Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

VW 1302 The Buger
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Garbusy Gości/Visitors' Rides
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kendy




Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 14:13, 14 Maj 2012    Temat postu: VW 1302 The Buger

W koncu sie zebralem zeby skrobnac kilka slow Smile

Wyglad na dzien dzisiejszy jak ponizej:
(dobrze, ze nie wszystkie drogi na Euro zostaly ukonczone i mozna pojechac na sesje Very Happy)

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

A z technicznego punktu widzenia:


TheBuger 1302 - 1972 (ze mna od 1995) - german look

Podwozie:
- przod: regulowane kolumny Kerscher
- tyl: zawieszenie regulowane IRS
- uklad hamulcowy adoptowany z Porsche 944 S2 (przerobka piast na 3 sruby wg wlasnego pomyslu, z zachowaniem obu lozysk garbusowych): 4 zaciski czterotloczkowe wraz z tarczami wentylowanymi oraz frezowanie wzoru we wlasnym zakresie + hamulec awaryjny z zastowaniem standardowych linek Garbusa)
- felgi 17" Porsche Turbo Look
- przedni stablizator firmy Sway-A-Way 22mm
- elementy uretanowe BCC
- usztywnienie skrzyni BCC
- dodatkow tylny stablizator
- trapez skrzyni biegow
- przekladnia listwowa

Silnik:
- 2028 ccm (90.5 + wal SCAT 78,8 mm)
- korbowody Chevy 5500
- 2xWeber 40 + Update Kit
- walek W130
- odciazone kolo zamachowe
- docisk Kennedy Stage I
- glowice 044
- klawiatury Pauter 1.3:1
- kola staight cut
- uklad olejowy full flow z wyprowadzona na przod chlodnica oleju
- chlodzenie typu Porsche (obudowa + wentylator 11 lopat)
- zaplon 009 z modulem compu-fire
- wydech sidewinder VW Speed Shop

Nadwozie:
- faltdach
- brak rynienek
- poszerzony po 5cm na strone
- lampy przednie wlasnego wykonania (dzienne LED + soczewki H7 + kierunek LED)

Wnetrze:
- zegary AutoGauge (woltomierz, cienisnie oleju, temperatura oleju, temperatura glowicy)
- obrotomierz autometer
- predkosciomierz autometer
- kierownica Nardi Torino
- lewarek SCAT
- pasy Schroth
- fotele kubelkowe

Pzdr
k.


Ostatnio zmieniony przez kendy dnia Czw 18:13, 07 Cze 2012, w całości zmieniany 9 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marjas




Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Luboń City

PostWysłany: Pon 16:47, 14 Maj 2012    Temat postu:

Od zawsze nie miał rynienek? Bo jakoś nie zwróciłem na to uwagi nigdy Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 19:28, 14 Maj 2012    Temat postu:

ja tak samo heh

... i witamy na forum;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kendy




Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 22:02, 14 Maj 2012    Temat postu:

rynienek nie ma od 2002 roku - i nieprawda jest ze zaklepanie rynienek i przespawanie ich powoduje pekanie lakieru - nigdy nic w tym miejscu nie peklo Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Czw 19:30, 31 Maj 2012    Temat postu:

wyglada milion razy lepiej na tych felgach i normalnymi lampkami z tyłu. Teraz tajm na stopnie Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kendy




Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 8:35, 01 Cze 2012    Temat postu:

w germanlookach laminowane progi sa akceptowalne Smile Wiec nie planuje poki co Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Pon 19:14, 11 Cze 2012    Temat postu:

tak, ale proste bez dodatkowych przetłoczenio - tjuningów Razz . Przeciez to Twoje auto, zrobisz jak zechcesz Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 21:02, 11 Cze 2012    Temat postu:

to auto zyskało duuużo na wyglądzie!!!! tak jak mówi Łysy, pokusiłbym się o zmianę/modyfikację stopni i będzie git malina!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 10:14, 13 Cze 2012    Temat postu:

Stopnie akurat optycznie powiększają glebę, jedynie można się pokusić o takie same, tylko bez przetłoczeń Smile tak czy inaczej jest konsekwentnie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 11:39, 14 Cze 2012    Temat postu:

Heh, Pamiętam jak się jarałem tym autem jeszcze dawno temu, jak sam się przymierzałem do kupna garbusa. Jeszcze wtedy chyba była stronka VW Eliminator czy jakoś tak i siedział w nim dość lajtowy 1776cc. Można spokojnie stwierdzić, że Kendy jest jednym z pionierów szybkich VW Aircooled w Polsce Smile

Auto się sporo zmieniło przez te wszystkie lata - ale zdecydowanie na plus Smile Konsekwencja to podstawa Smile Brawo!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kendy




Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 18:02, 14 Cze 2012    Temat postu:

rumieniec pokryl lico me Razz

dzieki Smile Ten 1776 z 2001 roku ciagle zyje - zapierd... i to calkiem sprawnie w garbusie Zolwika

k.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
crash1




Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: warszawa

PostWysłany: Czw 20:56, 14 Cze 2012    Temat postu:

Auto śliczne ,mocne ,już z samego wyglądu można wywnioskować żę zapierd.... ,a stopnie to nawet "ujdą w tłumie" ,ale lepiej moim zdaniem by wyglądały ''seryjne'' z carbonu ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Pią 11:39, 15 Cze 2012    Temat postu:

A i jeszcze wg mnie lepiej by wygladal std pas przedniz kratkami. Teraz auto wyglada jakby mialo glopiamine Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Pią 11:40, 15 Cze 2012    Temat postu:

A i jeszcze wg mnie lepiej by wygladal std pas przedni z kratkami. Teraz auto wyglada jakby mialo glopia mine Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bujo




Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 22:17, 15 Cze 2012    Temat postu:

kendy napisał:
Ten 1776 z 2001 roku ciagle zyje - zapierd... i to calkiem sprawnie w garbusie Zolwika


zapierda.. tylko dol i to w dodatku z wciaz moimi glowicami i aparatem zaplonowym Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Garbusy Gości/Visitors' Rides Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin