Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

kable w komorze silnika

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 12:59, 12 Mar 2009    Temat postu: kable w komorze silnika

czy ktoś ma schemat kabli elektrycznych w komorze silnika? Mam chyba ze 3 wiązki u siebie splecione i połączone w jedną... Rolling Eyes i chcę zrobić porządek - czy ktoś mi powie ile kabli ( łącznie z tymi od świateł ) powinno wychodzić z wiązki i rozchodzić się w komorze silnika? Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 17:31, 12 Mar 2009    Temat postu:

Nie ukrywam, że też mnie to czeka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Czw 17:49, 12 Mar 2009    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

luknij ile i skad wychodzi wiązka do silnika. Do świateł jakoś jedna z jednej a druga z drugiej, łaczone niepamietam gdzie, albo mi sie coś popieprzyło Razz

na marginesie powiem ze NIEGY nie kupie juz garba robinego w czasach PRL przez partaczy. Ja w swoim mam wszystko tak jak wyjechało z farbyki i nic n nic niestwaza niespodzianek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DEDHI
przyjaciel klubu



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 19:17, 12 Mar 2009    Temat postu:

tutaj znajdziesz schemat musisz tylko sobie wybrać model Wink

[link widoczny dla zalogowanych]

tak wyglada to u mnie

[link widoczny dla zalogowanych]

Ja u siebie dodatkowo miałem jedną ślepą wiążkę zakończoną gniazdem pomiarowym ale ją usunąłem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Czw 20:53, 12 Mar 2009    Temat postu:

po co Ci az tyle przewodów ?? Smile u mnie jest zdecydowanie mniej ;P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 23:10, 12 Mar 2009    Temat postu:

Zrobię fotkę chyba w sobote jak będzie widno to będzie mi łatwiej zapytać o kilka przewodów, bo oprócz nich to ja z tyłu mam jeszcze jakąś kostkę Wink masakra jakaś
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DEDHI
przyjaciel klubu



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 19:51, 13 Mar 2009    Temat postu:

u siebie dodatkowo puściłem 4 przewody więcej (ponad schemat) od silnika do bagażnika :
1) temperatura oleju ( zegar )
2) ciśnienie oleju ( zegar )
3) obrotmierz ( z cewki )
4) na zapas ( co by nie przeciągać jak będzie potrzeba np. wskażnik EFI) Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DEDHI
przyjaciel klubu



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 19:53, 13 Mar 2009    Temat postu:

Qcyk napisał:
Zrobię fotkę chyba w sobote jak będzie widno to będzie mi łatwiej zapytać o kilka przewodów, bo oprócz nich to ja z tyłu mam jeszcze jakąś kostkę Wink masakra jakaś



Tą kostkę też miałem ale ją wyciąłem. Ta kostka to punkt pomiarowy... teraz nikt tego nie używa Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 23:25, 13 Mar 2009    Temat postu:

DEDHI napisał:

4) na zapas ( co by nie przeciągać jak będzie potrzeba np. wskażnik EFI) Wink


a co to wskaźnik EFI??? Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DEDHI
przyjaciel klubu



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 23:55, 13 Mar 2009    Temat postu:

TYKA napisał:
DEDHI napisał:

4) na zapas ( co by nie przeciągać jak będzie potrzeba np. wskażnik EFI) Wink


a co to wskaźnik EFI??? Razz



heheheee pokiełbasiło mi się Wink chodziło mi o AFR... zresztą to tylko przykład Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 0:10, 14 Mar 2009    Temat postu:

DEDHI napisał:
TYKA napisał:
DEDHI napisał:

4) na zapas ( co by nie przeciągać jak będzie potrzeba np. wskażnik EFI) Wink


a co to wskaźnik EFI??? Razz



heheheee pokiełbasiło mi się Wink chodziło mi o AFR... zresztą to tylko przykład Wink


AFR też bez sensu Razz hie hie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DEDHI
przyjaciel klubu



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 8:13, 15 Mar 2009    Temat postu:

majki napisał:
DEDHI napisał:
TYKA napisał:
DEDHI napisał:

4) na zapas ( co by nie przeciągać jak będzie potrzeba np. wskażnik EFI) Wink


a co to wskaźnik EFI??? Razz



heheheee pokiełbasiło mi się Wink chodziło mi o AFR... zresztą to tylko przykład Wink


AFR też bez sensu Razz hie hie



nie no to już czepialstwo Very Happy niech zostanie przewód poprostu na zapas Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 16:54, 15 Mar 2009    Temat postu:

Wink

pod AFR masz tylko kable z sondy, ale one są integralne z sondą, więc ten kabelek może być co najwyżej do czegos innego. poza tym bez sensu jest prowadzić kable do sondy do komory silnika, jak sonda jest pod silnikiem "na zewnątrz"
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 0:48, 17 Mar 2009    Temat postu:

DeDHi Smile oj wiesz że Majk sie czepia Razz przecież to sraszy człowiek i w ogóle ;P

Ale dodanie kala do wiazki bardzo dobra sprawa, zawsze powinno sie to robić Smile bo do innych czujników sie moze przydać, nie koniecznie AFR ale moze temp głowic it itd ;P
albo właczanie neonu w komorze silnika ;P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin