Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

NEGATYW ?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Zawieszenie/Suspension
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Darula




Dołączył: 20 Lis 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 19:43, 22 Lis 2012    Temat postu: NEGATYW ?

Witam

Jako że zostałam szczęśliwą posiadaczką wymarzonego Garbatego,
i nie wszystko jeszcze do końca ogarniam to będę prosić o pomoc Razz

Na wstępie chciałabym uprzedzić teksty, "kobieta i garbus" "będzie różowy" "zapał minie przy pierwszym problemie" nie ma takiej opcji. Garbaty ma być kobiecy ale z pazurem. Docelowy silnik z Subaru. konkret gleba itd itd.

Jak się dowiedziałam jest milion modeli garbatego Rolling Eyes

Wiem że posiadam zawieszenie SWING AXLE jednak dla potwierdzenia wrzucam fotkę
[link widoczny dla zalogowanych]

Chce uzyskać negatyw na tylnych kołach i z tego co się już zorientowałam na tym zawieszeniu jest to do osiągnięcia bez większych problemów (mam już obniżone amortyzatory, czekam na regulowane wchacze do SWING-a i kilka dupereli) i teraz pytanko czy te sprężyny zostają czy może trzeba je zastąpić jakimiś innymi?

Będę bardzo wdzięczna za pomoc ponieważ jak przystało na kobietę nie wszystko w tym temacie ogarniam Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 22:11, 22 Lis 2012    Temat postu:

Witaj.

Tak, masz Swing Axcle.
A czemu wybór padł na silnik Subaru? Garbowy silnik można zrobić na prawdę mocny zapraszam na moją stronę firmową: [link widoczny dla zalogowanych] Jeśli będziesz miała pytania zapraszam.

Jeśli chodzi o negatyw to jak najbardziej jest do uzyskania na SW. Nie musisz zakładać regulowanych wahaczy. Obniżasz na wieloklinach drążków skrętnych.
Pozdrawiam TYKA


Ostatnio zmieniony przez TYKA dnia Czw 22:13, 22 Lis 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Darula




Dołączył: 20 Lis 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 22:25, 22 Lis 2012    Temat postu:

Wink o dziękuję za pomocne odpowiedzi...
Stronka FB dodana już od jakiegoś czasu do ulubionych Smile
Wiem że garbowy silnik można grzebnąć bardzo mocno jednak są tego dość spore koszty z tego co się orientowałam. Chciałabym mieć zapas na tyle aby tym co się podśmiewają i mówią "patrz jaki ładny garbusik laska ma" pokazać że jest czym pojechać. Jednym słowem złamać stereotypy że garbus kobiety będzie różowy w kwiatki czy coś takiego - chciałabym niejednemu cwaniakowi utrzeć troszkę nosa ale również jeździć nim w dalsze wycieczki.

Jeśli chodzi o zawieszenie to nie znam się na tym aż tak bardzo, dlatego szukam informacji po forach i z dostępności części wywnioskowałam że tak będzie najlepiej.
Od razu mówię że nie chce robić jakiś samoróbek, spawania itd ma byc bezpiecznie i pewnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 23:23, 22 Lis 2012    Temat postu:

jeśli ma być bezpiecznie to odpuść sobie regulowane szable (wahacze) i obniż na wieloklinach.

Subarowy silnik też nie będzie tani, do tego przeróbki "całego" samochodu do tego nie będzie to już "garbus" tylko puszka z silnikiem subrau Wink
Może trochę ortodoksyjnie zabrzmiało ale to co garb ma w sobie najbardziej rozpoznawalnego o dźwięk silnika.
Ja bym się na Twoim miejscu zastanowił nad garbowym silnikiem delikatnie dłubniętym z możliwością rozwoju.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cudak
Administrator



Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Pią 7:30, 23 Lis 2012    Temat postu:

Silnik od subaryny bedzie niżej leżał więc obniżenie radykalne to taki sobie pomysł. Dodatkowo przy takiej mocy i szybkiej jeździe negatyw?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Darula




Dołączył: 20 Lis 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 21:23, 23 Lis 2012    Temat postu:

negatyw być musi bo nam się baaaardzo podoba.
obniżenie również bo również wpływa na wygląd i prowadzenie...
Samochód nie ma zasuwać cały czas tylko jak zajdzie taka potrzeba Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 2:14, 24 Lis 2012    Temat postu:

Negatyw jest rozwiązaniem ograniczającym w znacznym stopniu przyczepność na starcie. Idealne ustawienie kół przy starcie, gdy tył garba mocno przysiada - w sensie efektywności wykorzystania całej szerokości bieżnika - jest przy pionowym ustawieniu koła. Jeśli punktem wyjściowym jest negatyw, to przy ostrym ruszaniu... Sama panienka rozumie Smile

Jeśli stylówa jest ważniejsza niż osiągi, to się nie czepiam, przyjmuję do wiadomości u już, ale jeśli chodzi o efekt na 1/4 mili, to nie zawsze idzie on w parze z aktualnymi trendami na mega zglebione garby.

Moim zdaniem optymalne ustawienie zawieszenia pod 1/4 i ulicę wymyślono w latach 70tych - czyli nos w dół a tył na seryjnej wysokości lub lekko opuszczony. To po prostu działa, a styl... Mnie pasuje, ale tobie nie musi. Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Darula




Dołączył: 20 Lis 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 20:04, 24 Lis 2012    Temat postu:

rebel napisał:
Negatyw jest rozwiązaniem ograniczającym w znacznym stopniu przyczepność na starcie. Idealne ustawienie kół przy starcie, gdy tył garba mocno przysiada - w sensie efektywności wykorzystania całej szerokości bieżnika - jest przy pionowym ustawieniu koła. Jeśli punktem wyjściowym jest negatyw, to przy ostrym ruszaniu... Sama panienka rozumie Smile

Jeśli stylówa jest ważniejsza niż osiągi, to się nie czepiam, przyjmuję do wiadomości u już, ale jeśli chodzi o efekt na 1/4 mili, to nie zawsze idzie on w parze z aktualnymi trendami na mega zglebione garby.

Moim zdaniem optymalne ustawienie zawieszenia pod 1/4 i ulicę wymyślono w latach 70tych - czyli nos w dół a tył na seryjnej wysokości lub lekko opuszczony. To po prostu działa, a styl... Mnie pasuje, ale tobie nie musi. Smile


Tak to wiemy, i już uprzedzamy że nie budujemy garba na ćwiartkę, jak mówiliśmy będzie jeździć kobieta, przede wszystkim jej ma się podobać Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 2:57, 26 Lis 2012    Temat postu:

silnik subaru i negatyw raczej nie idą w parze (silnik subaru ma problem z miską olejową, która wypada dośc nisko, oczywiście są zestawy, z ktorymi można przeskoczyć ten problem, ale sa one liczone w dużej ilości funtów). Pomijając, że do subaru lepiej byłoby mieć jednak suche półosie, na których negatywu się nie uzyska. Obniżenie samochodu i dobre prowadzenie nie idzie w parze z negatywem...Wink

Poza tym, żeby mieć fajny negatyw trzeba w sumie mocno obniżyć auto. Moj garbus wisi już dość radykalnie nad ziemią (bez posiadania air ride) i nadal nie mam wielkiego negatywu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Darula




Dołączył: 20 Lis 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 22:42, 26 Lis 2012    Temat postu:

"jasny gwint" :/ ten samochód ma chyba z milion kruczków które trzeba ogarnąć ! ale nie łamiemy się... zrobimy drania Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Zawieszenie/Suspension Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin