Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

dziwna praca silnika

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
crash1




Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: warszawa

PostWysłany: Nie 8:50, 08 Sie 2010    Temat postu: dziwna praca silnika

objaw jest taki : na czyściutkich świecach zapala od razu ,potem jakiś czas normalnie działa ,potem coraz słabiej i słabiej aż do momentu braku zapłonu .świece osmolone na czarno,czyszczonko i od nowa to samo ,i jeszcze ;na pierwszej świecy iskra jest ok na pozostałych trzech jest kiepska a świece nowe ,przewody , kopułka ,przerywacz mam też 3 cewki i na wszystkich jest to samo( stary bosch blue, nowy zelmot , i nowa czarna tańsza) kondensatory też sprawdzane od oryginalnego po maluchowe ... co być może? pomocy!!!!!! Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 12:28, 08 Sie 2010    Temat postu:

spradź kopułkę i palec i stki (odośnie słabej iskry)
moze tez być zaolejony gwint i byc kiepska masa, sprawdź też mase na silniku.

jakie masz świece?
jak zarzuca ci tak świece to masz za bogata mieszankę lub/i za ciepłą świecę.
niestety i Bosch W8AC i NGK BP5HS / B5HS (jako najczęsciej używane) są dość ciepłymi swiecami i bardzo często mimo dokladnie ustawionego skąłdu mieszanki i zapłonu świece potrafia być zarzucone na czarno jak przy za bogatej mieszance.
można próbowac ze swiecami NGK B6HS lub Iskra F90-100
Powrót do góry
Zobacz profil autora
crash1




Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: warszawa

PostWysłany: Śro 16:02, 18 Sie 2010    Temat postu:

ok, ....iskrzące styki przerywacza , trochę niebiesko - fioletowo - srebrne (pewnie nadpalone?) , czy to wina kondensatora ? a i jeszcze takie zagadnienie jak ''rezystor balastowy'' czy ja to mam Question jakie napięcie powinno dochodzić do cewki podczas normalnej pracy silnika 12V czy 9V ?????

Ostatnio zmieniony przez crash1 dnia Śro 16:02, 18 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
crash1




Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: warszawa

PostWysłany: Nie 13:52, 22 Sie 2010    Temat postu:

ok, powodem była masa , poszło lekkie zwarcie i się zaśniedziało ,więc wypada podziękować ....dziękuje Masta Tyka Exclamation Very Happy Very Happy Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin