Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

moja panoramka
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Garbusy Gości/Visitors' Rides
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
crash1




Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: warszawa

PostWysłany: Śro 15:18, 05 Maj 2010    Temat postu:

mi tam się podobają ,jak miał bym zmieniać a kiedyś to zrobie to są na pierwszym miejscu , a z 4x130 to w sumie tylko Centerline'y bo na nich garbus wygląda naprawdę ostro tylko że podobno te felgi są dość delikatne wbrew pozorom ...a skoro tak to już nie dla mnie takie felgi Evil or Very Mad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Śro 16:02, 05 Maj 2010    Temat postu:

z tego co wiem sa wersje dragowe, delikstne i drogowe, wytrzymalsze. Ale takie podróbki z MWS jak ma rebel wydaja sie być mocne, pozatym wygladaja naprawde git. Z tym ze orginalnych centerline nie widziałem Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 16:11, 05 Maj 2010    Temat postu:

Jasne, że wolałbym oryginalne Center Line'y. Rzecz w tym, że niestety nie miałem pomysłu, jak je sprowadzić z USA, a w UE kosztują majątek.
Repliki MWS wyglądowo dają rade, poza tym to kute aliminium, więc mocne. Orygiały to tłoczone blachy alu i dlatego są takie mega lekkie.
Te moje ważą 7,2kg/sztuka, więc na moim poziomie zabawy i tak są wystarczające.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Śro 16:32, 05 Maj 2010    Temat postu:

no wg mnie sa git. Tymbardziej ze cena 93Ł x 4,7 x 4szt ~ 1750pln + transport. Wogole to jak przyjdzie jakiś piekny dzień to chciałbym je do swojego przymierzyć Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
crash1




Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: warszawa

PostWysłany: Śro 19:29, 05 Maj 2010    Temat postu:

tak mnie zaciekawiło jak by te felgi w moim wyglądały że zrobiłem wkleikę
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
no i ...wiadomo trochę by było inaczej ''w realu'' ale gdyby było w 80% bliskie prawdzie to faktycznie jakoś dziwnie....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 0:24, 06 Maj 2010    Temat postu:

Łysy napisał:
no wg mnie sa git. Tymbardziej ze cena 93Ł x 4,7 x 4szt ~ 1750pln + transport. Wogole to jak przyjdzie jakiś piekny dzień to chciałbym je do swojego przymierzyć Very Happy


Proszę bardzo Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Czw 7:20, 06 Maj 2010    Temat postu:

crash1 napisał:
tak mnie zaciekawiło jak by te felgi w moim wyglądały że zrobiłem wkleikę
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
no i ...wiadomo trochę by było inaczej ''w realu'' ale gdyby było w 80% bliskie prawdzie to faktycznie jakoś dziwnie....


dla mnie wyglada to ciekawie. Tylko niewiem czy da sie bębny 5x205 zamontować z przodu w panoramie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marjas




Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Luboń City

PostWysłany: Czw 10:05, 06 Maj 2010    Temat postu:

Wydaje mi się że Góral z Koźmina ma teraz takie kółka w swojej 03. Trza by Bacy zapytać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 11:38, 06 Maj 2010    Temat postu:

Chyba są Radary 17tki z rozstawem jakimś kulturalnym, bo niubitle widziałem na nich...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Czw 13:06, 06 Maj 2010    Temat postu:

A i owszem. mysle ze coś koło 5x112. Ale 17?? blee Razz Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
crash1




Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: warszawa

PostWysłany: Śro 19:28, 09 Cze 2010    Temat postu:

no nareszcie
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
crash1




Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: warszawa

PostWysłany: Śro 19:18, 19 Paź 2011    Temat postu:

aktualizuję :DRLA 40 skonfigurowane przez Gabi-car'a (od niego z resztą zakupione) ,bo moje IDF'y nadawały się do kompleksowej regeneracji ,nowa chłodnica oleju ,zapłon 003+cewka'' RED bosch'' i pompa elektryczna paliwa od Tyki zdjęcia poniżej ...[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 10:32, 20 Paź 2011    Temat postu:

jak się sprawują te zabawki? jak chłodnica? Jak się jeździ? Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
crash1




Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: warszawa

PostWysłany: Czw 13:40, 20 Paź 2011    Temat postu:

wszystko zaczyna działać tak jak powinno od kiedy mam te Delki , autko lepiej jeżdzi i brzmi ,jednak dobre części z dobrego sprawdzonego żródła to wydatek który się opłaca ,a chłodnica bez włączonego wentylatora spokojnie daję rade przy spokojnej jeżdzie , jak się troszkę po katuje to trzeba wentylator załączyć ale jak na razie podczas ''cyklu mieszanego '' w sensie -przekat -spokój i tak parę razy wskażnik stanął na 110*C .... jak nic się nie urodzi nowego to następnym wyzwaniem będzie blacha ...mam nadzieje że na lato : )

Ostatnio zmieniony przez crash1 dnia Czw 13:42, 20 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 14:30, 20 Paź 2011    Temat postu:

fajnie że już jeździ. nie pamiętam ale pompa faceta chyba powinna być poziomo (ale dobrze sprawdź w instrukcji).
Polecam zmienić obudowę na 36hp bo możesz mieć problem z opieraniem się gaźników o obudowę (i przy ssaniu i ciut poniżej) a co za tym idzie nie dokręcone kolektory = lewe powietrze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Garbusy Gości/Visitors' Rides Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin