Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

wszystko o line - lock'u

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Trakcja/Traction
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 19:29, 25 Maj 2009    Temat postu: wszystko o line - lock'u

Majki mnie natchnął, żeby założyć ten temat Smile

Generalnie interesuje mnie zasada jego działania - ale nie ogólnie - bo to to wiem Wink przydałby się jakiś schemat, co gdzie i do czego podłączyć - rozprowadzenie, jakie są jego części składowe - itd. coś bym może pokombinował, bo patent jest przedni i chciałbym go mieć - tylko ciągle jest drogi Smile

Wiadomo, że nie ma nic za darmo, ale wiecie Wink może da się to czymś zastąpić? Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 20:31, 25 Maj 2009    Temat postu:

świetny temat.

z tego co ja się doszukałem to najlepszy cenowo, wyglądem i funkcjonalnością jest:

[link widoczny dla zalogowanych]

a tu instrukcja montażu:

[link widoczny dla zalogowanych](2)1.pdf

sprowadza się to do tego, że montuje się go:

pompa------(przewód do przedniej sekcji)----line lock----i dalej trójnik rozdzielający przewody na przednie koła. elektryka to betka.

+ od aku z bezpiecznikiem -----włącznik------po drodze lampka kontorolna (też z masą)------line lock (i znów masa)




ja natomiast jestem ciekaw jak on działa. w sensie jaka jest kolejność przyciskania itp. czy trzeba hamulec wciskać czy tylko przycisk? wie ktoś?


Ostatnio zmieniony przez majki dnia Pon 20:33, 25 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 21:35, 25 Maj 2009    Temat postu:

majki napisał:
świetny temat.

z tego co ja się doszukałem to najlepszy cenowo, wyglądem i funkcjonalnością jest:

[link widoczny dla zalogowanych]


Cena super - kurde, gdyby nie te głupie ubezpieczenia, z którymi zalegam z Bałaganem to bym miał luźną kasę na line - locka Evil or Very Mad


Cytat:

a tu instrukcja montażu:

[link widoczny dla zalogowanych](2)1.pdf

sprowadza się to do tego, że montuje się go:

pompa------(przewód do przedniej sekcji)----line lock----i dalej trójnik rozdzielający przewody na przednie koła. elektryka to betka.

+ od aku z bezpiecznikiem -----włącznik------po drodze lampka kontorolna (też z masą)------line lock (i znów masa)




ja natomiast jestem ciekaw jak on działa. w sensie jaka jest kolejność przyciskania itp. czy trzeba hamulec wciskać czy tylko przycisk? wie ktoś?


Musze trochę też o tym poczytać, strasznie fajna zabawka z tego jest - pytanie czy przy seryjnej skrzyni zakładając line - locka czegoś sobie nie uszkodzę, lub nie zmielę po prostu skrzyni Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 22:50, 25 Maj 2009    Temat postu:

działanie line locka:

atywacja (przełacznikiem dzwigienkowym) wcisnięcie hamulca nożnego, przyciśnięcie (i trzymanie) guzika aktywujacego solenoid, puszczenie hamulca nożnego hamulec zablokwnay.

co do wykorzystania linelocka... stosuje się głównie do burnoutów żadziej jako stageing brake głównie ze wzgledu na złożoność czynności tuz przed startem zwiaznym z preloadowaniem skryzni.
w tm przypadku lepiej zrobić zwykły stageing brake.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 22:51, 25 Maj 2009    Temat postu:

ja mam ten line lock [link widoczny dla zalogowanych]
dokładnie to samo co hurst... i tańsze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 23:14, 25 Maj 2009    Temat postu:

A jaka jest zasada działania stageing brake'a ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 23:21, 25 Maj 2009    Temat postu:

zablokowanie tylnej osi ale chodzi o to że sam line lock potrzebuje za dużó peracji
a na to nei ma czasu podczas wyscigu bo dajmy na to ktoś przed toba sie już wystageuje i ty podjeżdżasz to od momentu zapalenia drugiej lampki stage masz niewiele czasu żeby preloadowac skryznie a w linelocku na solenoidzie musisz wykonać szereg czynności zeby ta skryznei zablokować.
a przy stageing brakeu takim typowym to po prostu trzymanie wajchy która sama opada w momencei jej pszczenia powodując wyłaczenie blokady.

dla tego ja robie totalnie hydrauliczny ręczny (a raczej stageing brake)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 23:49, 25 Maj 2009    Temat postu:

mi stageing break i tak nie bedzie potrzebny chwilowo, natomiast z line locka chcę wycinać trochę zabawy, na obecną chwilę tylko po to byłby on założony Smile

dzięki za instrukcję obsługi Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 7:39, 26 Maj 2009    Temat postu:

majku jak chcesz mogę ci odsprzedać ten drugi solenoid z summita.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 18:00, 26 Maj 2009    Temat postu:

TYKA napisał:
majku jak chcesz mogę ci odsprzedać ten drugi solenoid z summita.


czyli co? samą blokadę? potrzebowałbym jeszcze przycisku i lampki tak?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 20:30, 26 Maj 2009    Temat postu:

tak

a przycisk i lampka do dostania w każdym lepszym sklepie elektryczno/elektronicznym
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Renifer




Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 9:11, 28 Maj 2009    Temat postu:

To jest to do palenia gumiaka ? Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 9:54, 28 Maj 2009    Temat postu:

Renifer napisał:
To jest to do palenia gumiaka ? Twisted Evil


Line-lock tak Mr. Green
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 10:46, 28 Maj 2009    Temat postu:

głównie Smile


ale ma wiele innych zastosowań Smile

ja bym nie polecał palenia gumy nawet na super difie...
onczy się to albo rozwaleniem dyferencjału (nawet z 4 satelitami)
a na początku rozwalenie R&P czy zębów 1go biegu...

taka zabawa jest "raczej" bezbolesna dla skrzyniu dopiero jak sie ma Quaifa... albo spoola (tu raczej an ulicy sie nei posmiga.


Ostatnio zmieniony przez TYKA dnia Czw 10:51, 28 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 11:38, 28 Maj 2009    Temat postu:

TYKA napisał:
głównie Smile


ale ma wiele innych zastosowań Smile

ja bym nie polecał palenia gumy nawet na super difie...
onczy się to albo rozwaleniem dyferencjału (nawet z 4 satelitami)
a na początku rozwalenie R&P czy zębów 1go biegu...

taka zabawa jest "raczej" bezbolesna dla skrzyniu dopiero jak sie ma Quaifa... albo spoola (tu raczej an ulicy sie nei posmiga.


Własnie dla tego pytałem wcześniej, czy z seryjną skrzynią zabawa z line-lockiem ma w ogóle jakiś sens Wink choć jaks ie wyleje wodę pod koła to pewnie ma Mr. Green


Ostatnio zmieniony przez Qcyk dnia Czw 11:38, 28 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Trakcja/Traction Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin