Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

a jeden gaźnik??
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Nie 1:58, 22 Mar 2009    Temat postu: a jeden gaźnik??

do napisania tego tematu zainspirował mnie artykół o historii cal-look, konkretnie auto Jima Edminstona. W tekście pada

"Jim w swoim białym garbusie miał wiele kombinacji silnikowych w tamtym okresie. Między innymi 1600cc z wałkiem rozrządu Engel W-110, Bosch 010, oraz gaźnikiem Zenith 32NDIX, który jego zdaniem był bardzo dobrą kombinacją."

przypominam ze silnik był na jednodolotowych głowicach. Jak to mogło sie sprawdzać??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 21:19, 22 Mar 2009    Temat postu: Re: a jeden gaźnik??

Łysy napisał:
do napisania tego tematu zainspirował mnie artykół o historii cal-look, konkretnie auto Jima Edminstona. W tekście pada

"Jim w swoim białym garbusie miał wiele kombinacji silnikowych w tamtym okresie. Między innymi 1600cc z wałkiem rozrządu Engel W-110, Bosch 010, oraz gaźnikiem Zenith 32NDIX, który jego zdaniem był bardzo dobrą kombinacją."

przypominam ze silnik był na jednodolotowych głowicach. Jak to mogło sie sprawdzać??


Mogło się sprawdzać bardzo dobrze Wink Nie znam specyfikacji tego gaźnika, ale jeśli tak jak w nazwie miał gardziel 32 to był wystarczający. Kiedyś myślałem o podobnym silniku - tylko dlatego, żeby sprawdzić jak to będzie działało i będę nakłaniał kogoś takiego jak Ty, żeby to sprawdził Razz

Ja bym dał do tego najprostszy wydech jaki się da - czyli kolektor 4w1 + SQp ( mam taki sam Wink ) i ustawił wyższą komprsję - tak z 10:1 albo 11:1 Wink Silnik by był ciekawy Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Nie 21:33, 22 Mar 2009    Temat postu:

no rozwazam rózne opcje, min 1600 z duzym spręzaniem, z W110 i wydechem spagetti. Znajac zycie taka opcja ma prawo najszybszego wejscia w zycie ze wzgledu na koszt. narazie mam cylindry i tłoki 85,5 w dobrym stanie ;P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Nie 21:47, 22 Mar 2009    Temat postu:

a'propos komu pchnełeś ta ~100??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 21:55, 22 Mar 2009    Temat postu:

Łysy napisał:
a'propos komu pchnełeś ta ~100??


Rafersowi
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin




Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Elbląg

PostWysłany: Nie 21:58, 22 Mar 2009    Temat postu:

http://www.youtube.com/watch?v=oFjMIXqeYrE filmik Bestyi, 1600 na pojedynczym gazniku - popytaj u zrodla co i jak. Brzmi fajnie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 22:02, 22 Mar 2009    Temat postu:

ale mnie korci taki pojedynczy gaźnik... w 1641 ccm. szkoda, że tak ciężko jest ustawić jałowe obroty...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Nie 23:12, 22 Mar 2009    Temat postu:

Marcin-> ale to delloro, my tu rozmawiamy o solxiku 34 raczej. Chyba ze trafi sie jeden dellorto Wink

Majki -> dlaczego ciezko ustawić?? moze miałeś wyrypany gaźnik??


Ostatnio zmieniony przez Łysy dnia Nie 23:15, 22 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 23:17, 22 Mar 2009    Temat postu:

Łysy napisał:
Marcin-> ale to delloro, my tu rozmawiamy o solxiku 34 raczej. Chyba ze trafi sie jeden dellorto Wink

Majki -> dlaczego ciezko ustawić?? moze miałeś wyrypany gaźnik??


nie ja. mówię o tym silniku z filmiku. to silnik brata Kas. Bestyia mówił, że ciężko jest na jałowych i że bodajże koło 1200 najniżej się dało. jesli dobrze pamietam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Pon 0:53, 23 Mar 2009    Temat postu:

nie masz informacji jak to chodziło??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ElViS
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 11:11, 23 Mar 2009    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
mleko to to nie jest...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 11:27, 23 Mar 2009    Temat postu:

ja myślę, że taki kolektor to można spokojnie samemu wykonać.Łsy żyje w krainie, gdzie pełno zdolnych fachowców różnej maści, więc na pewno dali by radę. Z Kolektora do 1300AB1600 uciąć końcówke przy gaźnikudorobić ładną na większy gaźnik / lub na podwójny i koniec :ink:

Albo zrobic kolektor od podstaw - zmierzyć średnicę rury i jej długość i pozamiatane
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Pon 14:29, 23 Mar 2009    Temat postu:

Niewidze zadnych przeszkód dorbić kolektor. Aczkolwiek ja mysle całyczas jedna o solexie34 a nie o jednym delloroto /weber
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 14:52, 23 Mar 2009    Temat postu:

Łysy napisał:
Niewidze zadnych przeszkód dorbić kolektor. Aczkolwiek ja mysle całyczas jedna o solexie34 a nie o jednym delloroto /weber


nie pamietam czy seryjnie jednodolotowe 1600 miały kolektory pod gacnik 34?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cudak
Administrator



Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Pon 15:47, 23 Mar 2009    Temat postu:

Mnie też korci jeden gaźnik i jest duża szansa że uda mi się załatwić solexy 34:) Już dzwoniłem w tej sprawie do fabryki w Chinach i mają dać odpowiedź na dniach:) A filmików niestety obejrzeć nie mogę bo w chinach mają cenzurę na Youtube:)

Ostatnio zmieniony przez cudak dnia Pon 15:50, 23 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin