Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Velocity Stacks...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 14:16, 04 Cze 2009    Temat postu: Velocity Stacks...

Własnie. Ma ktoś moze dostęp do jakieś usystematyzowanej wiedzy na ten temat? W snesie jakieś wzory, wykresy...
Jak tylko dokoncze artykuł o doborze dysz i venturi, to przetłumaczę, to co jest na temat stacksów w Dellorto Superformance. NIe ma tem niestety jakieś powalającej ilości wiedzy...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 14:51, 04 Cze 2009    Temat postu:

MI tez wiedzy brakuje w tym temacie - przegrzebię cal-look.no - kiedyś był tam link do strony z wyliczeniami - musze poszukać
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 15:15, 04 Cze 2009    Temat postu:

a ksiażce dellorto i weber jest wystarczajaca wiedza Smile

Staksy mają po prostu wygładzić powietrze dochodzące do przepustnic... takze jakby je skompresować uzyskujac tak zwany RAM efect.

poste urządzenie działająco bardzo prosto, na prawde nie ma co sie nad tym rozwodzic...
tak jak venturia ma przyspieszać bieg powietrza i tworzyć podciśnienei w kolektorze zeby z dysz mogły zostać zassane odpowiednie ilosći meiszanki Smile tak staksy potegują to dzialanie Very Happy

najprościej mówiac Smile


Ostatnio zmieniony przez TYKA dnia Czw 15:16, 04 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Felek




Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bisztynek

PostWysłany: Nie 13:13, 07 Cze 2009    Temat postu:

Właśnie na blogu wyczytałem w tłumaczeniu rebela, że przy pojedyńczym gaźniku może się mieszanka cofać i skraplać, ciekawa sprawa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin