Forum www.callook.fora.pl Strona Główna www.callook.fora.pl
Witamy na forum Street & Strip Volkswagen Freaks!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

blok 1300AB

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dondiegozalabamy




Dołączył: 12 Wrz 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Namysłów

PostWysłany: Śro 16:30, 14 Paź 2009    Temat postu: blok 1300AB

witam

Mam pytanie do was wszystkich a mianowicie jak mozna rozpoznac bez rozkładana silnika na czesci jaki jest to model AB,F,AD,D..itd ale mi konkretnie chodzi o blok silnika AB bo wiadomo jest duzo przebitych numerów itd.

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 19:41, 14 Paź 2009    Temat postu:

jesli chodzi Ci o znalezienie bazy pod większy/mocniejszy silnik szukaj karterw z oznaczeniem AS 41 lub AS 21, 10mm kanałami olejowymi i dwoma zawormi ciśneiniowymi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dondiegozalabamy




Dołączył: 12 Wrz 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Namysłów

PostWysłany: Czw 17:00, 15 Paź 2009    Temat postu:

TYKA napisał:
jesli chodzi Ci o znalezienie bazy pod większy/mocniejszy silnik szukaj karterw z oznaczeniem AS 41 lub AS 21, 10mm kanałami olejowymi i dwoma zawormi ciśneiniowymi.



Tylko jak to rozpoznac nie rozbierajac silnika? sa jakies oznaczenia na bloku ?


Ostatnio zmieniony przez Dondiegozalabamy dnia Czw 17:03, 15 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baca
SSVWF-Team



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 17:17, 15 Paź 2009    Temat postu:

te oznaczenia AS sa chyba na dole na misce olejowej wbite
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 22:49, 15 Paź 2009    Temat postu:

jak Baca powiedział na bokach miski olejowej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bart speedster




Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: olsztyn

PostWysłany: Pią 11:13, 16 Paź 2009    Temat postu:

Weź też suwmiarkę i od dolu silnia zmierz grubść szpilek cylindrów. Przy AS41 szpilki 8mm to późniejszy model z dużymi kanalami olejowymi.Czyli taki ajkiego powinieneś szukać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dondiegozalabamy




Dołączył: 12 Wrz 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Namysłów

PostWysłany: Nie 10:04, 18 Paź 2009    Temat postu:

Ok jesli juz znajde taki blok jaki moge zastosowac wał korbowy??chodzi mi o najwiekszy skok bez przeróbek 72,76 mm??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baca
SSVWF-Team



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 12:53, 18 Paź 2009    Temat postu:

walu z wiekszym skokiem chyba nie mozna stosowac bez przerobek....wydaje mi sie ze trzeba podziubac blok Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TYKA
SSVWF-Team



Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 1882
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 16:52, 18 Paź 2009    Temat postu:

każdy wał o większym skoku wymaga obróbki bloku (potem także i walka rozrządu itp itd).
prawdę mówiac wielkość ingerencji w blok zależy od użytych korbowodów...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dondiegozalabamy




Dołączył: 12 Wrz 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Namysłów

PostWysłany: Pon 20:00, 26 Paź 2009    Temat postu:

Znalazłem blok AS41 mam tez nowy wał korbowy,waszym zdaniem jakiego najlepiej użyc wału std czy z przeciwagami? 69mm, pojemnosc 1914ccm chyba ze podpowiecie co i jak dłubnac zeby wsadzic wal 74 lub 76 mm:)

Ostatnio zmieniony przez Dondiegozalabamy dnia Pon 20:02, 26 Paź 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 21:01, 26 Paź 2009    Temat postu:

żeby wsadzić wał 74 to nie trzeba nic dłubać. Otrzymasz pojemność 1699 ( kiedyś tak chciałem działać) zyskasz trochę momentu - tylko czy warto? Wał kosztuje tyle co zestaw 94+jakiś wałek Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baca
SSVWF-Team



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 657
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 21:13, 26 Paź 2009    Temat postu:

Qcyk napisał:
żeby wsadzić wał 74 to nie trzeba nic dłubać. Otrzymasz pojemność 1699 ( kiedyś tak chciałem działać) zyskasz trochę momentu - tylko czy warto? Wał kosztuje tyle co zestaw 94+jakiś wałek Wink


zestaw 85.5 + wal 74 i zero dlubania daje pojemnosc 1699? nic a nic dlubania ? Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Qcyk
SSVWF-Team



Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1938
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 10:48, 27 Paź 2009    Temat postu:

baca napisał:
Qcyk napisał:
żeby wsadzić wał 74 to nie trzeba nic dłubać. Otrzymasz pojemność 1699 ( kiedyś tak chciałem działać) zyskasz trochę momentu - tylko czy warto? Wał kosztuje tyle co zestaw 94+jakiś wałek Wink


zestaw 85.5 + wal 74 i zero dlubania daje pojemnosc 1699? nic a nic dlubania ? Razz


Tak mówią i piszą Wink any clearance needed Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bart speedster




Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: olsztyn

PostWysłany: Wto 11:38, 27 Paź 2009    Temat postu:

Dondiegozalabamy:
Mam taki blok na sprzedaż. Napisz do mnie maila : [link widoczny dla zalogowanych] to ci wyślę foty. Mam też zestaw silnikowy 2110 Very Happy Niezlą rakietę można z tego zrobić Razz Przeczytaj w ogloszeniach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.callook.fora.pl Strona Główna -> Silnik/Engine Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin