Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Liri - gabrysia '65
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Garbusy z Klubu/Members' rides
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Wto 8:04, 16 Lut 2010    Temat postu:

ja widziałem w takich przypadkach wyciagniete płaskowniczki spod przdniego pasa i rejstracja nieco pochylona pod ujemnym kątem. wyglada to wg mnie lepiej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dunde (dandi)
SSVWF-Team



Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Toruń

PostWysłany: Wto 18:14, 16 Lut 2010    Temat postu:

Ja mam dokładnie w ten sposób zamontowaną tablicę. Jedyny minus to, że trzeba wiercić w przednim pasie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 19:01, 16 Lut 2010    Temat postu:

też tak kiedyś zrobiłem w białym Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Śro 0:42, 17 Lut 2010    Temat postu:

nie w pasie tylko pod nim, naprawde nieproblem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 1:28, 17 Lut 2010    Temat postu:

Łysy napisał:
nie w pasie tylko pod nim, naprawde nieproblem.


oczywiście nie w pasie, tylko pod - jakby w koszu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dunde (dandi)
SSVWF-Team



Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Toruń

PostWysłany: Śro 10:21, 17 Lut 2010    Temat postu:

Łysy napisał:
nie w pasie tylko pod nim, naprawde nieproblem.

Tak jak piszesz, dla mnie nie problem ale sa jednostki ortodoksyjne , które uznałyby takie działania za "niszczenie karoserii" Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Śro 10:53, 17 Lut 2010    Temat postu:

dwie czy cztery dziurki podspodem kosza koła zapasowego?? to naprawde juz musza byc jakies lewe jednostki a nie ortodoksyjne Smile ja rozumiem ze nie kazdy by wywiercił dziure tak jak ja w pasie przednim, ale pod spodem w koszu?? tacy ludzie to maja zdezaki i maja gdzie mocowac rejstracje Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dunde (dandi)
SSVWF-Team



Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Toruń

PostWysłany: Śro 13:26, 17 Lut 2010    Temat postu:

AMEN!!!
ps NIE RÓBMY OFFTOP`u
Powrót do góry
Zobacz profil autora
liri
SSVWF-Team



Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 11:12, 10 Paź 2010    Temat postu:

Hej,
w sobotę tj, 09.10.2010 wybraliśmy się z Pabllo do Płocka na hamownię. Testowane było moje autko gdyż Pabllo wciąż dociera swój silnik.
Hamownia ta sama co w roku ubiegłym Peter-Gum, zmiany w moim silniku w stosunku do roku poprzedniego to:
- zmiana wałka rozrządu z C35 na C45
- kompleksowa obróbka głowic (komory, porty) wykonana przez Marcina Gabi-Cara
- zwiększony stopień sprężania z 8,6 na 9

dla ciekawskich Wink fotka wykresu



Ostatnio zmieniony przez liri dnia Pią 6:39, 02 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 11:42, 10 Paź 2010    Temat postu:

Silnik Marcina gra tak pięknie że szok... Na prawdę świetna robota. No i efekty widać na wykresie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 12:02, 10 Paź 2010    Temat postu:

Ło... 127 KM? Zajebisty wynik!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baca
SSVWF-Team



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 13:14, 10 Paź 2010    Temat postu:

gratuluje Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sokol




Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Jasło / Rzeszów

PostWysłany: Nie 14:02, 10 Paź 2010    Temat postu:

łooo ladnie Smile 127 KM kurde Very Happy musi to ciekawie jezdzic Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 14:05, 11 Paź 2010    Temat postu:

wielkie BRAWO!!! Smile

ps. teraz to chyba nie będziesz miał problemu z zejściem poniżej 15 Wink Smile


Ostatnio zmieniony przez Qcyk dnia Pon 14:06, 11 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 20:56, 11 Paź 2010    Temat postu:

nieeeźle... gratulacje, chciałbym zobaczyć to na żywo Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Garbusy z Klubu/Members' rides Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin