Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 14:16, 04 Cze 2009 Temat postu: Velocity Stacks... |
|
|
Własnie. Ma ktoś moze dostęp do jakieś usystematyzowanej wiedzy na ten temat? W snesie jakieś wzory, wykresy...
Jak tylko dokoncze artykuł o doborze dysz i venturi, to przetłumaczę, to co jest na temat stacksów w Dellorto Superformance. NIe ma tem niestety jakieś powalającej ilości wiedzy...
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 14:51, 04 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
MI tez wiedzy brakuje w tym temacie - przegrzebię cal-look.no - kiedyś był tam link do strony z wyliczeniami - musze poszukać
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 15:15, 04 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
a ksiażce dellorto i weber jest wystarczajaca wiedza
Staksy mają po prostu wygładzić powietrze dochodzące do przepustnic... takze jakby je skompresować uzyskujac tak zwany RAM efect.
poste urządzenie działająco bardzo prosto, na prawde nie ma co sie nad tym rozwodzic...
tak jak venturia ma przyspieszać bieg powietrza i tworzyć podciśnienei w kolektorze zeby z dysz mogły zostać zassane odpowiednie ilosći meiszanki tak staksy potegują to dzialanie
najprościej mówiac
Ostatnio zmieniony przez TYKA dnia Czw 15:16, 04 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Felek
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bisztynek
|
Wysłany: Nie 13:13, 07 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Właśnie na blogu wyczytałem w tłumaczeniu rebela, że przy pojedyńczym gaźniku może się mieszanka cofać i skraplać, ciekawa sprawa.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|