Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Dabtuner mexykanska strzała
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Garbusy z Klubu/Members' rides
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dabtuner
SSVWF-Team



Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: sulejówek

PostWysłany: Pon 20:38, 24 Paź 2011    Temat postu: Dabtuner mexykanska strzała

W końcu się zebrałem i opisze troszkę swoje auto.
mex 82 motor 1,2

Garb pochodzi z bundeswery i oryginalnie był zielony wojskowy jest w moim posiadaniu od 98r.
w 99r dostał nowy lakier i obowiązkowa w tamtych latach płetwę ala porsche i szerokie błotniki z laminatu z tyłu ,zacząłem nim jeździć
[link widoczny dla zalogowanych]
po jakimś roku dostał alufelgi (Pasowały rozstawem) i kierownice Jamex , płetwa zniknęła ustąpiła gładkiej klapie
[link widoczny dla zalogowanych]
Przygodę z mocnym silnikiem zacząłem w 2004r kupiłem od TTT t1 1835cm które nie najeździło się za dużo chyba z 150km i motor padł
specyfikacja silnika:
1835cm stopień sprężania 10:1, wałek 120,gaźniki dellorto drla 40,aparat zapłonowy 009,głowice 40mm dolotowy 35,5mm wydechowy,sprężyny zaworowe podwójne,skręcone klawiatury przełożenie 1:25:1,pompa oleju,dodatkowy filtr oleju,chłodnica oleju, kolektor 4w1 .
teraz garb wygląda tak:

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

najważniejsze zmiany :
-obniżana belka i zwężana
-zaciski brembo z porsche 944 z przodu do tego tarcza nawiercana nacinana by CSP , z tyłu tłoczki z 944
- amortyzatory koni żółte
-skrzynia z pieta na sztywno posiada super dif (czy jak sie to pisze)
-felgi empi 8
-trapez bug packa
- shifter bug packa
-ledowe lampy z tyłu CSP przód gładkie
- i oczywiście silnik
tłoki + wał + koło - 94 Mahle Forged + truarck x 78,4 CB Super Race Ceank + CB chromoly flywheel
korby - 5,4" CB Super Race H-beam rods + ARP 2000
klawiatura - CB forged cromoly 1.4:1 rockers
laski popychaczy - Manton 3/8 chromoly puschrods
wałek - FK10 + CB straight cuts cam gears
głowice - CB 044 42x37,5 P pełny porting dolotu wydechu i komór prze Marcina Gabi-Car
zasilanie - Weber IDF 48 + offset manifolds
zapłon - Pertronix Ignitor I + Flametower I

to tyle teraz pozniej dopisze cos
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spaider




Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Boguchwała

PostWysłany: Pon 22:08, 24 Paź 2011    Temat postu:

autko na zdjęciach prezentuje się nieźle ciekawe jak na żywo bo nie miałem chyba jeszcze okazji go widzieć Smile może w nastepnym roku Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 8:45, 25 Paź 2011    Temat postu:

Przede wszystkim Zap... szybko jeździ Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 10:42, 25 Paź 2011    Temat postu:

TYKA napisał:
Przede wszystkim Zap... szybko jeździ Very Happy


i o to chodzi Smile

Wygląd też jest spoko - porównując do tego co było jest 100% lepiej Smile Zwłaszcza felgi dużo dają Smile


Dab - ile lat ma lakier na garbie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dabtuner
SSVWF-Team



Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: sulejówek

PostWysłany: Wto 19:42, 25 Paź 2011    Temat postu:

siema
lakier ma juz 12 lat i powoli juz mieknie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sokol




Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Jasło / Rzeszów

PostWysłany: Wto 19:48, 25 Paź 2011    Temat postu:

wlasnie mam zdjecia kal mial juz gladka klape Very Happy ile masz belke zwezana? Smile ja bym tylko z tylu blotniki zmienil ale ogolenie jest super Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dabtuner
SSVWF-Team



Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: sulejówek

PostWysłany: Czw 21:07, 27 Paź 2011    Temat postu:

belka zwezaona jest 50mm błotniki lezą w garażu drugi rok czekają na kolor
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 22:28, 27 Paź 2011    Temat postu:

U Ciebie to wszystko musi mocy urzędowej nabrać Very Happy belka też chyba leżała z pół roku i czekała na montaż Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cudak
Administrator



Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Ostrów Mazowiecka

PostWysłany: Pią 8:52, 28 Paź 2011    Temat postu:

To zupełnie jak u mnie. Też wszystko musi swoje odleżeć. Syndrom ludzi zajętych:P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dabtuner
SSVWF-Team



Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: sulejówek

PostWysłany: Pią 20:46, 28 Paź 2011    Temat postu:

cudak napisał:
To zupełnie jak u mnie. Też wszystko musi swoje odleżeć. Syndrom ludzi zajętych:P

św słowa
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bujo




Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 0:18, 30 Paź 2011    Temat postu:

Witam,

rozumiem, ze aktualnie hamuje juz wlasciwie i nie ma problemu z balansem przod / tyl ?

Pozdrawiam
MB
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dabtuner
SSVWF-Team



Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: sulejówek

PostWysłany: Pon 19:36, 31 Paź 2011    Temat postu:

po zastosowaniu cylinderków z porsche jest o niebo lepiej
chociaż nadal czuć ze przód łapie dużo wcześniej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bujo




Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 1:35, 02 Lis 2011    Temat postu:

dabtuner napisał:
po zastosowaniu cylinderków z porsche jest o niebo lepiej
chociaż nadal czuć ze przód łapie dużo wcześniej


Witam,

jedyne co moge polecic w tej sytuacji, to regulowany korektor sily hamowania tylnej osi. Mam w tejc hwili zawor proporcjonalny Wilwood'a, ktory rozwiaze Twoj problem.

Pozdrawiam
M.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bujo




Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 0:56, 10 Lut 2012    Temat postu:

Bujo napisał:
dabtuner napisał:
po zastosowaniu cylinderków z porsche jest o niebo lepiej
chociaż nadal czuć ze przód łapie dużo wcześniej


Witam,

jedyne co moge polecic w tej sytuacji, to regulowany korektor sily hamowania tylnej osi. Mam w tejc hwili zawor proporcjonalny Wilwood'a, ktory rozwiaze Twoj problem.

Pozdrawiam
M.


no i jak modyfikujemy? Czy juz sie ustabilizowalo do akceptowalnego poziomu? Zawor proporcjonalny napewno da mozliwosc lepszego podzialu sily hamowania miedzy przednia a tylna osia. Proponuje sie nad tym zastanowic, wszak wplywa to rowniez na bezpieczenstwo.

Pozdrawiam
M.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dabtuner
SSVWF-Team



Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: sulejówek

PostWysłany: Pią 1:08, 10 Lut 2012    Temat postu:

pomysle jak wyjade pojeżdżę posprawdzam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Garbusy z Klubu/Members' rides Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin