Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

baca - 1600i mex, madafaka looker :P
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Garbusy z Klubu/Members' rides
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 0:34, 15 Kwi 2010    Temat postu:

czzekam zatem na auto Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orzeHC




Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 1:34, 20 Kwi 2010    Temat postu:

dla mnie to ideal garba:D wiadomo zawsze mozna wiecej mocy wycisnac ale spokojnie ja wiem ze tutaj bedzuie juz tylko rosla moc:d mlody dżedaj idziesz w dobrym kierunku ale ty juz to wiesz bo ja ci to ciagle mowie ze masz kozacka fure, czekam teraz rowniez z niecierpliwoscia co tu nam wroci od wuja tyki teraz na tych przepustnicach:d ale dziwnie mi sie wydaje ze zmiecie mojego golfera z powierzchni ziemi na cwiartce teraz:P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baca
SSVWF-Team



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 0:25, 09 Wrz 2010    Temat postu:

za gorami za lasami siedzial garbus z rodentsami Razz

heh ...

dawno nic nie pisalem .....

auto aktualnie znajduje sie w rodents.pl, czekajac na Sopla az wroci z urlopu i zajmie sie elektronika, zamontowaniem wymarzonego Megasquirta, wystrojeniem i mam nadzieje hamowaniem auta.

dzieki nieocenionej pomocy Tyki, ktory poskladal wszystko do kupy auto aktualnie wyglada tak.

[link widoczny dla zalogowanych]

czekamy i czekamy ....
nie pisze nic o oczekiwaniach.....zeby nie zapeszac. tfu tfu tfu.
opisze wrazenia po pierwszych przejazdzkach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 0:43, 09 Wrz 2010    Temat postu:

trochę się przestał Wink ciekawe, ciekawe jak to będzie śmigało Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cudak
Administrator



Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Czw 8:09, 09 Wrz 2010    Temat postu:

Smile nie tylko ja tak długo czekam:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 9:09, 09 Wrz 2010    Temat postu:

Podobno Sopel wraca 15 (jak Baca mówił) ioby się ogarnał szybko z tym MS.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dunde (dandi)
SSVWF-Team



Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Toruń

PostWysłany: Czw 10:54, 09 Wrz 2010    Temat postu:

cudak napisał:
Smile nie tylko ja tak długo czekam:)

A może założymy jakiś elitarny klub "ociągaczy"? Very Happy

Ciekawe jak to teraz bedzie zapier... z tym "mega-s"
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cudak
Administrator



Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Czw 11:12, 09 Wrz 2010    Temat postu:

Dunde te słowo jest za blisko tego słowa z literką B. Więc proponuję zmianę nazwy:P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baca
SSVWF-Team



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 11:41, 09 Wrz 2010    Temat postu:

TYKA napisał:
Podobno Sopel wraca 15 (jak Baca mówił) ioby się ogarnał szybko z tym MS.



rozmawialem z nim i faktycznie mowil o 15 Wink

aktualnie teraz i po 15 nie mam za bardzo czasu zeby go odebrac, bo kampania wrzesniowa w szkole trwa, wiec czasu jest troche.

mam tylko cicha nadzieje sie zalapac na ostatnia tegoroczna edycje "z ulicy na tor" 24 pazdziernika. bardzo chcialbym sprawdzic czas
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 17:34, 09 Wrz 2010    Temat postu:

to go tam męcz Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baca
SSVWF-Team



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 18:47, 20 Wrz 2010    Temat postu:

nie odebralem jeszcze auta, ale juz mysle co wydziubac w przyszlym roku Smile
no i tak .... kilka opcji

1. no replacement for displacement ...
*1641 na bazie tego wszystkiego co jest slip on, bez wiercenia i rozbierania. do w100 dolozyc 1,25 i tak smigac
*1776 na innym bloku niz moj poniewaz ja musze uzywac szklanek typ IV ktora sa niesamowicie drogie, nie ma ich w PL a ostanio z CSP bolaly prawie tysiaka O_o. wtedy wlozyc w110, normalne szklanki typ I i smigac
*1915 jak wyzej .... ale tu kwestia moich std zaworow, nie wiem czy nie za malo jak na ta pojemnosc

oprocz samego osiagania mocy musze jeszcze zrobic kilka dosc istotnych pierdol jak np grzanie sie czyli chlodnica, dodatkowa miska itd :/ i stad opcja ...
2. zostawiamy 1585 do w100 dokladamy 1,25 i ogarniamy pierdoly.

opcja 3. gdzies w myslach ciagle lazi turbo, szczegolnie teraz jak juz jest MegaSquirt,

czyto teoretycznie przemyslenia ... mile widziane wszelkie propozycje, uwagi Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marjas




Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Luboń City

PostWysłany: Pon 19:31, 20 Wrz 2010    Temat postu:

Może warto by było trochę pojeździć i nacieszyć się Garbem? W tym roku na żadnym zlocie Cię nie widziałem. Wybierasz się na 1/4 w październiku? Bo się zastanawiam, jakie koszty tej imprezy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baca
SSVWF-Team



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 19:35, 20 Wrz 2010    Temat postu:

gdyby to ode mnie zalezalo to na zloty bym jezdzil, ale caly sezon auto sie robilo. mam skryta nadzieje ze sie wybieram, ale to ciagle nie zalezy ode mnie. koszt to chyba 70zl
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 20:00, 20 Wrz 2010    Temat postu:

ja osobiście bym wybrał opcję z 1,25 i pośmigał więcej Smile może trochę i do nas byś zawitał Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 20:25, 20 Wrz 2010    Temat postu:

Baca,

Pomysł generalnie świetny. Ale przychylam się do przedmówców - dokończ co masz, naciesz się przynajmniej jeden pełny sezon i zbieraj kasę.

Skoro przymierzasz się do zmiany pojemności, to chyba jedyny racjonalny wybór to 69x94, bo cylindry kosztują podobnie, a poza tym te powyżej 90.5 już mają kute tłoki... A to dość rozwojowy temat Smile

Jeśli chcesz zostać przy zasilaniu 'wtrysk bez turbo' póki co, to nie warto wg mnie iść tak konserwatywnie z wałkiem. Spokojny wałek ma na celu z reguły bardziej przyjazną charakterystykę przy gaźnikach, a dobry układ wtryskowy który masz (masz mieć na dniach) powinien sobie poradzić z naturalnymi wadami gaźników w tym zakresie.

A skoro już idzemy ostrzej i mamy troche czasu na dozbieranie kaski, to osobiście polecałbym skorzystanie z tej pojemności nie tylko pod kątem momentu, ale i potencjalnych zysków w górnym zakresie.
Stara szkoła mówi K8 + 1.4 i dołożyłbym bym do tego takie np. 044 42x37 po dobrej obróbce kanałów + kolektor 1 5/8 merged.
Taka zmiana powinna być mocno odczuwalna Smile

Ale specem jest Tomek, więc niech on się wypowie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Garbusy z Klubu/Members' rides Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Następny
Strona 11 z 13

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin