Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Przygotowanie do mocniejszego silnika

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Trakcja/Traction
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luki95




Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa VW typ1 1303s 72'

PostWysłany: Wto 11:30, 19 Lip 2011    Temat postu: Przygotowanie do mocniejszego silnika

Witam,
Mój garb po wielu miesiącach oczekiwań wreście doczekał się kontynuacji remontu. Jakoże narazie podłoga jest odzielona od góry chciał bym się dowiedzieć jakie modyfikacje muszę wykonać aby potem móc zainstalować silnik o ponad przeciętnej mocy?
Napewno:
Mid mount
Tylko który jest najlepszy ?


Co jeszcze jest niezbędne ?
UWAGA:
To ma być samochód na weekend wiec rozwiązania które obniża komfort jazdy a poprawia trakcie są rownież mile widziane Smile
Także pisać śmiało Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 13:00, 19 Lip 2011    Temat postu:

heh, co rozumiesz pod hasłem " ponad przeciętnej mocy" Wink ?
Co ze skrzynią? jaka jest - swing?irs?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
luki95




Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa VW typ1 1303s 72'

PostWysłany: Wto 14:01, 19 Lip 2011    Temat postu:

co do mocy nie mam sprecyzowanych planów jak narazie wiadoma tylko że więcej niż seryjnie
to 1303 więc musi być IRS Smile
ale wole przygotować się na większa moc żeby póki podłoga jest oddzielnie z karoserią móc wykonać wszelkie spawy itp. nie obawiając się że coś zniszczę
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marjas




Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Luboń City

PostWysłany: Wto 14:10, 19 Lip 2011    Temat postu:

Trapez możesz założyć jeszcze, z przodu gruby stabilizator, uretany, gwinty Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kendy




Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 8:20, 20 Lip 2011    Temat postu:

hamulce
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bujo




Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 23:03, 20 Lip 2011    Temat postu:

kendy napisał:
hamulce


moge dostarczyc wszyszystko czego potrzebujesz:

- dodatkowe mocowanie shrzyni biegow,
- wzmocnienie widel ramy,
- uretany przedniego zawieszenia,
- kompletny uklad hamulcowy, we wszelkich konfiguracjach, okresl tylko moc silnika i przewidywana mase pojazdu gotowego do drogi.

Pozdrawiam
MB


Ostatnio zmieniony przez Bujo dnia Śro 23:14, 20 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kendy




Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 23:11, 21 Lip 2011    Temat postu:

a czego nie zrobi Bujo dorobie ja Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TomLca




Dołączył: 13 Sty 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Legnica

PostWysłany: Pią 6:27, 22 Lip 2011    Temat postu:

Bujo napisał:

- kompletny uklad hamulcowy, we wszelkich konfiguracjach, okresl tylko moc silnika i przewidywana mase pojazdu gotowego do drogi.

MB


Bujo jaki jest koszt takiego kpl. zestawu hamulców ? To jakiś zestaw z "porszawki" czy całość robisz sam ?


Ostatnio zmieniony przez TomLca dnia Pią 6:28, 22 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bujo




Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 17:26, 25 Lip 2011    Temat postu:

TomLca napisał:
Bujo napisał:

- kompletny uklad hamulcowy, we wszelkich konfiguracjach, okresl tylko moc silnika i przewidywana mase pojazdu gotowego do drogi.

MB


Bujo jaki jest koszt takiego kpl. zestawu hamulców ? To jakiś zestaw z "porszawki" czy całość robisz sam ?


Jestem w stanie dostarczyc kazde rozwiazanie, tzn. oparte o Porsche lub komponenty renomowanych dostawcow.

pozdrawiam
MB
Powrót do góry
Zobacz profil autora
robertol2




Dołączył: 03 Maj 2012
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Czw 18:26, 03 Maj 2012    Temat postu:

Witam , to ja troche sie podepne i odswierze temat niedawno zakupiłem garba z silnikiem 1200 , w dowodzie jest niby 69 rok ale patrzac poszybach watpie w to co jest napisane. chce go przygotowywac pod mocniejszy silnik Max 150KM. Postanowiłem ( choc mysle ze moze jestem w błedzie , w razie w sprostujcie) zaczac od zawiechy i hamulcow . Przód mam na mcphersonach na 3 sruby , hamulce bebny , tył IRS . Z hamulcami myslalem nad tarszami z gaarbusy.pl a zawieszenie , na razie nie mam pomyslow , - jakies propozycje?

Pozdrawiam Robert
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Trakcja/Traction Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin