Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 13:31, 23 Lut 2011 Temat postu: boxer z alfy pytania o sprzęgło i zapłon |
|
|
witam
pytania od kolegi który ma boxera z alfy w garbie i kombinuje z zapłonem czy ktoś ma z tym doświadczenia?
nie próbował ktoś montować aparatu z garba.
tak samo sprzęgło jakie kto ma rozwiązania
dzięki w imieniu kolegi
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
bestya
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kosmos
|
Wysłany: Śro 18:36, 23 Lut 2011 Temat postu: Re: boxer z alfy pytania o sprzęgło i zapłon |
|
|
TYKA napisał: | witam
pytania od kolegi który ma boxera z alfy w garbie i kombinuje z zapłonem czy ktoś ma z tym doświadczenia?
nie próbował ktoś montować aparatu z garba.
tak samo sprzęgło jakie kto ma rozwiązania
dzięki w imieniu kolegi |
ja montowalem aparat z alfy w garbie. moze w drugą strone tez to dziala
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Śro 19:48, 23 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
tez o tym słyszałem. Ja nie pomoge, bo miałem silnik od alfy bez rozdzielacza, na samych cewkach. A sprzegło, to wogole była dziwna sprawa, bo było całe od alfy. Wiec albo był wałek sprzegłowy z garba przerobiny pod wieloklin alfowy, albo tarcza sprzegła była garbowa (tez 200mm) albo i to wydaje mi sie dziwne ale mocno prawdopodobne pasuje jedno do drugiego.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 23:21, 23 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
hehe dzięki przekażę
w ogole to go poprosze zeby się zalogował na forum bo spoko koleś.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
suhy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bukowiec
|
Wysłany: Pią 22:29, 18 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy to sie przyda ale szukajac info do mojej przerobki znalazlem kilka rzeczy odnosnie Alfy do Garba. Aparat zaplonowy wyglada bardzo podobnie do garbowego, ale jest problem odnosnie paliwa. Nie wiem jaki silnik ma ta osoba ale aparaty montowane w Alfach niezbyt dobrze pracuja na bezolowiowym paliwie dlatego sa przerabiane zeby poprawic prace i osiagi silnika na 'dzisiejszym' paliwie. Tutaj o tym pisza:
[link widoczny dla zalogowanych]
a tutaj czesci zaplonu do Alfy:
[link widoczny dla zalogowanych]
Kolejnosc zaplonu 1-3-2-4 i zaplon ustawiony 8 stopni przed znakiem - to dla Alfy 33 na gaznikach z systemem Bosch. Tutaj jest niezla strona z manualami:
[link widoczny dla zalogowanych]
Odnosnie sprzegla, jezeli on ma ten silnik Alfy w Garbie to silnik jest polaczony kryza ze skrzynia i pewnie ma juz sprzeglo garba zamontowane (rozrusznik itd) chyba ze jakims sposobem ma sprzeglo Alfy ale dalej kolo zamachowe musi miec pod Garba. Z tego co wyczytalem od chlopakow ktorzy zrobili taka przekladke to wszyscy maja sprzeglo garbowe na przerobionym kole zamachowym.
Ciekawy link:
[link widoczny dla zalogowanych]
Moze sie to info jakos przyda
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Łysy
SSVWF-Team
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: ostrów mazowiecka
|
Wysłany: Nie 13:55, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Ale suhy na czym opiersz te "pewnie sprzegło jest garbowe" . Ja miałem gabra z silnikiem AR i sprzegło było alfowe, podobnie rozrusznik etc. (on jest zupełnie inaczej niz w grabie tzn jest po stronie silnika, a nie skrzyni)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
suhy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bukowiec
|
Wysłany: Nie 20:25, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Opieram sie na tym co czytalem u chlopakow za kaluza. Nie jestem ekspertem w Alfie, chcialem tylko podzielic sie tym co wyczytalem w innych zrodlach
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|