Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Wszystko o dyszach

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 12:36, 02 Cze 2009    Temat postu: Wszystko o dyszach

Nurtuje mnie dziś takie pytanie w pracy - jaka jest ogóla zasada dobierania dysz do gaźników?tak, żeby były optymalne?jest na to jakiś wzór?

Na co powinno się zwrócić uwagę? Kiedy dysze są za duże i zamulają silnik a kiedy za małe i nie dają mu tego co trzeba?


Ostatnio zmieniony przez Qcyk dnia Wto 12:36, 02 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 13:21, 02 Cze 2009    Temat postu:

kupujesz najmniejsze dysze jakie są, kupujesz wiertełka do NOS (drogie jak cholera), wjeżdżasz na hamownie Razz albo podpinasz AFR i jedziesza Smile

a tak na powaznie to najlepszą opcją jest próbowanie...
czytanie aFR i wymiany jak za bogato to manipulacja dyszami paliwa i powietrza itp tid... az bedzie git Smile

są wzory ale ja prawde mówiąc wole metodę prób i błędów Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 16:46, 02 Cze 2009    Temat postu:

Dzis/jutro postaram sie zrobić tabele doboru venturi na podst pojemność/obroty + wzór na dobór dysz (z grubsza). Mam już wreszcie 'Dellorto Superformance' z powrotem w domu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 20:42, 02 Cze 2009    Temat postu:

rebel napisał:
Dzis/jutro postaram sie zrobić tabele doboru venturi na podst pojemność/obroty + wzór na dobór dysz (z grubsza). Mam już wreszcie 'Dellorto Superformance' z powrotem w domu.


super!!! Smile czekam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rebel
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1701
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 12:50, 03 Cze 2009    Temat postu:

Część jest juz na blogu. Jak dokoncze tłumaczyćcały rodział, to popjawi się na stronie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 15:02, 03 Cze 2009    Temat postu:

ładnie ładnie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kendy




Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 18:24, 20 Lip 2009    Temat postu:

Ja wynalazlem taki opis:

1. venturi 2-4 mm wieksze od zaworu dolotowego
2. paliwowa - 4,6 x venturi
3. wolne obroty 1,2 x venturi
4. powietrze 180 Wink

Prosciej sie chyba nie da Wink Ale i tak Tyka zaraz mnie bedzie prostowal Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 20:32, 20 Lip 2009    Temat postu:

hehe oj tam od razu prostował Very Happy

przedewszystkim takie wyliczenia to są jakby to ujać wielkości wyjściowe Very Happy, ktore trzeba skorygować podczas prob drogiowych tudzież na "rolkach" mając do tego albo lata doświadczenia albo zabawki Hi-tech plus troche mnej lat doświadzczenia Smile.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kendy




Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 22:29, 20 Lip 2009    Temat postu:

No ale to juz jest jakis punkt wyjscia Smile Teraz musze kupic LM-2 bo nie mam czsau na 'lata doswiadczen' Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 23:37, 20 Lip 2009    Temat postu:

kendy napisał:
No ale to juz jest jakis punkt wyjscia Smile Teraz musze kupic LM-2 bo nie mam czsau na 'lata doswiadczen' Very Happy


LM-2 fajna sprawa Very Happy lubie się swoim LM-2 bawić Smile choć dopiero przy EFI widac jego wszystkie możliwości.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 9:28, 21 Lip 2009    Temat postu:

A co to jest LM-2 Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 18:51, 21 Lip 2009    Temat postu:

to taka fajna zabawka Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 18:53, 21 Lip 2009    Temat postu:

AFR/Lambda, zczytywacz z OBD2, dataloger z wbudowanym czytnikiem RPM i pare jeszcze innych bajerów Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin