Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

OD SUBARU...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Brancik




Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 16:06, 19 Paź 2009    Temat postu: OD SUBARU...

WITAM

jest moze ktos - kto myslał lub zastosował uklad wtryskowy od subaru imprezy do garbowego silnika

chcialbym taki uklad zalozyc do mojego silnika zamiast weberow .Mozna kupic calosc tzn wiazke z kompem ,kolektor, wtryski, turbo sprezarke itd.

pytanie moje ...czy jest sens.... czy da sie to zestroic ......................????x
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baca
SSVWF-Team



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 17:58, 19 Paź 2009    Temat postu:

ale czy kolektory od subaryny beda pasowac pod garbowe glowice ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Pon 18:20, 19 Paź 2009    Temat postu:

nie no. A czy musisz wkładać kolektory od subaru??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baca
SSVWF-Team



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 19:21, 19 Paź 2009    Temat postu: Re: OD SUBARU...

Łysy napisał:
nie no. A czy musisz wkładać kolektory od subaru??


prezess napisał:
WITAM
Mozna kupic calosc tzn wiazke z kompem ,kolektor, wtryski, turbo sprezarke itd.



bo kolega chce tak zrobic, czyz nie ? dlatego tez pytam czy oby na pewno da rade takie kolektory od subaru ( a w zasadzie koletror bo tam jest jeden nie skrecany nigdzie z centralna przepustnica) zamontowac.....moim zdaniem nie Smile

jedyne co z subaru mozesz zastosowac to wtryski, listwy, przewody i komputer ( chociaz w takim zestawie to nie musi byc przeciez od subaru, moga byc i z golfa, czy czegokolwiek)

zostaje ci problem kolektorow i przepustnicy. tu jest kilka opcji:
*kupic w zestawie,to co ja mam teraz czyli mexowy wtrysk czyli std koletor pod przepustnice i dwa kolektory z dziurami na wtryski.

*albo jakies ITB (individual throttle boddies) i do nich kolektory od podwojnych gaznikow weber czy delki.

* albo speedshopowe przepustnice z kolektorem.

*alternatywa bedzie zakup czegos takiego [link widoczny dla zalogowanych] i do nich dorobienie kolektora pod przepustnice np z golfa czy cos Wink


Ostatnio zmieniony przez baca dnia Pon 19:34, 19 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brancik




Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 20:03, 19 Paź 2009    Temat postu:

dzieki za odpowiedz

dokladnie to jest to silnik typ4

to co mozna bylo kupic wzmocnione to to kupilem oprocz walu i korbowodow to jest std.

wedlug tego co sie dowiedzialem to gazniki powinny byc 48 (dla poj 2.411) ,ale ich cena!!! wiec pomyslalem ze dotre ten silnik na standartowych gaznikach , a przez ten czas skompletuje wtrysk i jeszcze sie zastanawiam nad turbo -- pomyslalem o subaru bo ten silnik jest podobny konstrukcyjnie do typ4 (przynajmniej tak mi sie wydaje:))

przerobienie kolektorow nie powinno byc problemem....jedyne co mnie zastanawia to to czy da sie to pozniej odpowiednio zgrac tak aby dobrze dzialalo


moze jest jakis zestaw kit przeznaczony do tego silnika ???? w jakiejs rozsadnej cenie - widzialem gdzies w necie na obco jezycznej stronie taki zestaw ale jak przeliczylem na złotowki to wyszło ok 9 tys. zł hmmm jakbym doliczyl to co juz wydalem na silnik to mialbym porzadny silnik od porsche Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baca
SSVWF-Team



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 20:30, 19 Paź 2009    Temat postu:

sa kity gotowe

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

tylko nie wiem czy to sie da pod Typ IV, ale mysle ze bez problemu.

sprawdz tez tutaj
[link widoczny dla zalogowanych]

wiesz... kurcze, to nigdy nie bedzie tania zabawa, moze nawet i drozsza niz kupno tych gaznikow. zawsze tez mozesz kupic same przepustnice
[link widoczny dla zalogowanych] albo z vwspeedshop, albo inne, zawiezc do GTO, wydziabac to na Megasquircie i narazic sie Tyce Razz heheh
a na serio to by bylo najtaniej Wink i poki nie chcesz sie scigac full profi, tylko i wylacznie na stripie to to wydaje sie najciekawsza opcja


Ostatnio zmieniony przez baca dnia Pon 20:34, 19 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baca
SSVWF-Team



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 20:51, 19 Paź 2009    Temat postu:

przejzyj sobie jeszcze ten temacik
http://www.callook.fora.pl/silnik-engine,10/vwss-efi,183-15.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brancik




Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 21:03, 19 Paź 2009    Temat postu:

baca napisał:
przejzyj sobie jeszcze ten temacik
http://www.callook.fora.pl/silnik-engine,10/vwss-efi,183-15.html



wlasnie tak chcialem to zrobic u mnie....jak na tym pierwszym zdjeciu z turbo

te "kity"to maja ceny dla amerykanow hehe bede musiał sam cos wyrzezbic Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DEDHI
przyjaciel klubu



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 21:46, 20 Paź 2009    Temat postu:

to słabo bedzie działać... takie projekty chociaż kontrowersyjne... rodzą sie w bólu kosztów... moim zdaniem... albo typ 1... lub typ 4 albo subaru w całosci... ale nie szukaj w tym przypadku... sojuszników bo ideologia nie bangla Wink ... zreszta sam mam dylemat Very Happy zawsze rozbija się o kasiorkę Crying or Very sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
suhy




Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bukowiec

PostWysłany: Nie 18:26, 03 Sty 2010    Temat postu:

Chcialbym dorzucic pare zdan. Mowiac szczerze to nie jest to chyba najlepszy pomysl. Bo co tak na koncu dnia zyskasz przez zalozenie tych wtryskow. Napewno bedzie to mase pracy i jakies koszty a w dodatku to nikt nie moze tak naprawde powiedziec jak wtryski od Subaru beda pracowac z twoim silnikiem o ile to wogole bedzie pracowac.
Jezeli jestes zdecydowany na taka przerobke to wloz silnik od Subaru - i tak trzeba przerabiac wiazke i dopasowac ja do ECU. Jezeli nie chcesz duzych przerobek to wrzuc 1.8 Subaru bez turba (100km). Duzo ludzi powie ze jak juz wkladac inny silnik to lepiej wlozyc cos powyzej 200km. Moze to i racja ale 1.8 jest optymalny, wystarczajaco silny na codzienny uzytek, nie trzeba wiele ingerowac w sama konstrukcje samochodu, koszt nie jest stosunkowo taki duzy.
Albo zalozyc oryginalny T1 na wtrysku taki jak w Mexyku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Pon 8:34, 04 Sty 2010    Temat postu:

to co mowisz kłóci sie z ideologia forum Smile subaru 1,8 to zło! Razz

Aczkolwiek WRX 280km to małe zło Laughing


Ostatnio zmieniony przez Łysy dnia Pon 8:35, 04 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
suhy




Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bukowiec

PostWysłany: Pon 13:59, 04 Sty 2010    Temat postu:

A wiec w tym przypadku nalezy wybrac mniejsze zlo Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Pon 14:03, 04 Sty 2010    Temat postu:

ale olbrzymie wydatki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
suhy




Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bukowiec

PostWysłany: Pon 14:36, 04 Sty 2010    Temat postu:

To prawda nie jest to tanie niestety. Sam kompletny silnik bedzie kosztowal pewnie jakies 10 tys + przerobka kabli, kryza z kolem zamachowym, wzmocnionym dociskiem i tarcza, mocny rozrusznik, nie mowiac juz od skrzyni, hamulcach tyl przod i trzeba jednak troche ciachac tyl garba bo motor jest potezny. Po drodze dochodzi jeszcze chlodzienie, ogrzewania i masa drobniejszych problemow. Mozna by uciac koszty i pojsc inna droga. Zamiast drogiej skrzyni zamontowac 091 od Transportera ktora mozna kupic w dobrej cenie (500 - 1200 zl). Ta skrzynia wystrzyma ten motor, do tego zamiast kryzy kupic specjalna przejsciowke, ktora montuje sie wmiejsce tej w skrzyni od transportera i wtedy mozna uzyc rozrusznik i sprzeglo od Subaru, w dodatku majac naprawde silne polaczenie miedzy silnikiem a skrzynia. Problem w tym ze trzeba przerabiac Garba na IRS chyba ze ktos ma 1302 albo 1303 wtedy jest prosciej. Tak czy inaczej jest to wydatek i dosc duzo pracy. Z drugiej strony sa i plusy poniewaz jeszeli ktos chcialby zbudowac mocny silnik T1 to tez jest to wydatek rzedu +12 tys, wydaje mi sie ze SUbaru jednak wytrzyma wiecej niz silnik T1.
Mozna by o tym pisac dluzej ale nie bede przynudzal. To jest moja opinia i rozumie ze ilu ludzi tyle opinii.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin