Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Bartkowa glebogryzarka
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Garbusy Gości/Visitors' Rides
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
_Bartek_




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Toruń--25km-->Bielczyny

PostWysłany: Pon 1:25, 12 Kwi 2010    Temat postu: Bartkowa glebogryzarka

Takie oto ścierwo kolega Sepo z ratlook.pl a teraz to chyba z oldschoolplayers.pl kupił koło Wrocławia za 600pln, to było na dzień przed Przybrodzinem 2008. Wtedy pojawiłem się na tej imprezie razem ze Szczurkiem i jego rodziną, przy okazji tutaj relacja z tej imprezy moimi swierzymi oczyma[link widoczny dla zalogowanych].
Po tygodniu dowiedziałem się że Sepo jednak zrezygnował z garba, a że akurat sprzedawałem jette a1 US to kasa była więc jadąc na Sulistrowice 08 już szykowałem się na garbusa, po wcześniejszym wywiadzie Szczura podjechaliśmy razem wykupić tą padakę.
Tak wyglądała:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Cena już o 100pln niższa, garb już mój, laweta załatwiona wiec ruszyliśmy na Sulistrowice gdzie można mnie było poznać jako Bartka rata, oo 2 miejsce w konkrecji rowery. Wtedy moja ikoną, bogiem dobrej imprezy i w ogóle został Janosik, a relacja wg Sepa[link widoczny dla zalogowanych]

Garb po imprezie przewieziony na lawecie do mnie czyli kawałek za Toruń.
Trochę go ogarnąłem, poczyściłem, wyglądał tak:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Najgorsze było usuwanie bitexu oraz lepiku jako konserwacji użytej wszędzie gdzie się dało.
Tutaj jest film z odpalania grata:
http://www.youtube.com/watch?v=lRGHqaZF4-E


Na dziś to tyle, jutro dokończę opis.
mam nadzieje że nie macie mi tego za złe.


Ostatnio zmieniony przez _Bartek_ dnia Pon 1:26, 12 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sokol




Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Jasło / Rzeszów

PostWysłany: Czw 17:55, 15 Kwi 2010    Temat postu:

kiedy ciag dalszy ? Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_Bartek_




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Toruń--25km-->Bielczyny

PostWysłany: Czw 18:22, 22 Kwi 2010    Temat postu:

Przepraszam z góry za brak updejtu na czas, miałem pilny wyjazd, wróciłem i postaram sie jak najprędzej sie poprawić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 11:04, 23 Kwi 2010    Temat postu:

_Bartek_ napisał:
Przepraszam z góry za brak updejtu na czas, miałem pilny wyjazd, wróciłem i postaram sie jak najprędzej sie poprawić.


Spoko Smile czekamy na dalszy rozwój sytuacji Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_Bartek_




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Toruń--25km-->Bielczyny

PostWysłany: Sob 12:44, 24 Kwi 2010    Temat postu:

Podróżowałem trochę po UE i zawitałem na 3 miesiące do znajomych w UK, w międzyczasie przyjechałem z kumplam na weekend a że w anglii popsuła sie pogoda to zostałem na 2 tygodnie i wymodziłem oto takie rurowisko:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

z racji zwężania musiałem pozbyć się oryginalnych mocowań amortyzatorów:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


tak wygląda na kołach:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a że nuda mnie ogarniała to zaspawałem sobie również otwory na błotnikach:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


plan na garba jest taki:
[link widoczny dla zalogowanych]

W tym czasie przytargałem do siebie budę znaną co poniektórym z Garbów, czyli poFilipowe zwłoki, oraz 58 rok na małe szybki.

Obecnie zakupuje od Szczurka jego bakterię i tam będą typowo streetowe mody a ten garb będzie nadal obniżany do gryzienia asfaltu.

Silnik który trzymałem z przeznaczeniem do glebogryzarki to typ4 CT z busa t3:
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz ten silnik trafi do bakterii z założonymi gaźnikami od oldskulowej mazdy 1.5 323, czyli 2 x 2 gardła, a glebogryzarka zostanie na prawie standardowym 1200.

A tak od roku wygląda garb i niewiele sie zmienił w tym czasie:
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez _Bartek_ dnia Sob 12:51, 24 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sokol




Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Jasło / Rzeszów

PostWysłany: Sob 22:58, 24 Kwi 2010    Temat postu:

zapowiada sie fajnie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bart speedster




Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: olsztyn

PostWysłany: Nie 15:18, 25 Kwi 2010    Temat postu:

Bardzo fajny projekt.Widzę że będzie blisko matki ziemni Wink
Zapodawaj więcej.
Powodzonka.


Ostatnio zmieniony przez bart speedster dnia Śro 10:24, 05 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_Bartek_




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Toruń--25km-->Bielczyny

PostWysłany: Śro 0:52, 05 Maj 2010    Temat postu:

Dopóki to blokuje mi garaż rozbieranie garba jest wstrzymane:
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]

Szczurek wycofał się ze sprzedaży bakterii więc CT trafi do glebogryzarki, a zasilany będzie tymi oto cudami:
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]

Z rzeczy przezemnie zapomianych to rurowisko poza zwężeniem dostało zestaw tulei uretanowych Bug Packa.

Z racji tego iż posiadacie doświadczenie we wzmacnianu bokserów prosiłbym o kilka porad dotyczacych mojego typu 4, wiem jedno silnik chodzi bajka przejechałem na nim 400km na raz i sprawował sie wyśmienicie, poza tym zeżarł lub wypluł litr oleju.
Czyli tak TYP4 oznaczenie CT 1600, głowice na podwójnym dolocie, na 2x2 gardzielowych gaźnikach, jaka długość kolektorów jaka średnica i wszystko w czym możecie mi pomóc.


Ostatnio zmieniony przez _Bartek_ dnia Śro 0:58, 05 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Śro 8:31, 05 Maj 2010    Temat postu:

_Bartek_ napisał:

Czyli tak TYP4 oznaczenie CT 1600, głowice na podwójnym dolocie, na 2x2 gardzielowych gaźnikach, jaka długość kolektorów jaka średnica i wszystko w czym możecie mi pomóc.


Po pierwsze CT to nie typ4 tylko typ 1 po pewnych modach. Głowice i cylindry sa inne niż w normalnym typ1. Pozatym hydrauliczne popychacze, zewnetrzny filtr i inne chłodzenie, pewno coś jeszcze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bart speedster




Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: olsztyn

PostWysłany: Śro 10:28, 05 Maj 2010    Temat postu:

Dawaj zdjęcia silnika.
Co to za gaźniki?


Ostatnio zmieniony przez bart speedster dnia Śro 10:30, 05 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_Bartek_




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Toruń--25km-->Bielczyny

PostWysłany: Śro 11:42, 05 Maj 2010    Temat postu:

Zdjęcie silnika:
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]

Juz wyszło moje niedoświadczenie w kwestii bokserów, dzięki Łysy za sprostowanie, co do gaźników to jak pisałem wcześniej są to standardowe gaźniki z mazdy 323 sport rocznik coś koło 87-90. NIe ma na nich żadnych danych identyfikacyjnych ale maja kilka ciekawych patentów np wziernik do komory pływaka, regulacje wysokości pływaka itd
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
SSVWF-Team



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 934
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: ostrów mazowiecka

PostWysłany: Śro 11:48, 05 Maj 2010    Temat postu:

CT to ogolnie dobre silniki, ogolnie jakby nieco poprawione typ1, ale sa problemy z częściami. Jak pisałem, głownie chodzi o zestastaw tłoki/cylindry/głowice to albo CT komplet albo typ1 komplet trzeba dać. szkalnki chyba od typa4 beda pasować (abo sie myle) bo sa hydro i ostrzejszego walka na nie nie dasz.

A z tymi gaźnikami tez mozesz miec problem, bo podejzewam ze dysz róznowymiarowych nie ma, pozatym kto toto wystroi...


Ostatnio zmieniony przez Łysy dnia Śro 11:50, 05 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bart speedster




Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: olsztyn

PostWysłany: Śro 12:03, 05 Maj 2010    Temat postu:

Z tymi gaźnikami to się nie poddawaj Smile Najpierw je zidentyfikuj, jaki producent jaki typ. A wtedy będziesz wiedzial jaka zasada dzialania ( opadowe czy podciśnienie, dwustopniowe czy jedno stopniowe) no i jakie gardziele ( venturis) i jakie dysze. Poszykaj w serwisówkach od mazdy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 12:04, 05 Maj 2010    Temat postu:

Dokładnie - nie poddawaj się Smile Jeśli to się wszystko zgra i będzie działało to będzie ciekawostka Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_Bartek_




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Toruń--25km-->Bielczyny

PostWysłany: Czw 0:58, 06 Maj 2010    Temat postu:

Nie wytrzymałem, z racji tego iż garaż zaśniecają mi bebechy mojego przyszłego dupowozu zabrałem się za garba na podwórku.
Na tym zdjęciu widać wydech o jakim rozmawiałem z Bacą w 2008 roku w Przybrodzinie, oczywiście Baca mi go odradził.
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]

Zdziwiłem sie stanem komory silnika, w sumie to ściany grodziowej.
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]

W temacie o rurowisku padło pytanie o promień skrętu, obecnie wygląda tak:
[link widoczny dla zalogowanych]

Jest ograniczony z racji posiadania takich wnęk nadkoli:
[link widoczny dla zalogowanych]

ale zostaną wspawane dziadowe wnęki co pozwoli zwiększyć glebę i zmniejszyć promień skrętu:
[link widoczny dla zalogowanych]

Obecnie garbus wygląda tak:
[link widoczny dla zalogowanych]

i teraz moje pytanie montować długa klapę czy nie?

I jeszcze taki drobny smaczek zakupiony około 8 lat temu:
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez _Bartek_ dnia Czw 1:00, 06 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Garbusy Gości/Visitors' Rides Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin