Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

jakie gazniki do 2187cc
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 14:30, 11 Lis 2009    Temat postu:

Brancik napisał:
TYKA napisał:
do busa ten silnik budujesz?
czemu taki mały wałek?

napisz jakie zawory, jkie porty jaki CR jakie klawierki?



witam

jak sprawdzic w/w parametry tzn. porty , CR , klawerki -- co to wogole jest chcialbym sprawdzic te konfigoracje u mnie wedlug tego co tu piszecie ....

seyjne klawiury to 1,1:1 lub 1:1 (starego typu)
porty - zdejmujesz kolektor z głowicy i patrzysz jakie masz (jesli masz seryjne głowice to masa seryjny port)
CR. są wzory potrzebujesz między innymi:
- pojemnosc komory spalania,
- deck high (odległość od krwaędzi cylindra do denka tłoka)
- średnica cylindra
jesli potrzebujesz wzór niebawem zamieszcze prosty programik a raczej arkusz w excellu gdzie łatwo policzysz CR.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mad Ant




Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Oaza nad Ciepielinką / Gorzów Wlkp

PostWysłany: Sob 22:59, 21 Lis 2009    Temat postu:

Witam, dawno mnie nie było... Wtrącę trochę swojego do tego tematu, bo właśnie mam na stole podobnej pojemności silnik. Składam 2332 również z przeznaczeniem do jazdy na co dzień. Dodam tylko, że nie dla siebie, mój nie będzie do codziennej jazdy... Tak jak gabi-car napisał, bez portigu głowic delki 40 lub webery 40 spokojnie starczą, wałek z pewnością będzie za mały. Zachowanie auta będzie porównywalne do jazdy dieslem na skrzyni od benzyniaka. za Mały zakres obrotów. Ja przy 1600 mam W120 i po za parkowaniem w centrum miasta jeździ się super Smile Osobiście proponuję coś podobnego do W130, gaźniki 44 i dobry porting głowic (z tym na pewno gabi-car Ci pomoże). Przy tej pojemności jeśli chodzi o wałek i gaźniki nie jest to jakiś szał, a z pewnością da więcej frajdy z jazdy. Powodzenia

PS-specyfikacje "mojego" silnika podam niebawem jak poskładam resztę i zmierzę CR, wybór gaźników jest obecnie omawiany przy kolejnej browarogodzinie...
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin