Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pabllo
Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 18:42, 16 Lip 2010 Temat postu: VW 1200 |
|
|
Witam wszystkich.
Prace dobiegają końca to mogę już przedstawić swojego garbusa. Został wyprodukowany w 64 roku, ale jest to model 65.
Kupiony 21 marca 2009. Było w nim kilka patentów i ulepszeń.
Wyglądał wtedy tak.
Wiedziałem, iż jest tu „kilka” rzeczy do zrobienia, ale jeszcze nie miałem koncepcji, w jakim kierunku ma rozwijać się projekt mojego garbusa.
Będąc na kilku zlotach przyglądałem się i szukałem inspiracji, co do kierunku, w jaki chciałem podążyć. Dzięki kilku osobą (Gabi-Car, Łukasz, Michał, Rebel, Tyka) zostałem skierowany na odpowiedni tor pracy.
Ja dziś tak uważam i jestem z tego zadowolony oraz dziękuje im za to.
Fotki z przebiegu prac.
Garbus jeszcze przed wymianą silnika i skrzyni oraz kilku drobiazgów
Dane dotyczące prac wykonanej przy garbie i specyfikacji skrzyni biegów oraz silnika;
- Nadwozie i podwozie zostało piaskowane i zabezpieczone
- Nowy lakier Fontana grey (L595), który był od 65 do 67
- Obniżenie zawieszenia z przodu przez zwrotnice oraz regulatory i amortyzatory obniżane KYB
- Wymieniony cały układ hamulcowy z pompą Kerscher 20.64mm oraz założono tarcze wentylowane z przodu CSP
- Nowa wiązka elektryczna z instalacją
- Wnętrze nowe obszycia siedzeń i boczków
- Oraz jeszcze kilka rzeczy
- Skrzynia biegów z superdiff (pro street swing 1st 3,78 + 4th 0,89 r&p 4,125)
- Silnik 1776 jest od Gabi–Car a to dane jego;
- 90.5x69mm CW crank
- Full-Flow kit / FRAM
- CB 2Qt Wide Sump
- CB Unitech conrods
- CB 044 40x35.5 dHD springs P&P
- Engle W120
- SCAT lifters
- 1.25:1 rockers
- 9.5:1 CR
- Flywheel 12.55lbs
- SCAT pulley
- Kennedy S1 + Daiken
- NOS Bosch 009 + Bosch Blue Coil
- dual DRLA40 + CB kit
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 18:46, 16 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Zajebiście! I tak trzymaj
Jak będziesz już jeździł na nowym 1776cc, to wpadnij do Wawy porobimy jakieś fotki, pogadamy, pojeździmy...
Brawo!
|
|
Powrót do góry |
|
|
pabllo
Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 19:19, 16 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
przyjadę tylko to jest od kilku rzeczy uzależnione kiedy będę mógł
jak coś to dam znać
|
|
Powrót do góry |
|
|
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 20:49, 16 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
miałem możliwość śledzić co jakiś czas postęp prac u Tyki na telefonie i muszę przyznać na prawdę piękne auto...
|
|
Powrót do góry |
|
|
liri
SSVWF-Team
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 20:50, 16 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Skąd: Łódź
rotfl
niby tak blisko a jednak tak daleko ...
pabllo fajne autko heh i to tak blisko
edit:
ja czasem wolno lapie ;P czasem zbyt szybko ;P tym razem to pierwsze ;P dostalem przeblysk jak zobaczylem rejestracje ;P
Ostatnio zmieniony przez liri dnia Pią 20:56, 16 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
dunde (dandi)
SSVWF-Team
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 454
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pią 21:55, 16 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Nic nowego chyba nie wniosę pisząc, że auto naprawdę fajne. Gratuluję.
|
|
Powrót do góry |
|
|
pabllo
Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 22:05, 16 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
liri tylko garbus będzie gotowy to po Łodzi i okolicach pojeździć można razem co Ty na to?
ponieważ silnik dotrzeć będę chciał jak najszybciej
ps. dzięki majki na żywo jest równie dobry tak jak pisałem jak wybiorę się do W-wy to może się spotkamy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majki
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 22:32, 16 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
jak się wybierzesz do wawy to na pewno się spotkamy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Milosz Pazdro
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Stargard szc
|
Wysłany: Sob 11:47, 17 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Bardzo fajna furka .Tak trzymaj
|
|
Powrót do góry |
|
|
baca
SSVWF-Team
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 11:59, 17 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
auto przygotowane na naprawde wysokim poziomie. tylko gratulowac.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sokol
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Jasło / Rzeszów
|
Wysłany: Sob 14:35, 17 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
kurde ladna przemiana
|
|
Powrót do góry |
|
|
cudak
Administrator
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Ostrów Mazowiecka
|
Wysłany: Pon 8:02, 19 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
już pisałem na blogu u Rebela. Widziałem na żywo poprzednie wcielenie:) ten jest zajebisty:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
pabllo
Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 10:53, 19 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Cudak czytałem Twój opis na blogu u Rebela i tak jak mówiłem, że blacha mnie czeka do zrobienia tylko jak zacząłem jedno okazało się, iż jest coś innego do zrobienia i jeszcze innego i tak jedno do drugiego i powstał taki efekt
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 11:26, 20 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
pabllo napisał: | Cudak czytałem Twój opis na blogu u Rebela i tak jak mówiłem, że blacha mnie czeka do zrobienia tylko jak zacząłem jedno okazało się, iż jest coś innego do zrobienia i jeszcze innego i tak jedno do drugiego i powstał taki efekt |
hehe, to taki standard Najważniejsze że efekt końcowy jest na prawdę wyśmienity tez bardzo chciałbym zobaczyć auto na żywo
|
|
Powrót do góry |
|
|
pabllo
Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 15:51, 23 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
uzupełnienie zdjęci z pracy przy garbie
jak silnik powstawał
porting głowic i zasilania zrobiony przez Gabi-car
głowice przed
głowice po
zasilanie przed
zasilanie po
silnik został złożony przez Bestya
|
|
Powrót do góry |
|
|
|