Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

VWSS EFI
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 13:22, 08 Kwi 2009    Temat postu: VWSS EFI

do T25 Smile ale i do T1



tu takie foty detali:
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
tak gwoli ciekawostki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baca
SSVWF-Team



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 15:07, 08 Kwi 2009    Temat postu:

jest konkret Cool zaczynam zbierac Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piotrrr




Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kartuzy

PostWysłany: Śro 21:01, 08 Kwi 2009    Temat postu:

Godny:) jaka jest przewidywana moc takiego zestawu????
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baca
SSVWF-Team



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 21:34, 08 Kwi 2009    Temat postu:

+ 30 HP o ile dobrze doczytalem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 22:54, 08 Kwi 2009    Temat postu:

to w przypadku T25, tu idzie sie bardizej na ekonomię itp.
zestawy do t1 mogą być bardziej hard korowe Smile
do T1 w wersji total madafaka hardkor sleeper dostepne są nowe systemy WFI niebwem zamieszcze takze ich fotki.
są to systemy wygladajace jak 2 ardzielowe gaźniki dostępne tez z 6" staksami Smile i nawiercone na NOS.


Ostatnio zmieniony przez TYKA dnia Śro 23:01, 08 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 21:14, 11 Maj 2009    Temat postu:

na sprzedaż Smile

[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez TYKA dnia Pon 21:16, 11 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DEDHI
przyjaciel klubu



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 22:46, 11 Maj 2009    Temat postu:

i to mi się podoba Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ronin
przyjaciel klubu



Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 23:14, 11 Maj 2009    Temat postu:

TYKA napisał:
na sprzedaż Smile


"...If I were a rich man..." Laughing Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 23:15, 11 Maj 2009    Temat postu:

w rezultacie ten silnik nie bedzie jakoś duzo droższy od takiego samego tylko na gaxnikach i zwykłym systemie zapłonu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 17:12, 12 Maj 2009    Temat postu:

no to po hamowaniu auta Johnego.
silnik to: 2382ccm (poprzedni silnik Paula z busa -12,5s 1/4)
teraz zmieniony wałek na... "ostrzejszy" Very Happy inne głowice inny CR (tam było turbo tu jest NA)

po wejsciu na rolki: 146 HP na KOŁACH (+30 HP = moc na kole zamachowym)
po lekkim strojeniu 156 HP na Kołach
obie próby bez NOS i z paskiem klinowym (SDT średnica koła apsowego)
kolejny krok NOS dysza 36.
wynik ponad 185 HP NA KOŁACH!!
kolejny krok zdjecie paska klinowego i wykres na kole zamachowym Smile
troche się zdziwiliśmy jak nam wykres wyszedł poza monitor Very Happy

257 HP na kole zamachowym Very Happy
z paskiem klinowym było by ponad 200 HP na kołach Very Happy (230 HP na kole zamachowym)

po wszystkim Johny zapiął pasy zjechał z rolek i wrócił tym garbem do domu Very Happy
graf wieczorem i filmiki pewnie też.

zasilanie silnika EFI VWSS nowe TB (niebawem fota silnika z nimi)
Zapłon VWSS CT + DTA
wydech Merged 1 3/4" VWSS + 2,5" muffler.


Ostatnio zmieniony przez TYKA dnia Wto 17:13, 12 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 10:12, 13 Maj 2009    Temat postu:

Robi wrażenie Razz

Własnie o to mi chodziło - sam bym chciał sobie tak na hamowni regulowac silnik by wycisnąc z niego co się da Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 10:25, 13 Maj 2009    Temat postu:

w jobote jade z nim (Johnym) na Santa Pod a w niedziel pokręce filmiki Smile mamy aspiracje poprawić poprzedni czas Very Happy 12,3 (całkiem kompletne auto nawet cieższe jak orginał bo na bloku aly plus inne zabawki ktore ważą więcej od STD gaźnika)
aha czas robiony na oponach M&H DOT "threaded".
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 19:22, 13 Maj 2009    Temat postu:

taki szybki mock up Smile nie miałem co dziś robić Smile to se takie zrobiłem (szkoda ze rzeczywiścnie nie sobie Sad ) może kiedys

[link widoczny dla zalogowanych]

system EFI Turbo. inne będe tylko rury dolotu od filtra do turbiny (większa średnica, większy filtr - i pod kątem 45 stopni)


Ostatnio zmieniony przez TYKA dnia Śro 19:24, 13 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 20:18, 13 Maj 2009    Temat postu:

TYKA napisał:
w jobote jade z nim (Johnym) na Santa Pod a w niedziel pokręce filmiki Smile mamy aspiracje poprawić poprzedni czas Very Happy 12,3 (całkiem kompletne auto nawet cieższe jak orginał bo na bloku aly plus inne zabawki ktore ważą więcej od STD gaźnika)
aha czas robiony na oponach M&H DOT "threaded".


Kurde, ale Ty masz fajny life Twisted Evil Razz tylko pozazdrościć Exclamation Smile

powodzenia!!!! Czekam na filmiki Smile

ps. z ciekawości ten silnik z turbo powyżej to jaka pojemność?


Ostatnio zmieniony przez Qcyk dnia Śro 20:19, 13 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 21:21, 13 Maj 2009    Temat postu:

a tam fajny lajf... nie jest źle. ino kurna juz mi ręce odpadają, kręgosłup siada... ale na siłkę nie musze chodzić dzieki tamu.

a filmiki pokręce po to kamere wziąłem:) i trójnóg szefo mi pożyczy.

hehe Szefo nakreca Johnego hehe "cały świat na ciebei bedize patrzył, Polska, Holandia Angia i USA ... Cały świat Johny"
haha
padłem normalnie Smile

pewnie bedę kręcił s tego samego miejsca co filmik szefa z 2005 roku bo będę robił za "start line crue" Johnego... ale mysle że uda mi się dobrze ustawić kamere...
sie okarze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin