Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

poziom paliwa IDF 40

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
crash1




Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: warszawa

PostWysłany: Czw 19:43, 23 Wrz 2010    Temat postu: poziom paliwa IDF 40

jaki powinien być poziom paliwa , jak wyregulować pływaki w idf'ach ,przerabiał ktoś ten temat Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bestya




Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kosmos

PostWysłany: Czw 19:53, 23 Wrz 2010    Temat postu: Re: poziom paliwa IDF 40

crash1 napisał:
jaki powinien być poziom paliwa , jak wyregulować pływaki w idf'ach ,przerabiał ktoś ten temat Question

jak odwrocisz pokrywe gaznika to pływak powinien byc rownolegly do plaszczyzny pokrywy


Ostatnio zmieniony przez bestya dnia Czw 19:53, 23 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
crash1




Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: warszawa

PostWysłany: Czw 20:20, 23 Wrz 2010    Temat postu:

łół... to się nazywa ekspresowa odpowiedż Very Happy dziękować seniorrrr Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 1:13, 24 Wrz 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bestya




Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kosmos

PostWysłany: Pią 6:40, 24 Wrz 2010    Temat postu:

rebel napisał:
http://cal-look.pl/technika/power/plywak.htm

tata rebel , sie wyśpij sie Smile bo niedoczytales o co chodzi Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 8:10, 24 Wrz 2010    Temat postu:

o kolejna sprawda gdzie teoria i praktyka ścierają się jak Spartanie z Trojanami Very Happy
W IDF troche inaczej to wyglada jak w DRLA i pod względem systemu ustalającego wysokości jak i samych wysokości w zależnosci od modelu (włoskie/hiszpańskie).
Jesli ustawisz wedlug serii (wysokość max i minimum pływaka) bedzie ok do spokojnej jazdy na codzień ale jak wyskoczysz na tor w połowie 1/4 mili zabraknie paliwa w komorach pływakowych.
o wielu sprawach nie piszą w ksiażkach... o waznych sprawach Wink.
tu masz jak powinno to wyglądać w serii:



Ostatnio zmieniony przez TYKA dnia Pią 8:18, 24 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 10:43, 24 Wrz 2010    Temat postu:

Tyka, nie widać linka Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
crash1




Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: warszawa

PostWysłany: Pią 13:22, 24 Wrz 2010    Temat postu:

czyli że ustawić trochę większe'' minimum'' co by waszki nie zabrakło podczas deptania Question ....a od góry równo z płaszczyzną .... Question czekam na linka ,pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 18:52, 24 Wrz 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin