Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Vw Custom - Qvazi

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Garbusy Gości/Visitors' Rides
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Qvazi




Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 23:19, 30 Sie 2009    Temat postu: Vw Custom - Qvazi

Witam, przedstawiam swój projekt reanimacji i stylizacji Vw Garbusa.Samochód stylizowany na modele z lat 6x jednak jest to projekt typowo Customowy... Autko robione dla własnej przyjemności, będzie jeździło nie więcej niż 5-6 miesięcy w roku. Kupione zostało w od handlarza który chciał je pociąć na żyletki, następnie stało na podwórku i marniało 7 lat.. Jakieś 4 lata temu zostało oddane do firmy zajmującej sie starszymi samochodami gdzie zostało zdewastowane i marzło oraz rdzewiało w zimę na śniegu, rozebrane i nie przykryte nawet jakakolwiek plandeką czy folią (fuck) Pod koniec 2005 zeszłego roku autko zostało odebrane siłą z warsztatu w stanie powiedzmy nieprzyjemnym dla oka i robione u znajomych blacharzy.. została pospawana podłoga, sprawdzony silnik itp .Na początku 2006 roku zdecydowaliśmy się już przeznaczyć poważniejsze środki i oddaliśmy do konkretnej firmy gdzie wg naszego pomysłu, szkiców i zdjęć było powolutku przygotowywane... Wcześniej nie miałem nigdy styczności z Garbusami wiec bardzo dużo się nauczyłem na temat tego cultowego samochodu. Z takich ciekawszych rzeczy to moze napisze że z zewnątrz jest prawie seryjne autko z drobnymi smaczkami typu suicidedoors (ala stara syrenka) , airride , w środku skóra i alcantara, ładny miedziano - brązowy perłowy lakierek , 17 calowe chromowane felgi.

ps. jak go więźliśmy na lawecie do docelowego zakładu gdzie go remontują to zatrzymała nas policja i zażądała jakiegoś kwitka na który szrot go wieziemy...nie dawali wiary ze to autko będzie jeszcze kiedyś jeździło...

Silnik:

- seryjnie 1300 , wyremontowany, poskładany od nowa co do każdej śrubki i zwiększona pojemność do 1600 , nowy mocniejszy wałek i sprzęgło z Bulika z silniejszym dociskiem
- nowy wydech Vw Motorsport z kolektorem 4-2-1
- całość oblachowania i orurowania wypiaskowana i pomalowana na antyczną stal
- stożkowy filtr powietrza zakładany na gaznik K&N

Nadwozie

- modyfikacje z użyciem części z modelu wyprodukowanego przed 1967 rokiem ( nowe zderzaki, kły , światła , szyby , listwy , części karoserii , grill , elementy wnętrza
- poszerzone przednie i tylne błotniki
- maska poszerzona i wydłużona
- kolor lakieru stworzony na indywidualne zamówienie (perła o kilku warstwach) wybrany przez moją dziewczynę
- dodatki chromowane
- zamontowany faltdach ; materiałowy rozsuwany dach
- światła tylne od wersji USA
- poszerzane listwy progowe i obłożone gumą
- nowe brązowe szyby
- kierunkowskazy w reflektorach
- żółte halogeny z epoki
- lusterka Swan Mirrow zamontowane nad przednimi błotnikami
- światło wstecznego zamontowane na tylnym zderzaku
- antena od radia zamontowana obok drzwi kierowcy
- szyby z trójkącikami
- napis na tylnej klapie Volkswagen
- odwrotnie otwierane drzwi, tak zwane suicidedoors


Wnętrze

- fotele i podłokietniki od BMW E30 Cabrio obszyte jasną skórą
- tylna kanapa i boczki obszyte tą samą skórą
- podsufitka samochodu i faltdacha obszyta alcantarą
- wykładzina pod kolor samochodu obszyta kedrą pod kolor tapicerki
- customowa kierownica z wygrawerowanym logiem Vw
- na zagłówkach wyszyte logo Vw
- radio z epoki
- chromowane dodatki oraz poobszywane wykończenia
- całość malowana pod kolor samochodu i tapicerki
- elektrycznie otwierane szyby
- chromowane zegary od sterowania pneumatyką
- pomiędzy siedzeniami zawory w skrzynce obszytej skórą do sterowania zawieszeniem
- wycięty z kwasówki i wypolerowany napis zamontowany do tylnej półki obszytej skórą Vw Custom - Low & Slow
- lewarek zmiany biegów zastąpiony shifterem SCAT
- dodatkowe zegary ciśnienia oleju; oraz ładowania akumulatora w chromowanej obudowie podwieszone pod deską rozdzielczą
- elementy pod przednią klapą obszyte wykładziną

Zawieszenie

- system pneumatyczny z oddzielną regulacją przedniej i tylnej osi (zbiornik powietrza i kompresor zamontowany pod przednią klapą) zakres regulacji od 13-17 cm.

Koła
- 17 / 9,5 calowe obręcze Bullit Wheels dedykowane do starych Fordów z oponami 215 / 45 / 17


Cieszy oko....

Przedstawiam tylko parę zdjęć aby strescic ogrom pracy, w rzeczywistosci wszystko trwało ponad 2 lata i zajeło mase prywatnego czasu...

Stan wyjściowy:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Po 1,5 roku było troche lepiej...
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Kolor z którego jestem dumny...
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Detale...
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

Wnętrze...
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]



W całej okazałości...
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]



[link widoczny dla zalogowanych]

Jeśli ktoś by chciał przeczytać artykuł o modyfikacjach i remoncie Garbusa to zapraszam to zapoznania sie z ciekawym artykułem w Vw Trends - bardzo fajnie wyszły zdjęcie za co dziekuje ich autorowi Mikołajowi Urbańskiemu.
[link widoczny dla zalogowanych][/b]


Tutaj musze wspomnieć o wojnie północ - południe : bardzo ciekawa przygoda !
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]][link widoczny dla zalogowanych]



Czesc 1 - Garbus :

[link widoczny dla zalogowanych]


Czesc 2 - Konkurent + podsumowanie :

[link widoczny dla zalogowanych]


Sesja dla GT i Maxi Tuning
: :cfaniak:





komora silnika i silnik :

[link widoczny dla zalogowanych]

Bagażnik:

[link widoczny dla zalogowanych]

Airride Smile
[link widoczny dla zalogowanych] podjazd pod krawężnik
[link widoczny dla zalogowanych] offroad
[link widoczny dla zalogowanych] efektowny rake
[link widoczny dla zalogowanych] pełna gleba



Pinstripy :

Nawiew powietrza;
* przed:
[link widoczny dla zalogowanych]

* w trakcie prac - metalizacja

[link widoczny dla zalogowanych]

* pinstripe Kfiatka

[link widoczny dla zalogowanych]

Przy okazji metalizacji poodane zostały inne elementy wnętrza:
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

Kilka elementów zostało gruntownie odnowionych...
[link widoczny dla zalogowanych]

...największe smaczki i zmiany na nowy sezon
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Oczywiscie nie wszystkim moze to podpasowac, ale miał byc Custom , wiec konsekwentnie idziemy za ciosem.





Zloty w Czechach i pierwsza nagroda za najładniejsze (zmodyfikowane) auto wyprodukowane przed 1978 rokiem :

Atmosfera była niesamowita a ilosc kompleksowo zmodyfikowanych samochodów przyprawiała o zawrót głowy. Kilka VW (szczegolnie Golfy II , III i IV ) było tak niesamowicie przerobionych że zbierałem szczeke z asfaltu jak sie im przygladałem. Impreza na niespotykanym w PL poziomie pod wzgledem organizacji jak i miejscówki. Swietne jedzenie, swietny osrodek przeznaczony do imprez motoryzacyjnych, swietny tor na 1/4 mili, tor gokardowy , WC z prysznicami , miejsce na równej trawie do rozbicia namiotu i genialna pogoda. Trzeba tam byc chociaz raz w zyciu zeby zobaczyc. Niestety jest to kawałek drogi ( w obie strony 1300 km) , wiec za czesto nie bede tamtejszych imprez odwiedzał.

Udało mi sie czesciowo zakonczyc etap przerabiania schowka od pasazera, dojdzie jeszcze obszycie półki i wykonczenie nierdzewką.
[link widoczny dla zalogowanych]
Garbus został niezwykle ciepło przyjety a ludzie którzy podchodzili i go ogladali utwierdzili mnie w przekonaniu ze warto znosic pewne wyrzeczenia na rzecz tego projektu Wink
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest jeszcze pare rzeczy do dopracowania,ale to juz na spokojnie.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Szersza relacja jest do przeczytania na stronie
[link widoczny dla zalogowanych] onclick="window.open(this.href);return false;"




Szykuja sie zmiany w silniku:
We wrzesniu biore sie za silnik..od strony wizualnej jak i od strony technicznej. Bedzie napewno wiecej chromu (uatrakcyjnionego castomowymi dodatkami) + troche rzeczy w kolor karoseri i delikatny clean look (pochowamy kilka kabelków). Całosc bedzie na dwóch stylowych solexach 35 , dojdzie tez bardzo fajny dwustykowy aparacik zapłonowy Mallory.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Najlepszy zlocik w kraju : Vag Event 2009 - Żerków :

][link widoczny dla zalogowanych]


[link widoczny dla zalogowanych]



[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]

Garbus zdobył tez prestiżową nagrodę firmy Meguiars za jeden z 3 najlepiej utrzymanych samochodów na zlocie .


Ostatnio zmieniony przez Qvazi dnia Nie 23:30, 30 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qvazi




Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 23:27, 30 Sie 2009    Temat postu:

Kolejne ciekawa sprawa...w najnowszym GT Garbus pojawi sie jako reklama środków do czyszczenia (swoja droga jedne z najlepszych na swiecie - naprawde polecam) Meguiars :

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][/img]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baca
SSVWF-Team



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 0:01, 31 Sie 2009    Temat postu:

Wink ciekawy sprzet. prawdziwy custom. widzialem go w fazie budowy u wojtasa w classcar.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora
majki
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 18:40, 31 Sie 2009    Temat postu:

gratulowałem nie raz... i pogratuluję kolejny. ten samochód chociaż specyficzny jak to custom na prawdę robi wrażenie. nie każdemu się to udaje ...

witamy na forum Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sokol




Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Jasło / Rzeszów

PostWysłany: Śro 14:15, 02 Wrz 2009    Temat postu:

kurcze... ciekawa historia samochodu.. specyficzny wyglad i styl Smile bardzo ladny kolor...
gratulacje
Powrót do góry
Zobacz profil autora
suhy




Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bukowiec

PostWysłany: Nie 1:10, 26 Wrz 2010    Temat postu:

Swietny garb, robi wrazenie.
Poszukuje poszerzanych blotnikow tylnych pod takie same lampy jak twoje, czy mozesz powiedziec gdzie takowe mozna dostac>
Powrót do góry
Zobacz profil autora
martinez




Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 10:58, 01 Lis 2010    Temat postu:

kawał pracy i masa kasy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
djdanhill




Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Koluszki

PostWysłany: Wto 22:36, 01 Mar 2011    Temat postu:

Garbik 1 klasa - hehe wisi wielkie zdjecie tego cuda w pokoju Smile honorowe miejsce ;D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Garbusy Gości/Visitors' Rides Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin