Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Rozmiar opon tył - felga 5 cali

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Zawieszenie/Suspension
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Qvazi




Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 17:23, 30 Sie 2009    Temat postu: Rozmiar opon tył - felga 5 cali

W Cabrio (którego niedługo tu przedstawie) na przodzie mam Vredesteiny w standardowym rozmiarze. Chciałem tył zrobic tak jak mozna czesto spotkac na the sambie , czyli sporo szerszy rozmiar i kółko delikatnie schodzace sie w negatyw...jednym słowem takiego troche "rake" (czy jak sie to tam pisze). Jaki rozmiar najlepiej wrzucic zeby to fajnie wyglądało ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baca
SSVWF-Team



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 17:32, 30 Sie 2009    Temat postu:

to ze kola schodza sie w negatyw zalezy od tego jak nisko opuscisz tylnia zawieche. jezeli ma byc naprawde grubo na felge 5' mysle ze 195/65 bedzie akurat.

wrzuc jakies foty tego jaki efekt chcialbys uzyskac Wink

tutaj kola nie schodza sie w negatyw bo sa na std wysokosci, a rake to to ze dupa jest wyzej niz przod
[link widoczny dla zalogowanych]

czy moze bardziej cos takiego cie interesuje ?

[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez baca dnia Nie 17:41, 30 Sie 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Nie 19:05, 30 Sie 2009    Temat postu:

zobacz sobie jak w moim leży 195/65 na 5,5 calowej feldze, osobiscie bym celował w jakieś 185/70 lub 80 ale jak dla mnie to drogie sa, tym bardziej ze mam dobre

Ostatnio zmieniony przez Łysy dnia Nie 19:06, 30 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qvazi




Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 23:34, 30 Sie 2009    Temat postu:

Na stronie góru od przerabiania aircooled'ow Kustom Coach Werks
(przynajmniej dla mnie) znalazłem cos takiego :

[link widoczny dla zalogowanych]

This is a quick run down of different combinations of wheels, brakes and the size of beam you'll want for the "right" look. For front tires I recommend 145, 135, 125, or 145/65/R15 depending on how low you plan to go. The right look will be determined by how low you are in the rear.

With the car lowered 1 outer spline on the rear torsion bars. A 205/65/R15 (or larger if your rake crazy) or 165 tire looks good on the rear. While a 145 or 135 will look good on the front. And the beam you'll want for this combo is listed below:

1) Stock wheels, drum brakes - 2"-3" beam
2) Stock wheels, wide 5 disc brakes - 3"-4" beam
3) Aftermarket wheels, drum brakes - 3"-4" beam
4) Aftermarket wheels, wide 5 disc brakes - 4"-5" beam
5) Porsche wheels and 5/130 disc brakes - 3"-4" beam
Example
Example

With the car lowered 2 outer splines on the rear torsion bars. A 205/65/R15 or 165 tire looks good on the rear. While a 135 or 125 will look good on the front. And the beam you'll want for this combo is listed below:

1) Stock wheels, drum brakes - 4" beam
2) Stock wheels, wide 5 disc brakes - 6" beam
3) Aftermarket wheels, drum brakes - 6" beam
4) Aftermarket wheels, wide 5 disc brakes - 7" beam
5) Porsche wheels and 5/130 disc brakes - 5" beam
Example
Example

With the car lowered 3 outer splines on the rear torsion bars. This is crazy ground scraping low, and you'll need to do a 2" transaxle raise to get any life out of your fulcrum plates/side gears/axles. A 145 tire on the rear looks good with this combination and is about the tallest tire you can run without rubbing too badly. While a 125 or a 145/65/R15 will look good on the front. And the beam you'll want for this combo is listed below:

1) Stock wheels, drum brakes - 5"-6" beam
2) Stock wheels, wide 5 disc brakes - 6"-7" beam
3) Aftermarket wheels, drum brakes - 6"-7" beam
4) Aftermarket wheels, wide 5 disc brakes - 8" beam
5) Porsche wheels and 5/130 disc brakes - 6-7" beam
Example
Example

Uważam ze jest to genialny tutorial poprzedzony wieloma róznymi doswiadczeniami w doborze opon i obnizania samochodów.

Efekt jaki chciał bym osiagnac jest mniej wiecej taki :
[link widoczny dla zalogowanych]
Żeby samochód był delikatnie pochylowny ku przodowi.


Ostatnio zmieniony przez Qvazi dnia Nie 23:42, 30 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawidesqu




Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 12:11, 06 Wrz 2012    Temat postu:

pojawiły się jakieś pełnoprofilowe wynalazki

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Zawieszenie/Suspension Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin