelem samo auto 980 kg.
McPherson zawsze wiecej wazyl, poza tym przy testach mialem auto w pelni obciazone, nic nie wyjmowalem Byla skrzynka z narzedziami, kolo zapaswowe, woofer, smieci z McDonalda itp itd
Ale ogolnie jestem zadowolony z osiagow ale te 115 KM jak pisze Tyka to troszkie malo Wydawalo mi sie ze mam sporo wiecej. No ale niewazne ile mocy, wazne ze kolesie w BMW omijaja mnie juz z daleka
|
|
Powrót do góry |
|
|
baca
SSVWF-Team
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 12:56, 15 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
jedz na hamownie i spawdz dokladnie wtedy tez poznasz wartosc momentu, co tez wazne jednak ta waga troche zabiera, ale i tak niezle wyniki.
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 13:06, 15 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
kendy napisał: | Tyka!!! Moj Kendodupowoz to 1302 A masa podana razem z wlasicicelem samo auto 980 kg.
McPherson zawsze wiecej wazyl, poza tym przy testach mialem auto w pelni obciazone, nic nie wyjmowalem Byla skrzynka z narzedziami, kolo zapaswowe, woofer, smieci z McDonalda itp itd
Ale ogolnie jestem zadowolony z osiagow ale te 115 KM jak pisze Tyka to troszkie malo Wydawalo mi sie ze mam sporo wiecej. No ale niewazne ile mocy, wazne ze kolesie w BMW omijaja mnie juz z daleka |
hehe a ja całe życie myslałem że ty masz 1303
980 kg na 02 to chyba nei jakoś megw dużo w sumie jak seria 850kg wazy.
Moment wart znac to wtedy wiesz jak jechac na 1/4 i nie tylko.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Czw 13:35, 15 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Tomek 130kg wiecej to jednak naprawde sporo. Aż sie dziwie. bo jak mówie, moja 1303 wazyła 900 a miałem sporo cieżkich gadgetów.
|
|
Powrót do góry |
|
|
kendy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 14:20, 15 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Moment tez mierzy Zapomnialem napisac Dopisze jak wroce do bazy i zerkne w wykresy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kendy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 17:32, 15 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Moment: 143,7 Nm
|
|
Powrót do góry |
|
|
|