Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 12:36, 02 Cze 2009 Temat postu: Wszystko o dyszach |
|
|
Nurtuje mnie dziś takie pytanie w pracy - jaka jest ogóla zasada dobierania dysz do gaźników?tak, żeby były optymalne?jest na to jakiś wzór?
Na co powinno się zwrócić uwagę? Kiedy dysze są za duże i zamulają silnik a kiedy za małe i nie dają mu tego co trzeba?
Ostatnio zmieniony przez Qcyk dnia Wto 12:36, 02 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 13:21, 02 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
kupujesz najmniejsze dysze jakie są, kupujesz wiertełka do NOS (drogie jak cholera), wjeżdżasz na hamownie albo podpinasz AFR i jedziesza
a tak na powaznie to najlepszą opcją jest próbowanie...
czytanie aFR i wymiany jak za bogato to manipulacja dyszami paliwa i powietrza itp tid... az bedzie git
są wzory ale ja prawde mówiąc wole metodę prób i błędów
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 16:46, 02 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Dzis/jutro postaram sie zrobić tabele doboru venturi na podst pojemność/obroty + wzór na dobór dysz (z grubsza). Mam już wreszcie 'Dellorto Superformance' z powrotem w domu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 20:42, 02 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
rebel napisał: | Dzis/jutro postaram sie zrobić tabele doboru venturi na podst pojemność/obroty + wzór na dobór dysz (z grubsza). Mam już wreszcie 'Dellorto Superformance' z powrotem w domu. |
super!!! czekam
|
|
Powrót do góry |
|
|
rebel
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 12:50, 03 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Część jest juz na blogu. Jak dokoncze tłumaczyćcały rodział, to popjawi się na stronie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 15:02, 03 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
ładnie ładnie
|
|
Powrót do góry |
|
|
kendy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 18:24, 20 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Ja wynalazlem taki opis:
1. venturi 2-4 mm wieksze od zaworu dolotowego
2. paliwowa - 4,6 x venturi
3. wolne obroty 1,2 x venturi
4. powietrze 180
Prosciej sie chyba nie da Ale i tak Tyka zaraz mnie bedzie prostowal
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 20:32, 20 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
hehe oj tam od razu prostował
przedewszystkim takie wyliczenia to są jakby to ujać wielkości wyjściowe , ktore trzeba skorygować podczas prob drogiowych tudzież na "rolkach" mając do tego albo lata doświadczenia albo zabawki Hi-tech plus troche mnej lat doświadzczenia .
|
|
Powrót do góry |
|
|
kendy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 22:29, 20 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
No ale to juz jest jakis punkt wyjscia Teraz musze kupic LM-2 bo nie mam czsau na 'lata doswiadczen'
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 23:37, 20 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
kendy napisał: | No ale to juz jest jakis punkt wyjscia Teraz musze kupic LM-2 bo nie mam czsau na 'lata doswiadczen' |
LM-2 fajna sprawa lubie się swoim LM-2 bawić choć dopiero przy EFI widac jego wszystkie możliwości.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qcyk
SSVWF-Team
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 9:28, 21 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
A co to jest LM-2
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 18:51, 21 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
to taka fajna zabawka
|
|
Powrót do góry |
|
|
TYKA
SSVWF-Team
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 18:53, 21 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
AFR/Lambda, zczytywacz z OBD2, dataloger z wbudowanym czytnikiem RPM i pare jeszcze innych bajerów
|
|
Powrót do góry |
|
|
|