Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

baca - 1600i mex, madafaka looker :P
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Garbusy z Klubu/Members' rides
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 21:21, 20 Wrz 2010    Temat postu:

rebel napisał:
Baca,

Pomysł generalnie świetny. Ale przychylam się do przedmówców - dokończ co masz, naciesz się przynajmniej jeden pełny sezon i zbieraj kasę.

Skoro przymierzasz się do zmiany pojemności, to chyba jedyny racjonalny wybór to 69x94, bo cylindry kosztują podobnie, a poza tym te powyżej 90.5 już mają kute tłoki... A to dość rozwojowy temat Smile

Jeśli chcesz zostać przy zasilaniu 'wtrysk bez turbo' póki co, to nie warto wg mnie iść tak konserwatywnie z wałkiem. Spokojny wałek ma na celu z reguły bardziej przyjazną charakterystykę przy gaźnikach, a dobry układ wtryskowy który masz (masz mieć na dniach) powinien sobie poradzić z naturalnymi wadami gaźników w tym zakresie.

A skoro już idzemy ostrzej i mamy troche czasu na dozbieranie kaski, to osobiście polecałbym skorzystanie z tej pojemności nie tylko pod kątem momentu, ale i potencjalnych zysków w górnym zakresie.
Stara szkoła mówi K8 + 1.4 i dołożyłbym bym do tego takie np. 044 42x37 po dobrej obróbce kanałów + kolektor 1 5/8 merged.
Taka zmiana powinna być mocno odczuwalna Smile

Ale specem jest Tomek, więc niech on się wypowie.


Po pierwsze... co to za teoria Rebel że od 90,5 śa kute tłoki Very Happy? przede wszystkim znane nam tłoki produkcji MAHLE z "adnotacją" Forged" nie są typowymi kutymi tłokami, owszem mają inny casting niz seryjne tłoki garbowe ale nie sa to jestszcze kute tłoki.
poza tym mozna kupić i 85,5 i 87 jak i 88mm tłoki MAHLE z oznaczeniem FORGED (ps, 90,5 i 92 tez ną typu FORGED).
Są to owszem mocniejsze oki z innego stopu trochę inaczej obrabiane i powiedzmy zahaczają o miano forged.
Kute tłoki robi, JE, WEISCO itp...

co do Bacowozu... moim zdaniem jedno co jest najbardziej rozsądne to Turbo.
system + wałek + szklanki typ4 CB na hydraulice (do ponad 6000RPM można je kecić). poza tym majac system turbo przynajmniej podwoi ilosc koni a w pryzsżłosci moze zmieniac pojemność do woli nadal majac swoje głowice bez potrzeby zmiany zaworów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baca
SSVWF-Team



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 12:58, 21 Wrz 2010    Temat postu:

ja nie mam juz hydrauliki. mam lekkie szklanki typ IV mechaniczne
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 19:27, 21 Wrz 2010    Temat postu:

wiem że nie masz hydrauliki ale mozesz dać hydrauliczne szklanki do wałka turbo jak już bedziwesz zmieniać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baca
SSVWF-Team



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 23:38, 21 Wrz 2010    Temat postu:

to ciekawa opcja Wink

dobry pomysl. dzieki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
balenko




Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 14:08, 30 Wrz 2010    Temat postu:

Baca(jeśli temat był już poruszany to przyznaję się z góry do błędu,ze nie przeczytałem całego wątku z Twoim garbem),ponieważ jestem na etapie składania przedniego zawieszenia, powiedz mi jakie amortyzatory wsadziłeś do siebie?
Z góry dzięki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baca
SSVWF-Team



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 22:28, 30 Wrz 2010    Temat postu:

balenko napisał:
Baca(jeśli temat był już poruszany to przyznaję się z góry do błędu,ze nie przeczytałem całego wątku z Twoim garbem),ponieważ jestem na etapie składania przedniego zawieszenia, powiedz mi jakie amortyzatory wsadziłeś do siebie?
Z góry dzięki


hej balenko, serdecznie witamy na forum. przyznam szczerze ze ja szczegolnie bardzo sie ciesze, bo od dluzszego czasu nosze sie z zamiarem jakiegos malunku na aucie Wink milo Cie goscic w naszych skromnych progach Wink

co to Twojego pytania .... amory jakie mam z przodu to amory SACHS, zamiennniki do KONI 80 2275, dokladnie nie znam ich nr i tez nie mam jak sprawdzic, bo nie mam aktualnie auta, ale jak pojdziesz do motoryzacyjnego i powiesz ze chcesz zamienniki to tych koni, to powinny wyskoczyc Wink naturalnie polecam rozniez same koni, ktore mialem wczesniej i sobie chwalilem bardzo. zmienilem na sachsy bo byly po prostu tansze.

P.S .... oj dzieje sie z garbem dzieje Wink Sopel wysyla mi duzo wiadomosci, poki co wszystko na dobrej drodze Wink trzymam kciuki !!


Ostatnio zmieniony przez baca dnia Czw 22:30, 30 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 0:05, 01 Paź 2010    Temat postu:

do mnie też wariaty wczoraj dzwonili zadając jakieś dziwne pytania Wink zapytałem w końcu Rafała czy rzeczywiście są najlepsza manufaktura w mieście ha ha
Powrót do góry
Zobacz profil autora
balenko




Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 17:44, 01 Paź 2010    Temat postu:

Dzięki Baca za rzeczową odpowiedź,nie ukrywam,że moim pierwszym założeniem było zwężane rurowisko i progi na ziemi.Nie mniej jednak polskie warunki raczej mi na to nie pozwolą,więc do póki nie rozpoczną się prace nad pneumatyką zaspokoję się właśnie takim efektem jaki Ty osiągnołeś.
Wyczytałem też ,ze amory od ascony B podchodzą .....
Ps. również mi miło gościć na Waszym forum a co do pinstripingu zapraszam na pw.
Pozdrówki Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baca
SSVWF-Team



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 18:03, 01 Paź 2010    Temat postu:

tak, od ascony tez podejda Wink

co do hydrauliki to sprawdz to, wyglada na dosc latwe do wykonania, a działa.... widzialem na wlasnie oczy podczas EBI
http://www.youtube.com/watch?v=wrck_VXBofY
http://www.youtube.com/watch?v=ggJYnSlC-Rs

P.S moze załoz temat o swoich pracach, bo jest na co popatrzec Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
balenko




Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 14:51, 04 Paź 2010    Temat postu:

widziałem już ten system chłopaków z panscrapers,dość ciekawy-nie powiem.
Co do tematu,póki co nie bede wam zaśmiecał forum.
Jak poskładam wszystko do kupy dam popatrzećSmile Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
suhy




Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bukowiec

PostWysłany: Sob 17:24, 16 Paź 2010    Temat postu:

Hey Baca mam pytanie odnosnie serwisu, jakie szczeki hamulcowe ida na tyl do meksa bo sa chyba szersze niz w 'normalnym' garbie?
Musze wymienic docisk sprzegla (Tyka + Lysy dzieki za pomoc i porade) czy to jest taki zestaw (wymiarowo i latami)?
[link widoczny dla zalogowanych]
I mam jeszcze jedno pytanie moze miales do czynienia z tym u siebie. Silnik nie pracuje plynnie, nie ma przejscia z wolnych/niskich na wyzsze. Po dodaniu gazu jest dolek/zaksztuszenie a potem juz ok. Denerwujace to jest bo jak ruszam zamiast jechac auto sie ksztusi i dopiero potem wchodzi na obroty.
W tym tygodniu pojade do mechanika ktory ma kompa ale jezeli masz jakis pomysl bo bardzo chetnie przyswoje porade.

Dzieki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baca
SSVWF-Team



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 21:21, 16 Paź 2010    Temat postu:

hej, odpowiem w miare moich mozliwosci Wink

z tymi szczekami to na serio nie wiem, ale wydaje mi sie ze to sa zupelnie normalne hample bebnowe jak w kazdym innym garbie, ale nie wiem do konca.

sprzeglo to std, bez fajerwerkow

silnik, hmm .... takiej sytuacji nie mialem, acz zdazylo sie kilka razy ze auto nie chcialo jechac, po czym strzelilo w tlimik i juz norma, ja zwalalem wine na podcisnienie w dolocie, ale tez nie wiem. najlepiej tak jak mowisz jechac do diagnosty, moze on cos wymysli Wink

z takich pierdol to sprawdz przepustnice, czy jest czysta, czy gdzies sie nie zawiesza motylek, roznie to bywa Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
suhy




Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bukowiec

PostWysłany: Nie 0:33, 17 Paź 2010    Temat postu:

Dzieki za odpowiedz Baca, czyli zestaw sprzegla na 200mm?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baca
SSVWF-Team



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 21:33, 24 Paź 2010    Temat postu:

odebralem auto .....

nie jest jednak kolorowo. caly czas podczas regulacji i strojenia wytepowal problem z cisnieniem paliwa,. przypuszczenie padlo na wtryskiwacz, ktory zalewal. po 300 km trasy, wymianie oleju, wyregulowaniu masakrycznych przerw na zaworach i krotkim upalaniu po poznaniu, wtryskiwacz zdechl i puszcza paliwo bokiem, bynajmniej nie do koloktora :/ auto niejezdne no i start w dzisiejszych zawodach na 1/4 odwolany.

Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 22:06, 24 Paź 2010    Temat postu:

tak to bywa z tymi wtryskiwaczami... głowa do góry. a co teraz? zmieniasz na inne, czy szukasz tego oryginalnego?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Garbusy z Klubu/Members' rides Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Następny
Strona 12 z 13

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin