Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Nowe serducho

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomcio




Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 21:41, 05 Kwi 2011    Temat postu: Nowe serducho

Witam wszystkich i mam nadzieje że znajdę tu wsparcie i pomoc gdyż zamierzam zbudować silnik do mojego garba Smile
Mam na imie Tomek i mieszkam w małej miejscowości Radomno niestety w pobliżu nie ma żadnych garbusiarzy więc muszę szukać pomocy na forach.
mój plan to 1915 na bloku póżnego 1200 AS41
mam nadzieję że mogę liczyć na waszą pomoc i porady bo niestety trochę jestem zielony Embarassed ale coś tam wiem i systematycznie wiedzę rozszerzam Very Happy
mój plan to:
blok AS41
wał 69 z 1,6 korby 1,6
wałek W110
standardowe szklanki i popychacze
cylindry94mm
główy std dwudolotowe,porting,skręcane wałki,wzmocnione sprężyny,
zamach odchudzony o 1kg
dodatkowa miska oleju
zewnętrzny filtr oleju
zasilanie 2x weber
kolektor4in1 jakiś fajny wydeszek Very Happy
czas realizacji do końca roku powody;$$$ Smile
Co koledzy o tym myślą?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baca
SSVWF-Team



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 22:50, 05 Kwi 2011    Temat postu:

hej, witamy na forum !
znajdziesz tutaj wszelkie potrzebne Ci informacje, wystarczy zapytac Smile

moim zdaniem, jezeli wszystko pojdzie ok i nic nie wyskoczy to bedziesz mial calkiem przyjemny silnik do jazdy na codzien Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomcio




Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 23:03, 05 Kwi 2011    Temat postu:

Napewno będę pytał dużo pytał.... :-]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 0:54, 07 Kwi 2011    Temat postu: Re: Nowe serducho

tomcio napisał:
Witam wszystkich i mam nadzieje że znajdę tu wsparcie i pomoc gdyż zamierzam zbudować silnik do mojego garba Smile
Mam na imie Tomek i mieszkam w małej miejscowości Radomno niestety w pobliżu nie ma żadnych garbusiarzy więc muszę szukać pomocy na forach.
mój plan to 1915 na bloku póżnego 1200 AS41
mam nadzieję że mogę liczyć na waszą pomoc i porady bo niestety trochę jestem zielony Embarassed ale coś tam wiem i systematycznie wiedzę rozszerzam Very Happy
mój plan to:
blok AS41
wał 69 z 1,6 korby 1,6
wałek W110
standardowe szklanki i popychacze
cylindry94mm
główy std dwudolotowe,porting,skręcane wałki,wzmocnione sprężyny,
zamach odchudzony o 1kg
dodatkowa miska oleju
zewnętrzny filtr oleju
zasilanie 2x weber
kolektor4in1 jakiś fajny wydeszek Very Happy
czas realizacji do końca roku powody;$$$ Smile
Co koledzy o tym myślą?


Hej,
Ja mam bardzo podobny silnik i jest super. Wałek mam Scat C35 zamiast w110, ale mają podobne charakterystyki. Głowy mam trochę porobione - zawory 40x37.5 ale dość konserwatywne porty - póki co....
Liri miał podobną konfigurację z głowami 40x35.5 (o ile dobrze pamiętam ) i c35 po jednym czy dwóch sezonach obrobił głowy bardziej i zmienił wałek na c45.

Nic nie piszesz o celu jaki ten silnik ma odpowiadać. Jeśli to ma być szybki, acz elastyczny drogowy silnik, to jest moim zdaniem OK. Lajtowy wałek i seryjne głowy w tej pojemności spowodują, że moment obrotowy będzie stosunkowo nisko i przy niezbyt ostrym strojeniu gaźników będzie bardzo elastyczny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomcio




Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 15:00, 07 Kwi 2011    Temat postu:

Cześc
Silnik ma służyć do codziennej jazdy Wink
chciałbym aby dawał trochę przyjemności i był niezawodny.
mam jeszcze pytanie jak sprawdzic czy pompa oleju jest26mm czy 30mm co zmierzyć? Embarassed


Ostatnio zmieniony przez tomcio dnia Czw 15:13, 07 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomcio




Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 17:04, 09 Kwi 2011    Temat postu:

Witam i jak z tą pompą co mzm zmierzyć aby się dowiedzieć jaką mam Sad
??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomcio




Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 12:28, 14 Kwi 2011    Temat postu:

czy ktoś pomoże mi określić jaką mam pompe oleju? jak to zmierzyć?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 13:15, 14 Kwi 2011    Temat postu:

A tą pompę to masz z jakiego silnika?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 20:49, 14 Kwi 2011    Temat postu:

tomcio napisał:
czy ktoś pomoże mi określić jaką mam pompe oleju? jak to zmierzyć?


w 1600 przewaznie były pompy z trybami 26mm. wyjmij je i zmierz ich wysokość.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomcio




Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 10:26, 15 Kwi 2011    Temat postu:

Siema
właśnie zmierzyłem tryb w pompie tzn wysokość ma 21mm słyszałem że potrzebuje 26mm są też30mm ale 21 pierwsze słyszę Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin