Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Dual Quiet Pack
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cudak
Administrator



Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Wto 15:31, 28 Lip 2009    Temat postu: Dual Quiet Pack

Witam. Panowie czy ten tłumik poza aspektem wizualnym ( mi się bardzo podoba:) ma jakieś dodatkowe walory. Czy lepiej za mniejszą kwotę kupić sobie np. singla? Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 15:37, 28 Lip 2009    Temat postu:

Ma teoretycznie lepszy flow. Tak prawią starzy mędrcy ze słonecznej kalafiorni. Smile Ale to trzebaby było sprawdzić, bo te DQP, których oni używali mogły być inne (zwłaszcza jakościowo) od wspołczesnych EMPI czy Bugpacków.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Wto 16:34, 28 Lip 2009    Temat postu:

mysle ze nie da wiecej niz single qp czy hide out. Zwiekszy natomiast czestotliwosc zaczepiania Smile podoba Ci sie, to bierz Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dunde (dandi)
SSVWF-Team



Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Toruń

PostWysłany: Wto 21:27, 28 Lip 2009    Temat postu:

Poniżej masz tabelę porównawczą dla obu tłumików (materialy zaczerpnięte z gazety VW Trends)

Do testowania uzyto standardowego silnika 1600 ccm

TLUMIK Bugpack Header/Single Quiet-Pack

Obroty lbs HP Moment obrotowy
2500 17.8 44.50 93.49
3000 17 51 89.28
3500 16.6 58.10 87.18
4000 15.6 62.40 81.93
4500 13.7 61.65 71.95
5000 11 58 60.92

TLUMIK Bugpack Header/Dual Quiet-Pack:

Obroty lbs HP Moment obrotowy
2500 17.2 43 90.33
3000 17 51 89.28
3500 16.6 58.10 87.18
4000 15.8 63.20 82.98
4500 14.4 64.80 75.63
5000 12.2 61 64.01
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cudak
Administrator



Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Śro 10:43, 29 Lip 2009    Temat postu:

Jakiś znacznych różnic nie ma. Więc pewnie zadecyduje aspekt wizualny, chyba że funduszy zabraknie:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 10:55, 29 Lip 2009    Temat postu:

jedziesz w DQP Smile fajny wydech bedzie apsował do twojego auta.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 11:07, 29 Lip 2009    Temat postu:

W górnych partiach jest po 3 konie na plus DQP a to całkiem sporo biorąc pod uwagę kosztu jakie się w to inwestuje Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Śro 11:11, 29 Lip 2009    Temat postu:

TRZY horse połery, to nie to samo co konie mechaniczne. Myslisz ze dzieki wydechowi seryjne 1600 doszło do 65km?? Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 11:27, 29 Lip 2009    Temat postu:

Łysy napisał:
TRZY horse połery, to nie to samo co konie mechaniczne.



że jak? Wink

Cytat:


Myslisz ze dzieki wydechowi seryjne 1600 doszło do 65km?? Wink


Az tak źle ze mną nie jest Łysy... Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 11:28, 29 Lip 2009    Temat postu:

Łysy napisał:
TRZY horse połery, to nie to samo co konie mechaniczne. Myslisz ze dzieki wydechowi seryjne 1600 doszło do 65km?? Wink


a co to jest HP?
z tego co ja wiem to są trzy opcje HP, BHP i PS... jeśli chodiz o moc...
BHP głownie uzywają naglicy a HP i PS to najcżęściej uzywane "przleiczniki" w sporcie motoryzacyjnym. PS używają głownei Amerykanie i jest t ciut mniej jak HP: moje 1776 w pierwszej wersji miało na kołach 65,7 HP a w PS było to 66,6 PS...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cudak
Administrator



Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Śro 11:35, 29 Lip 2009    Temat postu:

No to mam wydatek na październik bo teraz przed ślubem nie wydolę, tym bardziej że wczoraj dogadałem się z blacharzem na roboty. I jak dobrze pójdzie to na ostatnie jesienne dni może wyjadę na nowym serduchu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Śro 11:39, 29 Lip 2009    Temat postu:

TYKA napisał:
Łysy napisał:
TRZY horse połery, to nie to samo co konie mechaniczne. Myslisz ze dzieki wydechowi seryjne 1600 doszło do 65km?? Wink


a co to jest HP?
z tego co ja wiem to są trzy opcje HP, BHP i PS... jeśli chodiz o moc...
BHP głownie uzywają naglicy a HP i PS to najcżęściej uzywane "przleiczniki" w sporcie motoryzacyjnym. PS używają głownei Amerykanie i jest t ciut mniej jak HP: moje 1776 w pierwszej wersji miało na kołach 65,7 HP a w PS było to 66,6 PS...


moze ja jestem w błedzie, aczkolwiek mysle ze seryjne 1600 nie ma 65 horsepołerów. Ma wg mnie max 50 mowie tu o danych które wkleił dunde
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 12:01, 29 Lip 2009    Temat postu:

różnie wychodzi moc na seryjnych 1600. 50 koni to moc mierzona na serii z seryjnym wydechem.
nigdzie 65 koni nie osiagneło w tym co Dunde wkleił. wynik 61 czy 63 konie jest do osiągnięcia w californi na takim wydechu z seryjnym dobrze wyregulowanym gaxnikiem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Śro 12:12, 29 Lip 2009    Temat postu:

Obroty lbs HP Moment obrotowy

4500 14.4 64.80 75.63

No dobra nie 65 tylko 64,8. a czemu w kaliforni?? bo w niemczech juz tylko 50?? a w posce 47,5??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 12:33, 29 Lip 2009    Temat postu:

Łysy napisał:
Obroty lbs HP Moment obrotowy

4500 14.4 64.80 75.63

No dobra nie 65 tylko 64,8. a czemu w kaliforni?? bo w niemczech juz tylko 50?? a w posce 47,5??


jak już wyzej pisałem 50 koni to była miara na silniku 1600 na totalnej serii w neimczech gdzie i temp i wilgotność i cisnienie (wysokość npm) jest troche inna jak w californi nie rpawdaż a to ma bardzo duży wpływ na to jaka moc uzyska silnik.
szczególnie mając hamownie nowego typu (jak np dyno Dynamix) ktore mają stacje meteorologiczne plus milion czujników w silniku które powodują ze pomiar jest dokaldniejszy.

podane dane z hamowni dotycza silnika 1600 na pewno nowego złożonego z nowych podzespołów (bankowo inne szklanki jak seria inne pierscienie itp itd) do tego strojenie silnika... na seryjnym gaźniku da sie duzo pobawić no i z wydechem o neibo lepszym jak seria. a 1600 w niemczech były ustawniane na oszczedność, niezawodnosć itp. Seryjny wydech na maxa tlumi silnik to raz stad ta róznica, dwa jakośc paliwa ... i liczba oktanowa i na koniec warunki atmosferyczne i dokaldność pomiarów hamowni (głównie obciążneiowych) jakie się teraz stosuje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin